Vraag me af hoe dat speelt zo in die steden. Ziet er allemaal ook erg mooi uitquote:Op zondag 22 mei 2005 18:26 schreef -BillMcNeal- het volgende:
Waarschijnlijk rond 1 okt-nov ofzo.
Nieuwe screenshots: http://members.lycos.nl/ensemblestudios/viewtopic.php?t=32
En voor een nieuw 6 minuut durend filmpje...kijk op het forum onder Video's
![]()
Ah ok, nu snap ik het. Heb alle nieuwe features e.d. nog niet gelezen namelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef -BillMcNeal- het volgende:
Die steden die jij (denk ik) bedoelt zijn eigenlijk niet te spelen. Dit zijn je 'homecities'. Dus neem je de Britten dan heb je London als homecity, the Dutch...Amsterdam etc.
Het begrip homecities is relatief nieuw in AoE3. Deze steden ontwikkelen zich doordat je upgrade. Hierdoor kan je dus je 'eigen' stad creeeren afhankelijk van welke upgrades je kiest uiteraard. Homecities sturen per boot nieuwe units resources etc naar je settlement aan de andere kant van de oceaan.
Leuke bijkomstigheid vind ik!![]()
je promoot je site wel heel veel hier, terwijl ik het idee heb dat de meeste content gewoon direct van Age of Empires III Heaven komtquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:58 schreef -BillMcNeal- het volgende:
HIER wel een leuke topic met 'toon-screens'. Dit zijn bewerkte screenshots..heb er zelf ook 1 gemaakt...
Hebben/kennen jullie nog leuke??![]()
Nee daar komt het niet vandaan... en ik promoot mn site hier ook niet echt actief..ik verwijs er alleen naar. Ik geef info aan mensen die het wel willen lezen (dus als jij je ergerd dat ik naar mn site verwijs dan kijk je toch niet) en misschien in tegenstelling tot jou, heb ik geen zin om dingen 2x te doen. Dus ik ga niet op mn forum nieuws posten en dan ook nog eens alles hier, inclusief alle [url] [b] en weet ik veel wat nog meer...beetje dubbelop lijkt mij. Vandaar de verwijzingen naar die site.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:52 schreef Young_David het volgende:
je promoot je site wel heel veel hier, terwijl ik het idee heb dat de meeste content gewoon direct van Age of Empires III Heaven komt
In Amerika deze zomer geloof ik...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:55 schreef Lu_uK het volgende:
Hoe lang nog voor et uit komt?
er staat op het einde van het filmpje "holiday 2005"quote:
ja, daar twijfelde ik dus ook al overquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
er staat op het einde van het filmpje "holiday 2005"
bedoelen ze daar niet de kerstvakantie mee? of toch wel de zomervakantie.. want dat zou super zijn!![]()
Ben bang voor AMD Athlon 64 4800+, 1024 Mb DDR en 256 mb video. Als ik die beelden zo zie tenminstequote:Op zondag 3 juli 2005 16:18 schreef Volano het volgende:
Op de site zelf staat "Fall 2005" .. dit zal dus wel kerst worden..
Iemand enig idee wat voor systeem er nodig zal zijn?
Wauw, jij bent stoer!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:29 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ben bang voor AMD Athlon 64 4800+, 1024 Mb DDR en 256 mb video. Als ik die beelden zo zie tenminste![]()
In de trailer staat ' holiday 2005' en dat hou dan inderdaad kerst in.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:18 schreef Volano het volgende:
Op de site zelf staat "Fall 2005" .. dit zal dus wel kerst worden..
Iemand enig idee wat voor systeem er nodig zal zijn?
bij een paar van die specs heb ik mijn twijfel en dan zeker de videokaartquote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef Young_David het volgende:
De systeemvereisten voor AoE3 zijn nog niet uit, maar op Age of Empires 3 Heaven hebben ze een topic die adviezen geeft over welke hardware je waarschijnlijk nodig hebt.
Best interesant voor hardwarebeten zoals ik. Beetje demotiverend ook want wordt even met m'n neus op de feiten gedrukt dat mijn pc gewoon te oud is.
http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=ct&f=1,22472,0,20
Het is ook voornamelijk speculatie, maar wel handig om te kijken of je systeem verouderd is. Wat is jouw mening over de videokaart dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
bij een paar van die specs heb ik mijn twijfel en dan zeker de videokaart
Ziet er redelijk logisch uit, moet ook gewoon goedkomen op mijn PCquote:Op maandag 18 juli 2005 15:07 schreef Young_David het volgende:
De systeemvereisten voor AoE3 zijn nog niet uit, maar op Age of Empires 3 Heaven hebben ze een topic die adviezen geeft over welke hardware je waarschijnlijk nodig hebt.
Best interesant voor hardwarebeten zoals ik. Beetje demotiverend ook want wordt even met m'n neus op de feiten gedrukt dat mijn pc gewoon te oud is.
http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=ct&f=1,22472,0,20
1. Wie wil Ao3 niet op max settings spelenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ziet er redelijk logisch uit, moet ook gewoon goedkomen op mijn PC. Mgoed, een upgrade naar een AoE3-waardige PC hoeft toch niet enorm veel te kosten YD? Tenzij je natuurlijk op max settings wil spelen
.
dat het ook wel met minder kan mijn 9500 draait doom 3 ook nog soepel dan moet hij age of empires toch wel op default kunnen draaienquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:01 schreef Young_David het volgende:
[..]
Het is ook voornamelijk speculatie, maar wel handig om te kijken of je systeem verouderd is. Wat is jouw mening over de videokaart dan?
zitten daar extra voordelen aan? pof wil je gewoon stoer doen met een AoE tshirt oidquote:Op woensdag 7 september 2005 08:28 schreef Young_David het volgende:
Ik ga toch wel voor de collectors edition ...
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef BennyNL het volgende:
[..]
zitten daar extra voordelen aan? pof wil je gewoon stoer doen met een AoE tshirt oid![]()
quote:What do you get? Packed into an oversized, embossed box are: a hardbound 210-page "The Art of Empires" book; a "Making of Age of Empires III" DVD with behind-the-scenes video and commentary; the official Age of Empires III soundtrack; a huge (43-in. x 27-in.) full-color poster of concept art painted by Craig Mullins; an exclusive Age III Player's Guide; and a Collector's Edition Game Manual. That, along with the actual game of course. See -- they think of everything.
Waar kun je die halen?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:28 schreef Young_David het volgende:
Ik ga toch wel voor de collectors edition ...
Ik heb hem zien liggen voor ¤67,99 (pre-order)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe duur zal die ongeveer zijn dan?
100 euro gaat me toch echt te ver
Vakantieperiode gedaan en de eindejaarsperiode begint/komt eraanquote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb hem zien liggen voor ¤67,99 (pre-order)
Daarvoor laat ik hem niet liggen
Er komt veel te veel uit, en ik heb gewoon niet genoeg geld verdomme
Ik ben em nu aant installeren.. dan ff vriendin bellen om jaloers te maken en dan volop tot morgenochtend spelenquote:
Waarom jammer dat het niet met WoW te vergelijken isquote:Op donderdag 8 september 2005 02:22 schreef zapsel het volgende:
Leuk
alleen jammer dat t niet met W.O.W te vergelijken is
msssn speel ik t wel eens in de auto , als ik geen inet-verbinding heb![]()
Wtf ik heb nog 8gb vrij op zon partitie zegtie niet genoeg schijfruimte wtf?quote:Op donderdag 8 september 2005 02:18 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik ben em nu aant installeren.. dan ff vriendin bellen om jaloers te maken en dan volop tot morgenochtend spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |