Ik hoef nog maar 12000 af te betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef Hello_Kitty het volgende:
pffff, das een eitje als je wat moeite doet, beetje geluk hebben met de beloningen die je van je villagers krijgt en als je een hengel kunt kopen zo snel mogelijk doen. vissen brengen redelijk veel op.
Ik ben al aan mijn tweede lening bezig, nog 90.000 bells te gaan.
Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kun je eigenlijk naar een andere stad verhuizen ?
En is die stad dan ook groter ofzo. ( hoeveel verschillende steden zijn er dan ) ?
Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:15 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).
Als je trouwens fruit of meubeltjes wil ruilen, moet je even melden hoe je heet en hoe je dorp heet (en wil je ook in de lijst in de OpeningsPost?).
De layout van ieder dorp is anders (dus hoe de rivier loopt, waar de winkel/het museum/het politiebureau zit etc), er groeit ander fruit en er wonen andere dieren. Als je bij een ander op bezoek gaat, of een ander bij jou, dan gaan sommige dieren verhuizen omdat ze het andere dorp (of juist jouw dorp) leuker vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?
Mijn naam is Kevin en ik woon in Sittard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |