greg sanders... voormalig dna lab, nu csi rookiequote:
Oeeee hij, ok, hij is grappigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef BlueCurl het volgende:
greg sanders... voormalig dna lab, nu csi rookie
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef rembrand20 het volgende:
O dat is wel leuk dat grego nu ook in actie komt als CSI, het karakte greg brengt een beetje humor in CSI:LV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhuh. dat klopt. wel tof straks iets verder een keer een aflevering alstie achter een vuilnis bak duikt als er geschoten wordquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:49 schreef Dafje33 het volgende:
Als laborant had hij veel zelfvertrouwen, dat heeft hij als csi nog niet natuurlijk.
ja is leip, hij gebruikt soms ook zijn eigen ervaringen bij het oplossen van een case, waarbij de andere csi's een beetje vaag uit de doppen kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef rembrand20 het volgende:
O dat is wel leuk dat grego nu ook in actie komt als CSI, het karakte greg brengt een beetje humor in CSI:LV
Mmmm begin steeds beter te brgijpen waarom je greg leuk vindtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:09 schreef BlueCurl het volgende:
danku danku. echter mijn csi-tic is niks om angstig van te worden hoor![]()
uhuh Greg is into weird stuff like liquid latex
hahahaha ik ontken alles.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:58 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Mmmm begin steeds beter te brgijpen waarom je greg leuk vindt![]()
de was dan gister toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:32 schreef rembrand20 het volgende:
Nou okay we zullen het er wel niet meer over hebben dan
RTL4 noemt de aflevering "Kraaiepoten"
Het lichaam van een dode vrouw wordt gevonden in een hotelkamer. Ze blijkt de symptomen van het Ebola-virus te hebben. Later wordt er nog een vrouw gevonden met dezelfde symptomen. Catherine en Nick starten een onderzoek
Bron: tvgids(punt)nl
jah ik kijk mee met de amerikanenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:06 schreef rembrand20 het volgende:
Maar je hebt hem wel gezien ???
Ik von het trouwens wel een leuke aflevering, heb er weer ouderwets van genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |