Klopt. Maar wat is er eigenlijk verkeerd aan de middelvinger opsteken?quote:Op maandag 6 december 2004 17:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja? Je leert toch dat soort dingen niet te doen al ver voor je 12e hoor.
Volgens mij begonnen die wouten vervelend te doen.....quote:Op maandag 6 december 2004 18:24 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Het verhaal in het ED is dan ook zo geschreven dat we medelijden moeten hebben met dat "zielige" jochie.
Die versterking is erbij geroepen omdat pappa vervelend begon te doen.
Dat jochie is terecht aangehouden. Die vader had juist moeten zeggen dat het zijn verdiende loon was en lekker met die vriendjes gaan LaserQuesten.quote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Volgens mij begonnen die wouten vervelend te doen.....
Ja hoor, Micha!quote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Nee, het was dat kutjoch dat de politie beledigde. Moet je niet doen, dat zie je maar.quote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gesture#The_fingerquote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat is er eigenlijk verkeerd aan de middelvinger opsteken?
-Welke betekenis heeft een middelvinger opsteken?
Beledigen van een amtenaar in functie.quote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat is er eigenlijk verkeerd aan de middelvinger opsteken?
Doe 's een wilde gok...quote:-Welke betekenis heeft een middelvinger opsteken?
12 jaar en nog geen fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken,quote:Hij werd uiteindelijk gearresteerd, omdat een gesprek niet mogelijk bleek.
Nee, een overdreven actie. Natuurlijk is het goed om deze jongen aan te spreken op zijn gedrag, maar als zo'n futiliteit leidt tot een arrestatie dan heb ik zo mijn vraagtekens over het optreden van de agenten.quote:
De politie moet alles aanpakken wat ze op hun weg tegenkomen lijkt me, wat heeft het aanpakken van grotere misdaden hier mee te maken ? Moeten ze maar koffie gaan drinken als er geen grote misdaden plaatsvinden ?quote:Op maandag 6 december 2004 18:36 schreef mystery1980 het volgende:
helemaal terecht, alhoewel ik ook denk dat de politie zich beter kan bezighouden met grotere misdaden
Ik heb het idee dat het jochie gearresteerd werd nadat de agenten geprobeerd hadden met het jochie te praten en de vader uit z'n plaat ging. Zal wel een lekkere familie zijn.quote:Op maandag 6 december 2004 18:41 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Nee, een overdreven actie. Natuurlijk is het goed om deze jongen aan te spreken op zijn gedrag, maar als zo'n futiliteit leidt tot een arrestatie dan heb ik zo mijn vraagtekens over het optreden van de agenten.
Precies, ik had nog een trap onder m'n hol na gekregen van m'n pa.quote:Op maandag 6 december 2004 18:31 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Dat jochie is terecht aangehouden. Die vader had juist moeten zeggen dat het zijn verdiende loon was en lekker met die vriendjes gaan LaserQuesten.
Dat was pas een straf geweest.
Tja, brabanders hequote:Op maandag 6 december 2004 18:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
12 jaar en nog geen fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken,![]()
Het is trouwens niet zo dat ze persé om 6 agenten gevraagd hadden, ze deden een oproep en er reageerden er zes, dat is iets anders, zoals in het artikel ook te lezen staat was dat ook niet verwacht.quote:Op maandag 6 december 2004 18:40 schreef gr8w8 het volgende:
Aangzein papa zich er ook mee ging bemoeien, en de vriendjes vast ook niet stil hebben gezeten tijdens de gebeurtenis, zal er echt wel meer aan de hand zijn. Anders roep je geen 6 agenten op.
Als die jeugdige crimineel zich normaal had gedragen, en zijn vader ook, dan was het tot een futiliteit gebleven. Als het niet goedschiks kan...quote:Op maandag 6 december 2004 18:41 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Nee, een overdreven actie. Natuurlijk is het goed om deze jongen aan te spreken op zijn gedrag, maar als zo'n futiliteit leidt tot een arrestatie dan heb ik zo mijn vraagtekens over het optreden van de agenten.
Inderdaad. De politie heeft goed gehandeld. Ook al groeit hij op voor rat en galg, zoals de tekst overduidelijk maakt, een corrigerende tik is nooit verkeerd.quote:Op maandag 6 december 2004 18:31 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Dat jochie is terecht aangehouden. Die vader had juist moeten zeggen dat het zijn verdiende loon was en lekker met die vriendjes gaan LaserQuesten.
Dat was pas een straf geweest.
blijkbaar wilde hij er niet op aangesproken worden, ik noem het geen futiliteit, dit soort gedrag zal zonder sancties leiden tot verdere ontwikkeling van crimineel gedrag.quote:Op maandag 6 december 2004 18:41 schreef NewOrder het volgende:
[..]
De naam Semler komt meer voor in Utrecht, volgens http://www.familienaam.nl/ De naam van de moeder komt vooral voor in Zuid-Holland en West-Brabant. Je generalisatie is dus misplaatst.quote:
Welke krant gaat melden dat ik het volkomen met je eens ben?quote:Op maandag 6 december 2004 18:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het jochie gearresteerd werd nadat de agenten geprobeerd hadden met het jochie te praten en de vader uit z'n plaat ging. Zal wel een lekkere familie zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |