Wat hebben die moslims misdaan dan?quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef Tessje het volgende:
We zullen dat jochie met zijn kop naar beneden uit een flat flikkeren te midden in een groep van moslims
quote:Op maandag 6 december 2004 20:36 schreef Markster het volgende:
Hier kan ik solliciteren ? [afbeelding]
Moslims houden toch niet zo van homo'squote:Op maandag 6 december 2004 20:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat hebben die moslims misdaan dan?
Ah, daar is die laffe zak van een DP. Ik hoop dat het nu duidelijk is dat niemand je moet en iedereen blij zal zijn als je straks spontaan in de fik vliegt.quote:
En als MUUS er is, kom ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo, ik ben er ook!
quote:Op maandag 6 december 2004 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, ook ik wil Depresident nog even een pijnlijke langzame dood toewensen.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die mag ook mee. Begin je alvast?
*snel quote*quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, voor de mensen die zich afvragen hoe die afzichtelijke kwijlfetisjist er uit ziet, hier enkele foto's:
[edit]foto's verwijderd
Psstt... Dat is DP nietquote:Op maandag 6 december 2004 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, daar is die laffe zak van een DP. Ik hoop dat het nu duidelijk is dat niemand je moet en iedereen blij zal zijn als je straks spontaan in de fik vliegt.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
Oh, voor de mensen die zich afvragen hoe die afzichtelijke kwijlfetisjist er uit ziet, hier enkele foto's:
[edit]foto's verwijderd
En voor de mensen die zich afvragen, wat een drukte, welke bekende Nederlander heeft deze user vermoord? Hebbie daar ook een verhelderend postje voor?quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:46 schreef Gangstanova het volgende:
[edit]foto's verwijderd
quote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik wil graag even het orgineel affikken. Log even in onder het orgineel. Toe, durf je best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |