abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24430925
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan toch wel een kast kopen voor bv: je vishengel en bijl op te bergen he ?
Natuurlijk kan dat!!!
Je kunt ze gewoon bij Tom Nook kopen..
Heb je al een of meerdere kasten in je bezit (gehad), maar heeft Tom er géén in zijn winkel, dan kun je ze wel bestellen via de "catalog".

Na een dag (of zo) vind je't in je brievenbus O^

BTW mijn vorige woonplaats was Zittert
pi_24430970
Haha

Nee ik heb het spel pas maar ik heb nog geen kast gekregen dus daarom vroeg ik me dat af
Maar bedankt voor de informatie dan ga ik er direct 1 bestellen
pi_24431009
Tip van de dag
Bewaar wat brieven die je hebt gekregen.
Je kan je items, zoals bijl, hengel, schep etc in een brief doen.
Zo heb je ruimte over voor je spullen die je bij je hebt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:12:51 #254
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24431037
Wat ook handig is: een paar brieven bewaren en daar je bijl/hengel/netje/schop in stoppen als zijnde kadootjes. Kan je ook doen met bijvoorbeeld briefpapier of tickets. Scheelt weer een hoop ruimte in je inventory voor dingen die je wil gaan verkopen.

< edit > grrr is Cici me net te snel af
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_24431106
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Haha

Nee ik heb het spel pas maar ik heb nog geen kast gekregen dus daarom vroeg ik me dat af
Maar bedankt voor de informatie dan ga ik er direct 1 bestellen
LET OP
Om een item te kunnen bestellen moet je het wel eens in bezit hebben gehad!!!
Heb je nog nooit een kast gehad, dan kun je die ook niet bestellen...

Extra info:
Er zijn heel verschillen soorten kasten (qua uiterlijk). De functionaliteti is daarentegen van alle identiek.
Ik ben - tot nu toe - alleen kasten tegekomen, die maar 3 items kunnen bergen. wat weinig, als je't mij vraagt
Daarnaast is't niet mogelijk meubulair in'n kast te plaatsen. Eigenlijk ook wel logisch, toch
pi_24431297
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Wat ook handig is: een paar brieven bewaren en daar je bijl/hengel/netje/schop in stoppen als zijnde kadootjes. Kan je ook doen met bijvoorbeeld briefpapier of tickets. Scheelt weer een hoop ruimte in je inventory voor dingen die je wil gaan verkopen.

< edit > grrr is Cici me net te snel af
pi_24431873
Ik heb gehoord dat er kasten zijn waar 4 items inpassen, maar die heb ik toch ook nog nooit gezien.
(maar, waar maak ik me druk om, mijn kelder is af ^^)
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_24432586
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:05 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ik heb gehoord dat er kasten zijn waar 4 items inpassen, maar die heb ik toch ook nog nooit gezien.
(maar, waar maak ik me druk om, mijn kelder is af ^^)
Hellooooo Kitty prrrrr

Als je heel erg veel junk (bv kleding) hebt, is't ook wel handig om veel kasten in je kelder te hebben
pi_24433464
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:17 schreef jan55en het volgende:

[..]

LET OP
Om een item te kunnen bestellen moet je het wel eens in bezit hebben gehad!!!
Heb je nog nooit een kast gehad, dan kun je die ook niet bestellen...

Extra info:
Er zijn heel verschillen soorten kasten (qua uiterlijk). De functionaliteti is daarentegen van alle identiek.
Ik ben - tot nu toe - alleen kasten tegekomen, die maar 3 items kunnen bergen. wat weinig, als je't mij vraagt
Daarnaast is't niet mogelijk meubulair in'n kast te plaatsen. Eigenlijk ook wel logisch, toch
Dan maar hopen dat hij binnekort in de winkel ligt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 16:36:08 #260
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24434446
Of dat iemand er een kado geeft

E6BvmxPH@kz3jK
#T3wUrOCbdnzEd
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_24435096
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 16:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Of dat iemand er een kado geeft

E6BvmxPH@kz3jK
#T3wUrOCbdnzEd
Echt vet

Bedankt voor de kast !! als ik eens wat leuks heb stuur ik je dat
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:25:51 #262
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24437402
Nog een vraagje...ik kreeg van de HRA te horen dat mijn huis een beetje vies was...ok, ik heb soms kakkerlakken (ja, ik sta nog steeds op zomer... ) Elke keer als ik dan in mijn huis kom schrikt mijn poppetje zeg maar. Wat kan ik hiertegen doen? Of is daar nix aan te doen...en moet je je huis schoonmaken, heb ik een stofzuiger nodig oid
To infinity…and beyond!
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:41:04 #263
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24437651
Vaker spelen (die kakkerlakken komen als je een week of langer niet speelt). Waarschijnlijk zet je de tijd van je Cube steeds met een week tussentijd vooruit ofzo? Als je netjes iedere paar dagen komt is er niks aan de hand. Je hoeft niet schoon te maken, alleen wel regelmatig rondlopen dus.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:00:11 #264
11458 ivetje
pi_24437975
Haha, ok...mja, ik cheat nogal eens met de tijd inderdaad Ben alle leuke data afgegaan zoals nieuwjaar en mijn verjaardag enzo Maar bedankt, dan weet ik dat...
To infinity…and beyond!
pi_24438486
ik zit nog te twijfelen of ik de game zal kopen
pi_24438620
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef HOPit het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik de game zal kopen
Je moet hem gewoon kopen

Je zal er geen spijt van krijgen !
pi_24438641
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:00 schreef ivetje het volgende:
Haha, ok...mja, ik cheat nogal eens met de tijd inderdaad Ben alle leuke data afgegaan zoals nieuwjaar en mijn verjaardag enzo Maar bedankt, dan weet ik dat...
Ik ga gewoon rustig elke dag af
Heb ik tenminste iets om naar uit te kijken
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:11:52 #268
17138 ironx
Whatever...
pi_24439357
* ironx heeft het spel ook pas een paar weken dankzij de Nintendo Sterren Catalogus...
Echt een heerlijk spel, waarbij je je ook nog eens nooit hoeft te haasten

Maar een bewoner heeft enorme trek in een "peach"... en in mijn dorpje groeien alleen appelbomen.
Iemand mischien zo vriendelijk om mij een perzik toe te sturen?

Speler: DSGamer
Plaats: DS City

Alvast bedankt
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
pi_24440532
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef ironx het volgende:
* ironx heeft het spel ook pas een paar weken dankzij de Nintendo Sterren Catalogus...
Echt een heerlijk spel, waarbij je je ook nog eens nooit hoeft te haasten

Maar een bewoner heeft enorme trek in een "peach"... en in mijn dorpje groeien alleen appelbomen.
Iemand mischien zo vriendelijk om mij een perzik toe te sturen?

Speler: DSGamer
Plaats: DS City

Alvast bedankt
Dat heb ik ook ( ik heb ook geen perzik )

Ik geef er gewoon geen.
Morgen wilt die toch weer iets anders,
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:21:20 #270
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24440748
Ik zal jullie beiden morgen een perzik sturen (winkel zit nu dicht). Ook al heeft de bewoner er morgen misschien geen zin meer in, je kan hem dan wel planten zodat je over een paar dagen een perzikboom hebt. Dat levert veel meer geld op dan het fruit dat van nature in je dorp groeit namelijk.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:04:18 #271
11458 ivetje
pi_24449016
Hmm, heeft iemand toevallig de vloerbedekking van dat fruit...staat geloof ik in een screenshot hier in het topic. Wil nl alles omgooien...heb nu alles van de ranch-spullen maar wil graag de fruit-kant op Vond het huisje uit die screenshot zoooo mooi zeg Zo wil ik het ook...heb al een appelklok en de grapefruit-tafel Maar goed, die vloerbedekking is nogal schaars volgens mij...heb al paar dagen gekeken in de winkel, maar daar zit ie niet bij. Moet ik bij sahara zijn daarvoor?? Alleen daar krijg je maar net wat ze je geeft en kan je dus niet kiezen.
Dus...iemand die de vloerbedekking heeft??

Alvast bedankt!!
To infinity…and beyond!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:06:35 #272
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24449053
Ga ik voor je bestellen straks (nu nog aan het werk maar later vanmiddag ga ik even AC'en).

Bedoelde je dit screenshot?

Ik heb inmiddels nog veel meer fruitdingen. O.a. nog een andere peerkast (met deurtjes), een meloentafel, een andere meloenstoel, een limoentafel, een grapefruittafel... als je iets wil dan roep je maar.
pi_24452348
Opeens lukt het me om vissen te vangen
pi_24452441
Ja, zo moeilijk is dat ook niet

Ik ben tracks aan het sparen.
Heb al een grasmodel, train track model, 2 sneeuwbomenmodellen, trainmodel enzo. en 2 huizen modellen.
1 de 1e huis die je krijgt, kleine dus, en de laatste huis.
Kijken of ik meer kan krijgen.
Ff kijken welke wallpaper enzo erbij moet.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 15:32:32 #275
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24452476
perzik voor ironx
rc4kVTyduDfR#F
l#VVB5pK#a8IKT <-- helemaal aan het begin staat een kleine letter L, aan het eind een hoofdletter i

perzik voor the_legend_killer
n9B28XCwivj3zR
7m5ZrAKuGfNce3

En een citrus carpet voor Ivetje
2RLJ&Pcu5nurUj
TkdsgMpD2@AUel <-- kleine letter L op het eind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')