rechts onder (niet te zien op foto, staat nog een bank... vanuit daar kijk ik tv, en als ik vanuit bed wil kijken, draai ik hem iddquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
TS, hoe kijk je nu tv?
kan je die nog draaien?
Inbrekers op bezoek gehad?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:38 schreef Soap het volgende:
Ik moet nog wel opruimen hoor:
[afbeelding]
*onder dwang maar zegt*quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb er even een filmpje van gemaakt
Zeg dat ie mooi is!Zeg! Zeg!
![]()
waar heb je die koelkast vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
aandacht vragen....quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:51 schreef -PolluX- het volgende:
[..]
Wat zat je pas trouwens in mn fotoboek te mohhhhhhh-en ?![]()
![]()
Eh.. mooi!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
marktplaats..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:53 schreef NITR0 het volgende:
[..]
waar heb je die koelkast vandaan als ik vragen mag?
ik ben ook opzoek naar een klein koelkastje voor op mn kamer...
Tis een Ikea slaapbank: Beddinge..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:55 schreef Euforie het volgende:
[..]
Eh.. mooi!
Waar slaap je eigenlijk? Of is het een slaapbank? Enne, die groene strepen over je tv zijn hip
Het is precies zo een: (er zijn 2 versies, een 'grote' en een kleine)quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
marktplaats..
Zoeken op 'minicooler'
Maakt zo'n koelkastje veel lawaai, ik kan namelijk al niet slapen als mn pc aanstaat (en ik heb waterkoelingquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het is precies zo een: (er zijn 2 versies, een 'grote' en een kleine)
http://www.marktplaats.nl(...)hp3%3Fq%3Dminicooler
Bij mij stond er ook DeWalt op, maar ik heb em dus groen gespoten
Hij maakt ongeveer evenveel lawaai als een pc..quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Maakt zo'n koelkastje veel lawaai, ik kan namelijk al niet slapen als mn pc aanstaat (en ik heb waterkoeling)
dát lijkt wel een mannenkamer man ehh vrouwquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:26 schreef Lievelientje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis een klein deel van m'n kamer, maar al troeperig genoeg
kan je wel slapen met zulke zooi boven je hoofdquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:26 schreef Lievelientje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis een klein deel van m'n kamer, maar al troeperig genoeg
Of een homo kamer, of een vrouwenkamer, gezien de Yves Rocher flacons in de kast.quote:Op zaterdag 18 december 2004 07:56 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
dát lijkt wel een mannenkamer man ehh vrouw
WOWquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
De combinatie van zoveel groen + stroperige Italiaanse ballads geeft me maagproblemen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
dat ie mooi is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
Daar zou ik inderdaad wel eens een nachtje met een schone jonkvrouw door willen brengen.quote:
lol wie zegt dat deze niet kraaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad wel eens een nachtje met een schone jonkvrouw door willen brengen.
Beter dan mijn krakende Ikea-Björn geval.
Het bed kraakt een beetje inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol wie zegt dat deze niet kraakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |