Natuurlijk kan dat!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan toch wel een kast kopen voor bv: je vishengel en bijl op te bergen he ?
LET OPquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Haha
Nee ik heb het spel pas maar ik heb nog geen kast gekregen dus daarom vroeg ik me dat af
Maar bedankt voor de informatie dan ga ik er direct 1 bestellen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Wat ook handig is: een paar brieven bewaren en daar je bijl/hengel/netje/schop in stoppen als zijnde kadootjes. Kan je ook doen met bijvoorbeeld briefpapier of tickets. Scheelt weer een hoop ruimte in je inventory voor dingen die je wil gaan verkopen.
< edit > grrr is Cici me net te snel af
Hellooooo Kitty prrrrrquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:05 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ik heb gehoord dat er kasten zijn waar 4 items inpassen, maar die heb ik toch ook nog nooit gezien.
(maar, waar maak ik me druk om, mijn kelder is af ^^)
Dan maar hopen dat hij binnekort in de winkel ligt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:17 schreef jan55en het volgende:
[..]
LET OP
Om een item te kunnen bestellen moet je het wel eens in bezit hebben gehad!!!
Heb je nog nooit een kast gehad, dan kun je die ook niet bestellen...
Extra info:
Er zijn heel verschillen soorten kasten (qua uiterlijk). De functionaliteti is daarentegen van alle identiek.
Ik ben - tot nu toe - alleen kasten tegekomen, die maar 3 items kunnen bergen. wat weinig, als je't mij vraagt
Daarnaast is't niet mogelijk meubulair in'n kast te plaatsen. Eigenlijk ook wel logisch, toch
quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Of dat iemand er een kado geeft
E6BvmxPH@kz3jK
#T3wUrOCbdnzEd
Je moet hem gewoon kopenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef HOPit het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik de game zal kopen
Ik ga gewoon rustig elke dag afquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:00 schreef ivetje het volgende:
Haha, ok...mja, ik cheat nogal eens met de tijd inderdaadBen alle leuke data afgegaan zoals nieuwjaar en mijn verjaardag enzo
Maar bedankt, dan weet ik dat...
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef ironx het volgende:
* ironx heeft het spel ook pas een paar weken dankzij de Nintendo Sterren Catalogus...
Echt een heerlijk spel, waarbij je je ook nog eens nooit hoeft te haasten
Maar een bewoner heeft enorme trek in een "peach"... en in mijn dorpje groeien alleen appelbomen.
Iemand mischien zo vriendelijk om mij een perzik toe te sturen?
Speler: DSGamer
Plaats: DS City
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |