Correctquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:36 schreef Zanderrr het volgende:
Die gast met die Alpino-pet is jazzpianist Kenny Werner (je kunt het trouwens ook aan de URL van het plaatje zien..), maar de naam van die drummer weet ik ook niet.
* stromboli heeft niet goed gelezenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:53 schreef Zanderrr het volgende:
Ik quote de openingspost: "Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden".
Klopt, ben er wel weder efkes vanafquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:51 schreef pyl het volgende:
Tja, da's toch veel te gemakkelijk, Stromboli!![]()
Nou pos. Kom maar opquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:48 schreef pos het volgende:
kofi annan
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:38 schreef stromboli het volgende:
Uut america?
purno?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:43 schreef Bullpit het volgende:
ze had o.a. een glansrol in "Double Penetration 2"
daar is ze haar carriere wel mee begonnen, maar had ook rolletje in bv Blade met Wesley Snipesquote:
Vinnut wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:39 schreef pyl het volgende:
Gaat lekker hier!
nu ik na vele uren weer op het forum kan komenquote:Op dinsdag 7 december 2004 16:26 schreef Bimmel het volgende:
Traci Lords
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:51 schreef Berkery het volgende:
Kick Stokhuyzen
Niet miepen...quote:
quote:
Mwah,het gaat.....quote:Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gaat het een beetje na het nare telefoontje?
*quote:Op woensdag 8 december 2004 00:27 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mwah,het gaat.....
Leuk is anders...
Je bent lief!quote:
Broer van....iddquote:Op woensdag 8 december 2004 00:59 schreef BwennieBren het volgende:
Willy Derby! van Lou Bandy. Ik heb de foto nl. al eens geplaatst...
Trustuh,schoonheidquote:Op woensdag 8 december 2004 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga slaapie doen lieve Foto, Bwennie ben moe![]()
Welterusten voor strakkies en misschien tot morgen, slaap lekker!
Tongiequote:Op woensdag 8 december 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft hier vandaag weinig gepost. Maar een arm om je schouder fotoloog. En stiekem een kusje als het mag.
Trusten
quote:
Niet bij mijquote:Op woensdag 8 december 2004 10:57 schreef Bimmel het volgende:
[afbeelding]
Meneer's stem is voornamelijk zeeer bekend!!
Biggs?quote:
6 juli van dit jaar overleden, waarschijnlijk inmiddels wedergeborenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:10 schreef stromboli het volgende:
is ze dood?
*high five geeft...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben Johnson
niet van mij hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 22:38 schreef Bullpit het volgende:
maar even een bekende tussendoor dan
is Japans vrouwtje, maar ik ga het maar zeggen want dit is echt zo'n plaatje dat je moet wetenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Dat chinese vrouwtje weet ik niet...![]()
Okay....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:50 schreef Bullpit het volgende:
[..]
is Japans vrouwtje, maar ik ga het maar zeggen want dit is echt zo'n plaatje dat je moet weten
Kou ShibasakiMitsuki uit Battle Royale
![]()
Nee...quote:
aaaaaaaahquote:Op woensdag 8 december 2004 22:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee...![]()
Dat weet je het gelijk...![]()
as Vrijdag komt de extended version DVD uitquote:Op woensdag 8 december 2004 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Yes, sir Ian McKellen!!
Ow, okay...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:17 schreef Bullpit het volgende:
[..]
as Vrijdag komt de extended version DVD uit
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:29 schreef stromboli het volgende:
[afbeelding]
nu niet weer in een keer raden![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef tong80 het volgende:
Kruisje.
Doe jullie maar plaatjes plaatsen.
Als ik m'n moeder erop zet weet je het nogquote:Op woensdag 8 december 2004 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van stromboli: Roald Dahl?
Die is al een paar keer langsgekomen....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:43 schreef stromboli het volgende:
[..]
Als ik m'n moeder erop zet weet je het nog![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:43 schreef stromboli het volgende:
[..]
Als ik m'n moeder erop zet weet je het nog![]()
Ik voel me al een stuk beter...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
tong80 heeft er eens 8 van mij achter elkaar in één keer goed gehad
Ik heb wel het idee dat het vermelden van prominente Fok!ers in de topictitel users lijkt aan te sporen mee te doenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Nu maar afwachten of stromboli een blijvertje is. We hebben er al veel voorbij zien komen.
We zullen zien.....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Nu maar afwachten of stromboli een blijvertje is. We hebben er al veel voorbij zien komen.
Foei, jij mag voor straf de film "White Christmas" kijken...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:58 schreef stromboli het volgende:
De Kerstman?
Dat is mij ook niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2004 23:58 schreef Oblivion het volgende:
Waar is Loogje eigenlijk?
Damn, die heeft gewoon een leven buiten fok...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk![]()
quote:
Is zij een soap ster?quote:
Waar is dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:17 schreef Oblivion het volgende:
Ik neem 'm even mee naar de andere kant...![]()
Volgende pagina...quote:
Neenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ze Oost-Europees?
En wie is dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:27 schreef stromboli het volgende:
Speelde met irvine welsh
Nog ca. 150 andere landen waaronder engelandquote:Op donderdag 9 december 2004 00:26 schreef tong80 het volgende:
Ok ndus geen oost europeze. Dan blijft er weinig over.
Irvine welsh is een schrijver en speelde in de film die van een boek van hem gemaakt is met .....quote:
Klopt! ga je nog googelen of moet ik het maar zeggenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zal dan wel om Trainspotting gaan
Aaaarggg, niet zeggen, want dat mag niet...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:35 schreef stromboli het volgende:
Als je de film weet is het ook goed. Anders moet je waarschijnlijk googelen
Zeg het maar. Ik ga slapen. Ik wens u allen een prettige nachtquote:Op donderdag 9 december 2004 00:36 schreef stromboli het volgende:
[..]
Klopt! ga je nog googelen of moet ik het maar zeggen
Mag het Oblivion? Anders kan Scrut niet slapenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik ga slapen. Ik wens u allen een prettige nacht
da's snel ,quote:Op donderdag 9 december 2004 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
spencer tracy
Loogje....quote:Op donderdag 9 december 2004 17:12 schreef fotoloog het volgende:
Dat lijkt mij een Vulcan
Beetje privé sores.....maar het gaat wel weer , tnxquote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Loogje....Waar was je? Alles goed?
![]()
Euh vulcan?
Ze is nu errrug bekend van een hele leuke serie...![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef stromboli het volgende:
Kim Cattrall
Ow...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:19 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Beetje privé sores.....maar het gaat wel weer , tnx![]()
Liev...quote:
Nostradamus?quote:
Neen,Nederlands schilderquote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nostradamus?
Of hoe je het ook schrijft...![]()
idd.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef Oblivion het volgende:
Peter Sellers!
Welcome backquote:
Iets beter...tnxquote:
Net als diegene die het plaatje plaatste?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je 'n fan was![]()
Voorlopig kap ik daar even mee, ik word niet zo graag herinnerd aan de jaren '80quote:Op donderdag 9 december 2004 18:29 schreef Oblivion het volgende:
Damn, neem je ons mee op een trip down memory lane?![]()
quote:
Ik was een woordje vergeten!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je geen anus hebt, hoe poep je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |