sorry ik volg je nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja joh, schrijf 't in het groot, dan ziet tenminste iedereen het.
Alsof mijn kamer FOK! wat boeit.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:14 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
post nu maar gewoon een foto van je kamer....
Als hij het niet doetquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:14 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
spellingneuker...
post nu maar gewoon een foto van je kamer....
't gaat hier niet om de spellingquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:16 schreef M_M het volgende:
[..]
Als hij het niet doet
doet over een week iedereen het zonder w
het is zo een veel gemaakte fout!
![]()
En dat is juist het enge..quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:19 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
't gaat hier niet om de spellingmaar om foto's van kamers
![]()
Ja "dus"quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:35 schreef M_M het volgende:
[..]
En dat is juist het enge..
Het 'ge-je-weet-toch-wat-ik-bedoel'..
Het 'ge-wat-maakt-het-nou-uit'
Op deze manier kan er over 5 jaar niemand meer normaal nederlands spreken of typen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:19 schreef Skaai het volgende:
Let aub niet op de kwaliteit, ik ben slecht in het stilhouden van camera's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Living on the edge.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, ik was mijn haar met Zwitsal babyshampoo.
Ah vandaar dat treurwilgen kapsel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, ik was mijn haar met Zwitsal babyshampoo.
En dat meisje!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het verbaast me juist dat niemand die grote pot Vaseline heeft opgemerkt.
Ik zag wél iets anders!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:58 schreef Croupouque het volgende:
Het verbaast me juist dat niemand die grote pot Vaseline heeft opgemerkt.
Oh.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
niet aan croupouqueske komen![]()
Ok.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Croupouque het volgende:
Laten we het nu allemaal maar weer bij het posten van kamers houden, mijn vrouwelijkheid komt in mijn overige posts al genoeg naar voren.
Staand.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
TS, hoe kijk je nu tv?
kan je die nog draaien?
quote:
rechts onder (niet te zien op foto, staat nog een bank... vanuit daar kijk ik tv, en als ik vanuit bed wil kijken, draai ik hem iddquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
TS, hoe kijk je nu tv?
kan je die nog draaien?
Inbrekers op bezoek gehad?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:38 schreef Soap het volgende:
Ik moet nog wel opruimen hoor:
[afbeelding]
*onder dwang maar zegt*quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb er even een filmpje van gemaakt
Zeg dat ie mooi is!Zeg! Zeg!
![]()
waar heb je die koelkast vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
aandacht vragen....quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:51 schreef -PolluX- het volgende:
[..]
Wat zat je pas trouwens in mn fotoboek te mohhhhhhh-en ?![]()
![]()
Eh.. mooi!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
marktplaats..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:53 schreef NITR0 het volgende:
[..]
waar heb je die koelkast vandaan als ik vragen mag?
ik ben ook opzoek naar een klein koelkastje voor op mn kamer...
Tis een Ikea slaapbank: Beddinge..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:55 schreef Euforie het volgende:
[..]
Eh.. mooi!
Waar slaap je eigenlijk? Of is het een slaapbank? Enne, die groene strepen over je tv zijn hip
Het is precies zo een: (er zijn 2 versies, een 'grote' en een kleine)quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
marktplaats..
Zoeken op 'minicooler'
Maakt zo'n koelkastje veel lawaai, ik kan namelijk al niet slapen als mn pc aanstaat (en ik heb waterkoelingquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het is precies zo een: (er zijn 2 versies, een 'grote' en een kleine)
http://www.marktplaats.nl(...)hp3%3Fq%3Dminicooler
Bij mij stond er ook DeWalt op, maar ik heb em dus groen gespoten
Hij maakt ongeveer evenveel lawaai als een pc..quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Maakt zo'n koelkastje veel lawaai, ik kan namelijk al niet slapen als mn pc aanstaat (en ik heb waterkoeling)
dát lijkt wel een mannenkamer man ehh vrouwquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:26 schreef Lievelientje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis een klein deel van m'n kamer, maar al troeperig genoeg
kan je wel slapen met zulke zooi boven je hoofdquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:26 schreef Lievelientje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis een klein deel van m'n kamer, maar al troeperig genoeg
Of een homo kamer, of een vrouwenkamer, gezien de Yves Rocher flacons in de kast.quote:Op zaterdag 18 december 2004 07:56 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
dát lijkt wel een mannenkamer man ehh vrouw
WOWquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
De combinatie van zoveel groen + stroperige Italiaanse ballads geeft me maagproblemen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
dat ie mooi is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
Daar zou ik inderdaad wel eens een nachtje met een schone jonkvrouw door willen brengen.quote:
lol wie zegt dat deze niet kraaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad wel eens een nachtje met een schone jonkvrouw door willen brengen.
Beter dan mijn krakende Ikea-Björn geval.
Het bed kraakt een beetje inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol wie zegt dat deze niet kraakt
En dan zegt hij wat van mij !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Goede smaak
thnx iedereen voor de complimenten![]()
mag geen gejat spul aanbieden op fok!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:59 schreef Toeps het volgende:
Ik heb hier een mooi rookverbod bordje van de NS liggen. Hij pas alleen niet bij het roze van de rest van mijn kamer. Kope?
Nog maar is proberenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe vinden jullie mijn kamer?
Gejat? Ik heb die niet gejat. Ooit voor een gulden gekocht in de kringloopwinkel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
mag geen gejat spul aanbieden op fok!ik heb trouwens al die syntus gevallen van de huisregels uit de buffel enzo
Oh mijn God, daar zou ik het nog geen dag in uithouden.quote:Op zondag 19 december 2004 12:56 schreef Riot het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is de "onderwaterkamer" van m'n dochtertje.
Is ie niet prachtig!
Met dank aan m'n schoonzus.
quote:Op zondag 19 december 2004 13:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh mijn God, daar zou ik het nog geen dag in uithouden.
Die vrolijkheid, die kleur, die speelsheid, ...
wheheh,quote:Op zondag 19 december 2004 13:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet gelezen dat het voor een kind is.
Mijn excuses voor bovenstaande uitlatingen.![]()
Strijkplank binnen handbereik, zoals het een echte vrouw betaamt.quote:Op zondag 19 december 2004 13:51 schreef Riot het volgende:
[afbeelding]
Mooi appeltjes groen is niet lelijk![]()
De rest van de kamer is een bende.
Ik woon er nog niet zo lang
En ik heb nog niks om mijn boeken in op te bergen...![]()
mooi kleurtje!quote:Op zondag 19 december 2004 13:51 schreef Riot het volgende:
[afbeelding]
Die minicooler moet ik ook hebben!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
Ikeaquote:Op zondag 19 december 2004 13:51 schreef Riot het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |