Ik ook!! Zullen we haar eens uitnodigen?quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:04 schreef fraubitch het volgende:
Angelina Jolie!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Krijgt spontaan zin in sex*
optiequote:Op dinsdag 7 december 2004 02:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit lijkt me zuigend!
Doen we!quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ook!! Zullen we haar eens uitnodigen?
Deal! Ik begrijp het dus goed dat u wel gecharmeerd ben van deze dame? Of kan ze ook nog acterenquote:
Acteren?/ Wie heeft het hier over acteren??!?!?quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Deal! Ik begrijp het dus goed dat u wel gecharmeerd ben van deze dame? Of kan ze ook nog acteren
Zo denken waarschijnlijk de meesten over haar...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:19 schreef fraubitch het volgende:
Acteren?/ Wie heeft het hier over acteren??!?!?
Het is een ultra geil wijf! *zucht*
Night of the living deadquote:Op dinsdag 7 december 2004 02:36 schreef beelz het volgende:
Pfff las Bruce Campbell er niet in speelt dan ishet bij voorbaat een kutfilm enzo...
*meldt*quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:04 schreef fraubitch het volgende:
Angelina Jolie!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Krijgt spontaan zin in sex*
quote:
Hoe kan je nou een "bored married couple" zijn als je zo'n vrouw hebtquote:A bored married couple is surprised to learn that they are assassins hired to kill each other
Als ik zoiets lees lijkt het me 13 in dozijn actie pulpquote:A bored married couple is surprised to learn that they are assassins hired to kill each other
Vind je??quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zo denken waarschijnlijk de meesten over haar...
[afbeelding]
ps volgens mij zitten er op deze pagina wel wat filmtips voor je...
quote:de enige reden dat ik hem wel wil zien, is omdat Stephanie March hier een kleine rol in heeft...Voor de rest lijkt het me na de trailer gezien te hebben wel een geinige film....ik ben benieuwd
quote:Plot Outline: Two spies (Bakula and Bello) are recruited by an intelligence agency. They pose as a married couple Mr. and Mrs. Smith when they are on their missions.
Films waar ze geen tiet laat zien zijn eerder een uitzondering dan regel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:56 schreef fratsman het volgende:
Angelina heeft toch wel naakscenes in deze film he?
Ehm, misschien is het wel op deze film gebaseerdquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:54 schreef Wepeel2 het volgende:
Hoewel de schrijver niet genoemd word lijkt het gebaseerd te zijn op deze serie uit 1996:
http://www.imdb.com/title/tt0115277/
[..]
Nee, dat is hij niet. Hij heeft alleen toevallig dezelfde titel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, misschien is het wel op deze film gebaseerd
http://www.imdb.com/title/tt0033922/
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:05 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, dat is hij niet. Hij heeft alleen toevallig dezelfde titel.
Uiteraard had ik die film al lang gezien en ik zag ook dat het plot vrijwel hetzelfde is als de gelijknamige tv-serie uit 1996.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd, ik lees nu het plot van de Hitchcock en die is idd ietsje anders. My Bad!
Zo'n smilie moet je toch echt aan KQ vragenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Uiteraard had ik die film al lang gezien en ik zag ook dat het plot vrijwel hetzelfde is als de gelijknamige tv-serie uit 1996.
Ga nu maar op je knietjes smeken om vergiffenis.![]()
<gemakkelijke grap>quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:48 schreef gekke_sandra het volgende:
angelina jolie trekt me niet.
Hier heb je de url vast.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Zo'n smilie moet je toch echt aan KQ vragen
quote:Nicole Kidman was originally cast as Mrs. Smith
Catherine Zeta-Jones was also considered for Mrs. Smith, while Johnny Depp and Will Smith were considered for Mr. Smith when it was not sure if Brad Pitt would sign on.
Brad Pitt reportedly left the project after Nicole Kidman dropped out and her replacement had not yet been found. Once Angelina Jolie signed on, he returned to the project.
jaja.. flauwe woordgrap..quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef Wepeel2 het volgende:
<gemakkelijke grap>
mij helaas ook niet.
</gemakkelijke grap>
Deze ook goed?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hier heb je de url vast.
http://davescrib.com/images/smileys/beg.gif
Bron Planetquote:Jolie ontkent overspel
Gepubliceerd op vrijdag 27 mei 2005
Brad Pitt en Angelina Jolie ontkennen hun vermeende relatie zo hardnekkig dat het wel erg verdacht begint te worden. Nu zegt Jolie dat ze nooit overspel pleegde.
Ondanks haar diepe genegenheid voor Mr. and Mrs. Smith co-ster Brad Pitt zegt Angelina Jolie nooit met Pitt naar bed te zijn geweest. Sterker nog: ze zei nooit wat met een man te willen hebben die al een relatie heeft. La Jolie heeft geen zin om tweede keus te zijn. gezien Jolie’s achtergrond is het ook niet geheel vreemd dat ze dit zegt. Jolie: ‘Intiem zijn met een getrouwde man, terwijl mijn vader mijn moeder belazerde, het is niet iets wat ik mezelf zou kunnen vergeven. Ik zou mezelf niet meer aan durven kijken in de spiegel.’
Al lange tijd gaan de geruchten de ronde dat Angelina Jolie de oorzaak is dat Brad Pitt en zijn vrouw Jennifer Aniston na vier en een half jaar huwelijk uit elkaar zijn gegaan. Pitt en Jolie ontmoetten elkaar op de set van Mr. and Mrs. Smith, waarin ze een echtpaar spelen waar de rek een beetje uit is wiens relatie saai aan het worden is. Tot ze ontdekken dat ze allebei een behoorlijk spannend leven leiden, want stiekem zijn ze allebei geheim agenten en nu hebben ze de opdracht elkaar uit te schakelen.
Volgens Jolie heeft ze niets met Pitt behalve een goede vriendschap. Jolie: ‘Ik ben niet aan het daten en als er een man komt met wie ik wat krijg, dan moet het wel heel bijzonder zijn, want ik heb nu ook een zoon en dan ligt de lat toch even wat hoger.’
quote:MR. AND MRS.SMITH
Mix van TRUE LIES, WAR OF THE ROSES en een vleugje Bond
Geforceerd is een woord wat een maatje te klein is voor dit sullige Hollywood dingetje
Valt wel mee. Het is meer subtiele humor. Als het verhaal je slecht lijkt en de actie nep dan kun je beter niet kijken, want dat zijn nou juist de twee pijlers waar deze film op leunt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:54 schreef CcCcCharmed het volgende:
Hij(Behalve Pitt bedoel ik ook de film) lijkt mij wel leuk.
Het verhaal lijkt me wel een beetje slecht en de actie een beetje nep, maar zal wel genog humor in zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat ik niet snap is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Wel als je in kentucky woont ofzo,quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:
premiere? Dat ding loopt toch al een week of 2?
Gisteravond de voorpremierequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Wel als je in kentucky woont ofzo,
Nee vanavond was de premiere in Nederland...
Haha.. Chemie tussen die 2? Absoluut niet. Het enige wat die 2 koppelt is een cliche-matig dialoog. Beetje sarcasme, en haha, het publiek denkt dat het wel goed zit. Mensen, dit is gewoon een b-film met a-acteurs die zich als b-acteurs gedragen. Zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
Heb m gisteren gezien en heb me erg vermaakt. De chemistry tussen Pitt en Jolie is duidelijk aanwezig. De humor van vooral Pitt is erg cool en droog en het verhaal is leuk
Aanrader
ook b-films kunnen heel leuk zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:15 schreef drugsgebruiker het volgende:
Mensen, dit is gewoon een b-film met a-acteurs die zich als b-acteurs gedragen. Zonde van mijn tijd.
Helemaal mee eens. Topfilmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:27 schreef Timo20 het volgende:
Heb m gisteren gezien en heb me erg vermaakt. De chemistry tussen Pitt en Jolie is duidelijk aanwezig. De humor van vooral Pitt is erg cool en droog en het verhaal is leuk
Aanrader
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga de DVD wel direct kopen
Ik vond vooral de chemie tussen Pitt & Jolie echt goed!
sterker nog.. ik heb de dvd alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.
Ik ook al 2 weken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:28 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
sterker nog.. ik heb de dvd al![]()
Ja dus? Fijn voor je maar ik koop films gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij is al op een zeer goede DVD-rip te vekrijgen.
Je bent een loser omdat je weer even moet vermelden dat je een DVD-R hebt. Iedereen weet onderhand wel dat er rips verkrijgbaar zijn en iedereen met een klein beetje verstand van het internet kan die zooi ook wel krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik ook al 2 weken.
En voor iedereen die mij een loser vindt omdat ik me bedien van DVD's.
Je krijgt mij met geen 10 paarden meer een Amsterdamse bioscoop binnen. Alleen maar geteisem. Geef mij maar een goede rip, lekker nootjes op de bank, geluid hard en genieten geblazen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent een loser omdat je weer even moet vermelden dat je een DVD-R hebt. Iedereen weet onderhand wel dat er rips verkrijgbaar zijn en iedereen met een klein beetje verstand van het internet kan die zooi ook wel krijgen.
Maar om daar nu over te gaan opscheppen![]()
met hard van nederland ertussendoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:45 schreef Wiehoe het volgende:
Ik kijk hem over een paar jaar wel op sbs6. Ik denk dat het niet veel bijzonders is.
Hmm.. dat was mijn vooroordeel alquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een doorsnee actie-comedy, met doorsnee acteerwerk, doorsnee humor en doorsnee actie-scenes. In zijn eigen genre dus ook doorsnee.
Wel een van de beste films van Jolie
Als je de photoshop en de 10 lagen makeup weghaalt blijft er weinig over behalve afschuwelijk dikke lippen en 10 tattoos...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Acteren?/ Wie heeft het hier over acteren??!?!?
Het is een ultra geil wijf! *zucht*
Zij is juist een van de weinige actrices die er op paparazzi foto's nog steeds bloedmooi uitzietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als je de photoshop en de 10 lagen makeup weghaalt blijft er weinig over behalve afschuwelijk dikke lippen en 10 tattoos...
De meest hilarische scene OOIT!!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Angelina: "Who's your Daddy, now.."
Dan heb jij heel slecht de film gevolgd. D'r is toch wel een paar keer voorgekomen waar meneertje z'n wapens verstopt..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef koenvd het volgende:
hey ! Waar verbergt Mr Smith zijn wapens? Mrs. Smith in de oven heb ik begrepen, maar hij ?!
In de kelder van het schuurtje, via een luik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:48 schreef koenvd het volgende:
hey ! Waar verbergt Mr Smith zijn wapens? Mrs. Smith in de oven heb ik begrepen, maar hij ?!
helemaal mee eens. Erg middelmatige doorsnee filmpje, waar veel meer inzat dan er uit gehaald is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een doorsnee actie-comedy, met doorsnee acteerwerk, doorsnee humor en doorsnee actie-scenes. In zijn eigen genre dus ook doorsnee.
Niet meteen een film waarvan ik denk: "Ooooh jaaaaa, leuk, die wil ik nog eens zien!", wanneer hij ooit op TV komt.
Nou ik denk dat hoe deze film valt best wel afhangt van welke je verwachtingen er voor hebt. Als je hele lage verwachtingen hebt dan is die kan die nog best eens veel leuker zijn dan verwacht. Maar zelf had ik aan de hand van de trailer, de namen Jolie en Pitt en het hele plot iets meer van de film verwacht. En vond hem dus een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond het eigenlijk een verassend leuke film, had ik niet durven hopen van te voren. Maar zo te zien sta ik daar vrij alleen in hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik erheen ging had ik de verwachting dat ik naar een simpele Hollywood film ging met twee topacteurs en zo’n film was het ook. Maar wel een hele leuke. Ik heb genoten
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Als je hele lage verwachtingen hebt dan moet je de film gewoon niet kijken.. Je gaat toch ook niet een verroest wrak van een auto kopen alleen maar zodat je kan zeggen "ik verwacht niet dat ik er uberhaubt mee thuis kom, dus dan kan hij best nog eens verder komen dan ik had verwacht"quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nou ik denk dat hoe deze film valt best wel afhangt van welke je verwachtingen er voor hebt. Als je hele lage verwachtingen hebt dan is die kan die nog best eens veel leuker zijn dan verwacht.
Jij kijkt alleen maar pracht films en nooit naar standaard actie films of komedies, waarvan je weet dat ze niet meer dan vermakelijk zijn? En je vergelijking slaat natuurlijk kant noch wal, aangezien een film niet een gebruiksvoorwerp is dat een bepaald doel moet halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:05 schreef BdR het volgende:
[..]
Als je hele lage verwachtingen hebt dan moet je de film gewoon niet kijken.. Je gaat toch ook niet een verroest wrak van een auto kopen alleen maar zodat je kan zeggen "ik verwacht niet dat ik er uberhaubt mee thuis kom, dus dan kan hij best nog eens verder komen dan ik had verwacht"
Dat is de Hitchcock uit 1941quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:06 schreef OnaNia het volgende:
Hij begint over een kwartiertje op BBC2.
Idd, er zat ook veel (flauwe) humor in de film... vond ik echt grappigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:31 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het een geweldige film, leuke humor.. misschien vind k m zo leuk omdat ik er eigenlijk niet zo kritisch naar kijk ofzo, maar k vond m![]()
had het niet beter kunnen verwoordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |