abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23959359
@ Lexie
Peer:
&ZHLaiq2xY&5l5 (l tussen de 2 5en kan een hoofdletter i zijn of een kleine L )
pZDmM%Bw9Cnj3Y (of kleine y, schreef ff te snel, sorry).

Appel:
o#PYwK&I (hoofdletter i) VFzcqR
bxtrfiD5HK60 (of hoofdletter o) vy.
Ja ik heb 2 dorpen, 1 staat op de normale tijd en 1 om 02:01 snachts, das mijn cheat dorp
Alles al afbetaald
  dinsdag 14 december 2004 @ 07:58:00 #77
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_23960592
Ik heb een perzikboom geplant, kan ik bomen planten in de winter? Straks gaat mijn boomje misschien nog dood.
Hoelang duurt het voor er fruit aan komt en hoe krijg ik de andere fruitsoorten ?

yoshi
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:28:50 #78
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_23961224
lizardtattoo, je mail is beantwoord
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:51:55 #79
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_23961440
Dankzij QuietGuy heb ik iedereen aan de openingspost toe kunnen voegen
Als ik nog iemand vergeten ben, roep maar!

Yoshi, het duurt een paar dagen tot je boom groot is en er fruit aan komt. Andere fruitsoorten krijg je door te ruilen of door in andere dorpjes op bezoek te gaan. Het kan gebeuren dat je boompje doodgaat, als dat zo is moet je het gewoon later nog een keer proberen. De grootste kans dat je boompje blijft leven heb je als je eerst een oude boom omhakt, dan de stomp opgraven met een schep en in het gat het fruit planten.

Maar je hebt geluk, want vandaag is mijn grote weggeef-dag. Iedereen mag vandaag posten wat 'ie hebben wil, en als het in mijn catalogus staat dan krijg je het.
Dus als je even zegt welk fruit je nog niet hebt dan ga ik even plukken.

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_23962102
Geld dat alleen voor fruit???

Ik zou graag kersen willen hebben.
Heb zelf al peren, appels, sinaasappels en perzikken.

En dank jullie voor mijn naam toevoegen.
Wel handig zo, als iedereen op die lijst staat
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:44:00 #81
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_23962285
Nee hoor, dat geldt voor alles. Als ik het maar in mijn catalogus heb is het voor jou.
Hier zijn alvast kersen:

3SxHdpHryNidp&
B2fB&rNl4K5NRk <--- daar staat een kleine L tussen de N en de 4
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_23962834
Thnx
pi_23962933
Als je alles van een thema wilt hebben, mogen er dan ook gewone andere dingen bij?

Ik heb namelijk een citrus carpet en wallpaper, appel tv, peerkast, sinaasappel tafel en stoelen en meloen stoelen.

Mogen hier nog wel andere dingen niet fruit gerelateerd staan???
Ivm die stomme HRA.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:27:20 #84
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_23963156
Dat is niet echt slim. Je kan andere dingen beter in je kelder of op zolder bewaren (als je die al hebt).

http://www.animalcrossingcommunity.com/hra_guide.asp
Making the grade with Themes, Series and Sets.
Do not confuse Themes, Series and Sets. These are 3 separate categories and their placement in your house is important to getting a high HRA score. A Theme is a set of decorative objects that don't serve much purpose besides making a room look cool such as the Chess theme with life size chess pieces that form a large chess board. A Series is a group of matching functional furniture like the Kiddie Series with its colorful dresser, bed and other fun furniture. A Set is a small group of matching pieces that don't fall into either Themes or Series. Some Sets are functional furniture, while others are just useless, but fun accessories. An example of a Set is the Froggy Chair and Lily-Pad Table which are both part of the Frog Set. Completing a Series, Theme or Set awards you extra HRA points so make sure that when you see Saharah or Wendell you get the rare carpets and wallpaper they give you. They count towards completing a Series or Theme. You will find a whole list of furniture and what Series, Theme or Set they belong to in our Items section. The list on the right shows the HRA point system (thanks to Homer for supplying this).

Tips to getting a high HRA score
Although completing Themes, Series and Sets awards the most HRA points it also matter where they are placed. You will get the most HRA points if you have your Series or Themes on the first floor and various completed Sets on the second floor. It's not a good idea to mix Sets, but you can have multiples of the same Set and you will be rewarded with extra points. Rare pieces also award a lot of HRA points. Rare pieces include items you find from special characters in the game and also include mementos that you will receive from Tortimer during special events. There is a complete list of the Special Characters and the rare items they give you in the Characters section. I'm sure you've all heard those dreaded words "clean your room," from your parents at some point in your life. Well, you won't escape that in Animal Crossing. The HRA will deduct points if you have items cluttering your house. If you have extra shirts that you want to keep or have raffle tickets that you don't want to carry around, put them away. Most cabinets or dressers let you store 3 items. Otherwise put them in your basement. The HRA does not deduct points for anything left in your basement.

Overigens: interesse in een meloentafel (wel heel groot), appelklok, ananasbed, grapefruit tafel of limoenstoel? Er zijn twee verschillende peerkasten, een met deurtjes en een met laden. Als je de andere wil, dan roep je maar.
Een deel van mijn fruitverzameling:

(Zolder is "exotic" ingericht).
pi_23964213
Oeh, dank je

Meloentafel wil ik wel en appelklok, ananasbed, peerkast, een met deurtjes.

Wat is dat links helemaal, een sinaasappel parasol???

Limoen stoel heb ik ook niet, wel een meloen stoel, die is rood met groen, die van jou is groen met een ander kleurtje.
pi_23964305
Heb onder dus bijna alles in fruit en boven heb ik regal.
Heb alleen nog regal wallpaper nodig, verder heb ik bijna alles al van regal, denk ik, strax maar ff checken
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:49:48 #87
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_23964933
Ja, ik heb een sinaasappel-parasol en een bessen-parasol. Hoort eigenlijk niet bij de meubilair-serie maar ik vond het wel mooi

Ananasbed staat nog in bestelling (kon niet allemaal tegelijk).
Regal Wallpaper heb ik niet in mijn catalogus.
Hier zijn de andere spulletjes:

Appelklok
4#z#nQhdKshHX#
TH3Aa2UxJik3k6

Limoenstoel
FrK%iecHd7TBw8
kqIMWg8rIDDATN <--- allebei de keren een hoofdletter i

Meloenstoel (Als degene die jij hebt andere kleuren heeft dan is dat de watermeloenstoel)
cfrmVd@S@xVznn
orJLYyQNM8Xy96

Meloentafel
carmVd@S@xjznB
oIJXTYMDMKXs96 --> hoofdletter i daar aan het begin

En een peerkast met deurtjes
DM96gBe4P4KP@&
hU4em3dumVJMEG

Ananasbed komt dus later (ik verzamel de bestellingen per vijf en dan ga ik naar een ander dorp, als ik terugkom is alles gearriveerd).
pi_23965238
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 02:01 schreef Cici het volgende:
@ Lexie
Peer:
&ZHLaiq2xY&5l5 (l tussen de 2 5en kan een hoofdletter i zijn of een kleine L )
pZDmM%Bw9Cnj3Y (of kleine y, schreef ff te snel, sorry).

Appel:
o#PYwK&I (hoofdletter i) VFzcqR
bxtrfiD5HK60 (of hoofdletter o) vy.
Ja ik heb 2 dorpen, 1 staat op de normale tijd en 1 om 02:01 snachts, das mijn cheat dorp
Alles al afbetaald
okay, dankjewel .

Mijn Tom Nook is toevallig weer net verbouwen vandaag, dus ik kan ze niet invoeren en ik kan je Regal wallpaper niet bestellen .
pi_23966479
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, ik heb een sinaasappel-parasol en een bessen-parasol. Hoort eigenlijk niet bij de meubilair-serie maar ik vond het wel mooi

Ananasbed staat nog in bestelling (kon niet allemaal tegelijk).
Regal Wallpaper heb ik niet in mijn catalogus.
Hier zijn de andere spulletjes:

Appelklok
4#z#nQhdKshHX#
TH3Aa2UxJik3k6

Limoenstoel
FrK%iecHd7TBw8
kqIMWg8rIDDATN <--- allebei de keren een hoofdletter i

Meloenstoel (Als degene die jij hebt andere kleuren heeft dan is dat de watermeloenstoel)
cfrmVd@S@xVznn
orJLYyQNM8Xy96

Meloentafel
carmVd@S@xjznB
oIJXTYMDMKXs96 --> hoofdletter i daar aan het begin

En een peerkast met deurtjes
DM96gBe4P4KP@&
hU4em3dumVJMEG

Ananasbed komt dus later (ik verzamel de bestellingen per vijf en dan ga ik naar een ander dorp, als ik terugkom is alles gearriveerd).
Wowie, dank u
pi_23966510
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:04 schreef Lexie het volgende:

[..]

okay, dankjewel .

Mijn Tom Nook is toevallig weer net verbouwen vandaag, dus ik kan ze niet invoeren en ik kan je Regal wallpaper niet bestellen .
Tis wat he, Tom met zijn verbouwingen

Ik heb geduld hoor

P.s. Lizard, ik geef alles wat ik van jou heb gekregen weer door aan Cici in Susutown, das mijn andere dorp en die spaart alles in fruit.
Is mijn cheat dorp, heb alles al afbetaald, heb standbeeld en town is al paar dagen perfect
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:10:23 #91
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_23966710
Ik heb ook alles afbetaald en mijn standbeeld. Ben nu bezig mijn museum op te vullen (moet nog 1 vis, 3 insecten en 6 schilderijen ofzo).

Perfect lukt nog niet, fontein blijft zeggen dat het een geweldig dorp is om te wonen maar "with a little more effort it could be even better" en ik heb geen idee waar dat aan ligt.
pi_23966961
Ik heb wel een paar tips voor je, als je wilt
pi_23966964
Lizard, hak hier en daar 's een boom om!
Je hebt teveel bomen
pi_23967012
Bomen waar je niet tussendoor kan lopen.
Dus die te dicht op elkaar staan.

Heb zelfs een site gevonden waar een punten telling opstaat per acre.
Moet zoveel bomen instaan enz.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:23:14 #95
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_23967021
Nee, dat is het niet. Als ik bomen omhak zeurt de fontein weer dat er depressie heerst op plaatsen waar te weinig groen is...
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:45:40 #96
78780 deedeetee
pi_23967538
@lizard,

Ik heb alleen nog maar een perzik en zou graag een peer willen want er woont iemand in mijn dorp die daar om vraagt. Ander fruit is ( appels, kersen, sinasappels ) óók welkom
En heb je ook een bijl voor me want die heb ik ook nog niet bij Tom Nook kunnen krijgen.
Ik ben wel een beetje hebberig hé ?

Hoe kun je op bezoek in een ander dorp ?

Ik heb ook 2 soorten parasol 's als iemand er eentje zoekt.
Ik wil ook wel 'ns iets weg geven, dat heb ik nog niet geprobeerd

yoshi
pi_23967581
Deze site heeft me geholpen met de perfect town:

http://groups.msn.com/Ani(...)ctfcperfecttown.msnw
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:06:25 #98
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_23967998
Fruit voor yoshi

peer
eH%B4mOfN#aC8W
my%UMOhFyFKCVO

appel
NP38OmeGFAnwra
qo5OJOIOR&NyTO

kers
Nt#8CItyStlhL5 <-- de eerste (tussen C en t) is een hoofdletter i, de tweede (tussen t en h) is een kleine letter L
AnU@Ccyo7&97iO

sinaasappel
NA98o2ZXu&n2XX
qoll@z@tkINsje <-- de eerste twee (tussen o en @) zijn kleine letter L, de laatste (tussen k en N) is hoofdletter i.

Bijl is in bestelling, komt met het ananasbed van Cici mee later vandaag

Als je naar een ander dorp wil moet je een vriendje/buurman/neefje/klasgenootje hebben die ook een GameCube heeft en Animal Crossing. Dan moet die zijn memorycard in de B-opening van jouw GameCube doen (of jij bij hem of haar natuurlijk) en dan komt er een trein op het station waarmee je naar dat andere dorp kan gaan. Je kan dan daar met de dieren praten, fruit plukken, inkopen doen etc. Als de dieren die in dat andere dorp wonen jou aardig vinden komen ze soms in jouw dorp wonen daarna (maar het kan ook zijn dat jouw dieren juist naar het andere dorp gaan!).

[ Bericht 29% gewijzigd door lizardtattoo op 14-12-2004 15:12:07 ]
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:09:23 #99
78780 deedeetee
pi_23968068
Hoera nu heb ik nieuw fruit in mijn dorp.THNX

yoshi
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:15:01 #100
78780 deedeetee
pi_23969234
De winkel van Tom is dicht........