Misschien kan ik er één voor je bestellen uit de catalogus, ik heb al een hengel dusquote:Op zondag 12 december 2004 11:30 schreef deedeetee het volgende:
Wil iemand een schep ruilen voor een hengel ?
Tom Nook heeft er nog steeds geen in zijn winkel en ik wil zo graag gaan vissen
yoshi
Volgens mij heb ik wel Regal wallpaper ergens, ik denk iig in mijn catalogus. Hebben?quote:Op maandag 13 december 2004 08:28 schreef Cici het volgende:
Yoshi, hopen dat zo je probleem is opgelost.
Nooit saven en continue en dan afsluiten.
Altijd Saven en quit.
Saven en continue betekend dus bewaren en doorgaan.
Dus je gaat door, maar dan druk je hem uit, geen wonder dat Mr. Resetti boos op je is
En dank je, maar ik heb al een biljart tafel.
Enige wat ik zoek is een Regal Wallpaper.
Ja als ik jou was zou ik het spel absoluut kopen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:53 schreef bastardhost het volgende:
klinkt als extreem verslavend spell... zal ik.......
Oeh, hebbe, hebbe, hebbequote:Op maandag 13 december 2004 20:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel Regal wallpaper ergens, ik denk iig in mijn catalogus. Hebben?
Shit, Tom Nook is net dicht. Het kan ook zijn dat ik hem gewoon een keertje in de winkel heb bekekenquote:Op maandag 13 december 2004 21:26 schreef Cici het volgende:
[..]
Oeh, hebbe, hebbe, hebbe
Wat zoek jij nog? Misschien heb ik nog wat voor jou.
En Yoshi, dank je dat je mij bedankte, maar je moet eigenlijk Lizard bedanken, ik zei alleen wat zij zei
Peren en kersen heb ik wel voor je.quote:Op maandag 13 december 2004 22:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Shit, Tom Nook is net dicht. Het kan ook zijn dat ik hem gewoon een keertje in de winkel heb bekeken, maar de naam komt me zeker bekend voor.
Ik zoek nog een peer, een appel en een kers. Samen met met mijn sinaasappels en perziken wordt het een vroilijk geheel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |