Een ongetrimde baard betekent hede ten dage gewoon hetzelfde als een SS-teken om je schouder.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:18 schreef Sater het volgende:
[..]
Derhalve baarden eraf, hoofddoeken eraf!![]()
De enige plek waar je 'hoogopgeleide' hoofdoekjes vind zijn in de 2de kamer/ministeries en andere delen van de tertaire sector.quote:Nu er tegenwoordig hoogopgeleide moslima's zijn die deelnemen aan het maatschappelijk leven, op hun eigen benen staan, maar wel een hoofddoekje dragen, is het nog niet goed.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:19 schreef Snik het volgende:
[..]
Een ongetrimde baard betekent hede ten dage gewoon hetzelfde als een SS-teken om je schouder.
Fok kent heden te dage steeds meer rechts-extremisten helaasquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:37 schreef Snik het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat hebben we 30 jaar lang gedaan en dat heeft niets opgeleverd. De maat is vol en het moet nog veel harder en ook veel dwingender.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:16 schreef Snik het volgende:
[..]
Ja.
Je weet dat iemand een ongetrimde baard laat staan voor een politieke reden. Deze hangt het wahabitisme/salafisme aan en is een fundamentalistische moslim.
Jep... en alles wat groen is is gras.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:16 schreef Snik het volgende:
[..]
Ja.
Je weet dat iemand een ongetrimde baard laat staan voor een politieke reden. Deze hangt het wahabitisme/salafisme aan en is een fundamentalistische moslim.
Nee. Alle gras is echter wel groen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... en alles wat groen is is gras.
Precies, je hebt het begrepen.... Nu nog toepassen de volgende keer en niet roepen dat dus ook alles wat groen is, gras is.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Snik het volgende:
[..]
Nee. Alle gras is echter wel groen.
Vertel mij eens. Een jonge man met ongetrimde baard. Waarom draagt hij dat volgens jou?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies, je hebt het begrepen.... Nu nog toepassen de volgende keer en niet roepen dat dus ook alles wat groen is, gras is.
Ah, nu voeg je even terloops eraan toe dat het om een jonge man gaat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:11 schreef Snik het volgende:
[..]
Vertel mij eens. Een jonge man met ongetrimde baard. Waarom draagt hij dat volgens jou?
Oh pardon. Ik ging daar wel van uit ja. Omdat ik dat in mijn omgeving steeds meer zie. Gasten van mijn leeftijd met ongetrimde baarden, nou dan weet ik hoe laat het is hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, nu voeg je even terloops eraan toe dat het om een jonge man gaat.
Dat is fijn hoor, het ging mij om die vergelijking met de ss-strepen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:11 schreef Snik het volgende:
[..]
Vertel mij eens. Een jonge man met ongetrimde baard. Waarom draagt hij dat volgens jou?
Ja. Beiden fascistische ideologien gebaseerd op onderdrukking, ubermensch-denken en veroveringsdrang. En waar van de 1 een SS-vaandel een uiting is, is van de andere oa een omgetrimde baard dat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is fijn hoor, het ging mij om die vergelijking met de ss-strepen.
Ja, als jij dat wil geloven dan moet je het niet laten. Denken in standaarden en stereotypen is wel zo veilig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:23 schreef Snik het volgende:
[..]
Ja. Beiden fascistische ideologien gebaseerd op onderdrukking, ubermensch-denken en veroveringsdrang. En waar van de 1 een SS-vaandel een uiting is, is van de andere oa een omgetrimde baard dat.
Projectie is okayquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als jij dat wil geloven dan moet je het niet laten. Denken in standaarden en stereotypen is wel zo veilig.
Te lui om te scheren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:11 schreef Snik het volgende:
[..]
Een jaar lang op vakantie?quote:Op zondag 12 december 2004 09:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Te lui om te scheren.
Op vakantie in Engeland en scheerapparaat past niet.
Omdat je het een keer leuk vindt.
Mijn schoonbroer had laatst een baardje laten staan. Mijn man heeft dat ook ooit gedaan. Ik heb ooms die een baard hebben. En allemaal katholieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |