Ik kreeg de mededeling dat ik niet in zeer korte tijd achter elkaar 2 berichten kon plaatsenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:35 schreef Bond het volgende:
Zelf de fipo zetten is niet cool
Ja maar je begin post is om 35 en mijn post ook, asl je nou ff paar minuten w8 met je fipoquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kreeg de mededeling dat ik niet in zeer korte tijd achter elkaar 2 berichten kon plaatsen.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:39 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, zonde...
Je zou ze nog niet eens mogen slaanquote:
nee jij zou een gat in de muur slaan en haar deurgreep losrukkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je zou ze nog niet eens mogen slaan. Damn, maar deze ging er aan hoor serieus
.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij zou een gat in de muur slaan en haar deurgreep losrukken![]()
Dit is het mooiste stukjequote:Zegt ze droog. Ja sorry hoor ik zit tot 10 te tellen Dus ik zeg. En lukt het?
Toch mooi mensen die denken dat ze humor hebbenquote:
Precies.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:10 schreef Steve-O het volgende:
kijk tjabbo snapt het tenminste
wat boeit het wat het doet je ziet een vrouw met der gezicht naar de grond liggen
nee dat niet sorry. Maar de reactie van die vrouw was onbetaalbaarquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:58 schreef Hugster het volgende:
je zit zeker ook de hele dag om jezelf te lachen zeker
Ja dat doen ze he.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:28 schreef Bond het volgende:
trouwens ik benw ere terug van rijles
Was lol, op zo'n stukje waar je 50 mocht fietsen fietsers
Was erg fun
Firefoxquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:43 schreef BoJo het volgende:
weet je wat ik niet snap, ik druk refresh/F5 en dan gaat ie meteen naar dat plaatje toe![]()
HEEEELP BRAAAAAAAAAND RENNENNNNNNN ZELFMOORD!! TWEAKERS ERUITquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:46 schreef BazzoS het volgende:
Ik niet kneus!
Klasgenoten van mij (nerds) liepen te zeuren dat tweakers het niet deed
quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:50 schreef BazzoS het volgende:
SLOTJE!! STFU!! UTFS!! GOOGLE!!
lag aan redbus waar de servers gehost zijn, en die van tweakers zitten er idd ook......quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:40 schreef BazzoS het volgende:
Ja, knaken replique
Zelfs tweakers lag er vandaag effe uitservercrash ofzo?
da's logischquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lag aan redbus waar de servers gehost zijn, en die van tweakers zitten er idd ook......
vandaar dat hun er ook uitlagen......
Trueserver is gewoon beterquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lag aan redbus waar de servers gehost zijn, en die van tweakers zitten er idd ook......
vandaar dat hun er ook uitlagen......
quote:
Ik kon al geen sarcastische ondertoon in mijn post krijgen omdat ik het eigenlijk maar klote vond dat het hele geleuter te lang duurdequote:
bedankt hequote:Op woensdag 8 december 2004 05:06 schreef Bond het volgende:
Nu ga ik echt, eesrt maar ff meteen fok afgewerkt![]()
Dat is dus bruin.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:51 schreef Hugster het volgende:
oke nog 1x fuckers
hij is rood
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dat groene eendje danquote:Op woensdag 8 december 2004 09:51 schreef Hugster het volgende:
oke nog 1x fuckers
hij is rood
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dus teveel messages krijgt moet je je niet verbazen als ie op een vroege ochtend een keer is weggevlogenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef Hugster het volgende:
als je een bericht krijgt staat ie te klapperen met z'n vleugels onderin beeld
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als je dus teveel messages krijgt moet je je niet verbazen als ie op een vroege ochtend een keer is weggevlogen.
n00bquote:
Irritant als je veel vrienden hebtquote:Op woensdag 8 december 2004 11:17 schreef Hugster het volgende:
een berichtje, hij staat dus zo te klapperen
[afbeelding]
Hij klappert maar 1xquote:Op woensdag 8 december 2004 11:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Irritant als je veel vrienden hebt. Neem aan dat als je op away staat dat je dan niets in je beeld krijgt?
Rete gaaf !.
Is dat niet gewoon 123456789?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:00 schreef D-Devil het volgende:
Deelbaar van 1 tot en met 9
Vindt een getal van 9 cijfers, waarin de cijfers 1 tot en met 9 alle één keer voorkomen. Dit getal moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
a: het getal moet deelbaar zijn door 9
b: als het meest rechtse cijfer wordt weggehaald moet het overgebleven getal van 8 cijfers deelbaar zijn door 8
c: als daarna opnieuw het meest rechtse cijfer wordt weggehaald moet het overgebleven getal van 7 cijfers deelbaar zijn door 7
d: enz. tot het laatst overgebleven getal van 1 cijfer dat deelbaar moet zijn door 1.
Hoe houd je een mafkees bezig.
www.winlike.net vind ik ook wel super eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 11:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Irritant als je veel vrienden hebt. Neem aan dat als je op away staat dat je dan niets in je beeld krijgt?
Rete gaaf !.
12345678 / 8 is al geen rond getal meerquote:
haha ik merkte hetquote:Op woensdag 8 december 2004 12:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
12345678 / 8 is al geen rond getal meer.
Dom ?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:12 schreef PeuRac het volgende:
Lekker druk hiero
ik denk: mn werk belt niet, dus ik ga voor 2 lessen naar school, kom ik daar, merk ik dat ik helemaal geen les heb, en dat ik 1 voicemail heb van mn werk![]()
Nee, want ik kwam later op school omdat ik wist dat er een les uitviel (als enige in de klas) maar die andere lui hadden de lessen laten verplaatsen omdat zij al wel op school warenquote:
381654729quote:Op woensdag 8 december 2004 12:00 schreef D-Devil het volgende:
Deelbaar van 1 tot en met 9
Vindt een getal van 9 cijfers, waarin de cijfers 1 tot en met 9 alle één keer voorkomen. Dit getal moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
a: het getal moet deelbaar zijn door 9
b: als het meest rechtse cijfer wordt weggehaald moet het overgebleven getal van 8 cijfers deelbaar zijn door 8
c: als daarna opnieuw het meest rechtse cijfer wordt weggehaald moet het overgebleven getal van 7 cijfers deelbaar zijn door 7
d: enz. tot het laatst overgebleven getal van 1 cijfer dat deelbaar moet zijn door 1.
Hoe houd je een mafkees bezig.
klotefoon ?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want ik kwam later op school omdat ik wist dat er een les uitviel (als enige in de klas) maar die andere lui hadden de lessen laten verplaatsen omdat zij al wel op school waren
En van mn werk hadden ze de voicemail gewoon ingesproken, mn telefoon is helemaal niet over gegaan
quote:
quote:
hoi mutziequote:
Hoi smufrquote:
Ik wil niet stoken maar volgens mij vind hij onder andere jou niet zo lief meerquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef PeuRac het volgende:
ik ga naar huis, iedereen kan de tering krijgen
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar volgens mij vind hij onder andere jou niet zo lief meer![]()
[..]
iddquote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een uitzondering daarop
quote:
He. een goede verkoper kan zichzelf ook verkopenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet 3 motivatie's hebben waarom ik daar stage wil lopen
en 3 motivatie's waarom ze mij zouden aannemen![]()
Sollicitatie brieven schrijven is kut
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He. een goede verkoper kan zichzelf ook verkopen
Ga jij eens een auto wassenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He. een goede verkoper kan zichzelf ook verkopen
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij eens een auto wassen![]()
Ik kan mezelf heel goed verkopen, maar een sollicitatie brief schrijven *rilt*
Ik ben te huurquote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef PeuRac het volgende:
Is niet leuk, (sollicitatie) brieven tikken kan ik gewoon nietNet als verslagen enzo, als je eens met me gesproken hebt is dat moeilijk voor te stellen, maar t is helaas echt zo
Ik lul ook makkelijker dan dat ik typ, dus ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef PeuRac het volgende:
Is niet leuk, (sollicitatie) brieven tikken kan ik gewoon nietNet als verslagen enzo, als je eens met me gesproken hebt is dat moeilijk voor te stellen, maar t is helaas echt zo
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:46 schreef PeuRac het volgende:
Dat mocht ook wel, ik dacht dat hij een zo onopvallende auto wou dat hij em mat had laten spuiten
quote:en ik denk niet dat ik daar geld voor wil geven, als mn pa zo klaar is met werken (hij zit in de serre), helpt hij me
Ik red me welquote:
Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik red me welheb al een paar punten die ik in de brief moet verwerken, en als ik die eenmaal duidelijk heb, dan lul ik er wel wat omheen, dat lukt me dan wel.
Dat de aanzet nog niet echt wil vlottenquote:
Er wordt er zoiezo 1tje geschorst?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Steve-O het volgende:mijn stagebegeleider/leraar ging op de vuist met een leerling
![]()
![]()
Geen overgang dusquote:Op woensdag 8 december 2004 16:48 schreef Thermo het volgende:
banner bovenaan zit kleurverschil bij overgang in.
Waar? Ik kan het zo gauw niet vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:48 schreef Thermo het volgende:
banner bovenaan zit kleurverschil bij overgang in.
Ga es naar een ogendokter ofzoquote:
als je een beetje iets kunt onthouden dan wist je dat hij op z'n eigen school stage looptquote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef PeuRac het volgende:tering, bij wat voor een bedrijf werk je dan?
De laatste keer dat ik mensen binnen een bedrijf heb zien vechten, was bij een proructie slagerij, en dat waren mensen welke vaak alleen de basisschool maar hadden afgemaakt
Mijn eigen schoolquote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef PeuRac het volgende:tering, bij wat voor een bedrijf werk je dan?
De laatste keer dat ik mensen binnen een bedrijf heb zien vechten, was bij een proructie slagerij, en dat waren mensen welke vaak alleen de basisschool maar hadden afgemaakt
Dat wist ik. Ik ben goedquote:Op woensdag 8 december 2004 17:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
als je een beetje iets kunt onthouden dan wist je dat hij op z'n eigen school stage loopt
navond jozefquote:Op woensdag 8 december 2004 17:44 schreef jozef444 het volgende:
:w navond mensen
lekker knusquote:Op woensdag 8 december 2004 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
waarschijnlijk gaan Sandra en ik dit huisje huren
wat vinden jullie er van?
Ziet er wel lache uit qua locatie enzoquote:Op woensdag 8 december 2004 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
waarschijnlijk gaan Sandra en ik dit huisje huren
wat vinden jullie er van?
dank je!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Ziet er wel lache uit qua locatie enzo, kweet niet of je dit al hebt gedaan maar ik zou s kijken hoe de constructie van t huis ik weet zo niet uit welk bouwjaar t huis is maar t lijkt mij niet al te jong
let er ff op of je uberhaupt een spouw hebt en als je die hebt of ze daar iets tegen hebben gedaan voor isolatie (nabehandelen kan heel fout gaan namelijk met als gevolg-> lekkages) en ehm verder mja kijk ff goed rond voor scheuren lekkages e.d. volgens mij zie ik uit je foto's dat je lood bij je schoorsteen doorslaat en dat daarom de zijmuur uitspoeling heeft/misschien zelfs lekt
voor de verder rest mja wees verstandig![]()
en veel plezier met je huisje als je der in trekt
ons huis is uit 1959.. en hier heeft ooit eene meneer hermans gewoond.. en die schijnt hier overleden te zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef PeuRac het volgende:
1) mochten jullie niet naar binnen ofso?
2) Hoe: oud = nadeel??
Oude huizen hebben charme, die leven![]()
1) klopt, dinsdag afspraak met woningbouw, dna mogen we naar binnen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef PeuRac het volgende:
1) mochten jullie niet naar binnen ofso?
2) Hoe: oud = nadeel??
Oude huizen hebben charme, die leven![]()
Woningbouwecorporatie van Leeuwardenquote:Op woensdag 8 december 2004 18:30 schreef jozef444 het volgende:
die dingen wat je mag is vooral voor in t huis om ff achter te komen, dus bv mag je behangen/spachteputz/grenol op de muren ofzo sommige doen daar nog wel s lastig over
maar voor buiten doen ze meestal neit echt moeiiljk. En t kan misschien wel zo zijnd at t geisoleerd zou moeten zijn maar vaak is t zo dat dat bij oude huizne niet meer verplicht is. Dus dat moet je wel even goed navragen (geluidsisolatie is ook weer een heel ander verhaal dan gewone isolatie
)
waar moet ik de rekening voor mijn advies naar toe sturen
Ik vind oude huizen echt geweldigquote:Op woensdag 8 december 2004 17:54 schreef Youp het volgende:
[..]
ons huis is uit 1959.. en hier heeft ooit eene meneer hermans gewoond.. en die schijnt hier overleden te zijnen ik heb t gevoel dat hier ook wel es wat leeft
wij hebben tot mn 7e in een huis wat toen al 120 jaar oud was gewoondquote:Op woensdag 8 december 2004 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind oude huizen echt geweldigvooral die van rond 1900, oude herenhuizen
boeie dat ze gehoriger zijn, of meer onderhoud nodig hebben, je woont tenminste niet in een betonnen blokkendoos. Ons huis is uit 1970 maar dat vind ik eigenlijk nog net te jong.
Je hebt gewoon ff onder t buro van je bazin gezetenquote:Op woensdag 8 december 2004 18:38 schreef BoJo het volgende:
Ik ben uitgeroepen tot "role model" belslet![]()
Lekker dat extra geld en een vrije dag
die grotere veer in me kont doet wel pijn, ik was nog niet over die van vorige maand heen![]()
als ie toch een knappe bazin heeft...quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gewoon ff onder t buro van je bazin gezeten
Dat is klote, ik duim voor je dat die lamp zooi niet goed zitquote:Op woensdag 8 december 2004 18:32 schreef Fugie het volgende:
hoi![]()
mijn achterkant van de auto bleek te lekkenWaarschijnlijk door het ongeluk wat ik heb gehad of omdat mijn lichtding er niet goed opzit. Morgen ff kijken
quote:emma BART bart 4ever ik laat je niet in de steek zegt:
heb je hem nie in je lijst staan????????????????
Robbie zegt:
geen idee
Robbie zegt:
als ik wat wil weten bel ik em
emma BART bart 4ever ik laat je niet in de steek zegt:
kijk even!!!!!!!!!!!!!!!!!
Robbie zegt:
wat zeg je dan?
Robbie zegt:
ik zeg at je in je lijst moet kijken dombo!!!!!!!!!!!!!
ik bedoel: dat!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Robbie zegt:
Robbie zegt:
en hoe hoor je dat te vragen?
ik verveel me nog al ik zit met me haar te spelen!!!!!!!!!!!!
Robbie zegt:
is je haar aardig?
wil je alstje blieft in je lijst kijken?????????????????????????????
Robbie zegt:
ja hoor
mijn haar kan nie praten sul
quote:
word er wel moe van, we hebben 4 vrouwelijke team managers en een gozer.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gewoon ff onder t buro van je bazin gezeten
Ik had al mijn NSB knop aangezet op msnquote:Op woensdag 8 december 2004 19:02 schreef PeuRac het volgende:
LOL, volgens mij wil iemand hier op PTA een ban
Tijd voor bier !quote:Op woensdag 8 december 2004 19:09 schreef PeuRac het volgende:
We zullen em missen, als ontiegelijke kiespijn
ja shit ben niet wezen fitnissen nu moet de hele kleedkamer me missen.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef PeuRac het volgende:
2 benen en een vislucht om je hoofd?
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja shit ben niet wezen fitnissen nu moet de hele kleedkamer me missen.
die hebben ook een veel versere luchtquote:Op woensdag 8 december 2004 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..][flauw](of mis je die dansende tienertietjes
)[/flauw]
Zijn die bij jou al zo oud dat ze zich al niet meer kunnen wassen dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
die hebben ook een veel versere lucht![]()
dacht ik alquote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef D-Devil het volgende:
Van helsing is best leuk om te zien ! Geen echte bioscoop film maar wel stoer.
Versterker keihard aan, sub op knallen en het is zeker goed genietenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
dacht ik algister heb ik king arthur gezien... nou DIE is pas echt gaaf
SAW ken ik niet.. ff imdb kijkenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef ook_gek het volgende:
ja van helsing is wel redelijk te doen.
Maar SAW is pas een geweldige zieke film. En erg goed vind ik zelf![]()
Ik ben wel fan van vampier en monster films. maar vind deze tegenvallen..quote:
niet alleen pta.....met zijn topicspamquote:Op woensdag 8 december 2004 19:02 schreef PeuRac het volgende:
LOL, volgens mij wil iemand hier op PTA een ban
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vond King Arthur dus echt flut. Maar goed als geschiedenis student kan je er natuurlijk niet normaal naar kijken, er klopt historsich gezien namelijk geen zak van.
Trialer http://justmovietrailers.com/video/4231/saw_trailer_300.htmlquote:
Zo kwam ik ook aan al mijn posts in dat topicquote:Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet alleen pta.....met zijn topicspam
lang leve firefox met tabbed browsing![]()
whaha dat is pas een beugelquote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387564/ bekijk die trailer maar eens![]()
En hij krijgt een 7+ op IMDB dat is best speciaal want daar geven ze vaak hele lage cijfers
daarom had ik ook geen sluitreden gedaanquote:Op woensdag 8 december 2004 19:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook aan al mijn posts in dat topic. Maar toch krijg ik de melding dat ik niet zo snel achter elkaar mag posten
.
is goed ben benieuwd hoe t gaat lopen en als je nog wat wilt weten dan roep maarquote:Op woensdag 8 december 2004 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga zo weer naar huis... tabee, en jozef, nogmaals bedankt
Ik vond het idd ook niet echt kloppen nee... Merlijn, Guiennevere.. Maar desalniettemin was ie wel mooiquote:Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vond King Arthur dus echt flut. Maar goed als geschiedenis student kan je er natuurlijk niet normaal naar kijken, er klopt historsich gezien namelijk geen zak van.
lekker krap manquote:Op woensdag 8 december 2004 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet altijd kotsen van anaal filmpjes, en als ik een erectei hebt zwakt ie weer af...
wat hebk gemist?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:58 schreef Hugster het volgende:
thuis
ze hebben m'n filmpje in het anaal topic direct weer verwijderd![]()
![]()
Heb jij Sandra nog nooit lekker hard anaal genomenquote:Op woensdag 8 december 2004 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet altijd kotsen van anaal filmpjes, en als ik een erectei hebt zwakt ie weer af...
EN waar is dat dan? Geen idee wanneer ik die kant weer op mag.. Ben voorlopig tot zout-bode gedoopt... geen idee hoe het vrijdag wordt..quote:Op woensdag 8 december 2004 20:03 schreef PeuRac het volgende:
Jofunu wanneer kom je weer eens deze kant op? Als ik stage loop, moet je eens een bak koffie komen halen bij mn stage
Alleen anaalfilmpjes van man-man krijg ik een slappe.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
boeiend... daar let ik niet opquote:Op woensdag 8 december 2004 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het idd ook niet echt kloppen nee... Merlijn, Guiennevere.. Maar desalniettemin was ie wel mooi
strap onquote:Op woensdag 8 december 2004 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
Vice versa is ook om te kotsen trouwens
Nee, en zij mij ook niet...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij Sandra nog nooit lekker hard anaal genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |