Geef me een goed alternatief voor muziek voor jong (ikzelf) en oud (me ouders).quote:Op maandag 6 december 2004 18:03 schreef Thetallguy het volgende:
Ja wie luistert er dan ook naar Sky![]()
inderdaad, of RTL-FM, maar dat is ook al van die bagger kut nederlandse muziekquote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Thetallguy het volgende:
O en wat verwacht je dan, een commerciele zender die rond kerst geen kerstmuziek uitzendt?![]()
3FM doet het ook alquote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Thetallguy het volgende:
O en wat verwacht je dan, een commerciele zender die rond kerst geen kerstmuziek uitzendt?![]()
Ik verwacht dat commerciele zenders laten horen wat we willen horen en ik weet dat heel veel mensen nu zoiets hebben van "Oh nee he, niet nu al...".quote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Thetallguy het volgende:
Elk jaar elke dag diezelfde kerstmuziekjesquote:Op maandag 6 december 2004 18:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook geen problemen mee
OMG!quote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef Thetallguy het volgende:
[Christmas] { Rudolph the Red-nosed Radio } non-stop Rudolph the Red-nosed Reindeer ONLY!
Idd en het is niet zo het probleem dat ze een keertje worden uitgezonden, want vele nummers zijn gewoon goed gemaakt, maar elk uur of om het andere uur weer dezelfde. Pls let it stop.quote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Elk jaar elke dag diezelfde kerstmuziekjes.
ik ook niet, vind het wel gezelligquote:Op maandag 6 december 2004 18:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook geen problemen mee
Ik vind het ook wel gezelligquote:Op maandag 6 december 2004 19:28 schreef rnaat01 het volgende:
[..]
ik ook niet, vind het wel gezellig
dat soort liedjes bedoel ik nietquote:Op woensdag 8 december 2004 17:27 schreef BrauN het volgende:
"Rudolph the rednosed aarstulp" Jalalalala la la
Ik wel. Zeiksnol.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat soort liedjes bedoel ik niet
voel je eens voor je kop.quote:
Uhm dit is de klaagbaak hier mag je zeurenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
wat maakt het in hemelsnaam uit?
Als je het niet wilt horen, zet dan geen radio op.
Het hoort erbij.
Stel anders zelf een cdtje op, een stuk of 30 met alle liedjes die jullie leuk vinden of iets dergelijks.
Zeur niet
true... true.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:09 schreef da_micha_man het volgende:
De kerstliedjes vind ik over het algemeeen nog wel mee vallen, maar die sinterklaas liedjes vind ik om strontziek van te worden. Het is gelukkig ook voorbij
quote:
quote:Hey, Mr. Churchill comes over here
to say we're doing splendidly
But it's very cold out here in the snow,
marching to win from the enemy
Oh I say it's tough,I have had enough
Can you stop the cavalry?
I have had to fight, almost every night
down throughout these centuries
That is when I say, oh yes yet again
Can you stop the cavalry?
Mary Bradley waits at home
in the nuclear fall-out zone
Wish I could be dancing now
in the arms of the girl I love
Chorus:
Dub a dub a dum dum
Dub a dub a dum
Dub a dum dum dub a dub
Dub a dub a dum
Dub a dub a dum dum
Dub a dub a dum
Dub a dum dum dub a dub
Dub a dub a dum
Wish I was at home for Christmas
Bang! That's another bomb on another town
While Luzar and Jim have tea
If I get home, live to tell the tale
I'll run for all presidencies
If I get elected I'll stop - I will stop the cavalry
Chorus
Wish I could be dancing now
in the arms of the girl I love
Mary Bradley waits at home
She has been waiting 2 years long
Wish I was at home for Christmas
Maar die sinterklaasliedjes hoor je tenminste niet op de radioquote:Op woensdag 8 december 2004 18:09 schreef da_micha_man het volgende:
De kerstliedjes vind ik over het algemeeen nog wel mee vallen, maar die sinterklaas liedjes vind ik om strontziek van te worden. Het is gelukkig ook voorbij
Juist op 538 wordt die bagger van onder andere Wham en Carey elk jaar weer tot vervelens toe gedraaid. Voorheen stond m'n 'wekker' (oude ghetto blaster met tijdschakelaarquote:Op woensdag 8 december 2004 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:zelfs op 583 draaien ze kerstmuziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |