Willem van Oranje, Piet Hein of Michiel de Ruyter?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
En, wie zou dan de "hero" worden van nederland?

Ligt eraan hoeveel zijdes (landen) je kan kiezen. Als het er meer dan 4 zijn dan zou Nederland mee moeten doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:39 schreef Passione het volgende:
[..]
als dat niet zo zou zijn zou ik het enorm slecht vinden. Ik bedoel, kom op.. we waren toen een wereldnatie, hebben Spanje verslagen, enorme gebieden onderworpen en de bijbehorende slavenhandel opgezet.
Als ze NL er niet in stoppen ga ik serieus die gasten onderspammen met JP's foto.

Weer? In welke games nog meer dan? Slechterikken _o-.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:37 schreef Djaser het volgende:
Als Nederland erbij zit vrees ik dat we wel weer eens de slechterikken zullen zijn waar tegen gespeeld moet worden.

Was dat niet prins Maurits?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat, Nederland heeft alleen Naval militairy powers? Ze hebben dè manier uitgevonden om de één-schots musketiers volledig te benutten met 2 rijen. Ik ben de naam kwijt, maar het was wel een Nederlandse prins die dat bedacht heeft.

Zou wel willenquote:

^^quote:

Huhquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar goed, we kunnen dus een keer een AOE2 gaan spelen.
Mijn Email adres staat in mijn profiel.
Welke tijd prefereren jullie? zelf speel ik meestal die rond de jaren 40 of die in de huidige tijd![]()

quote:The battlefield erupts into chaos: soldiers stamp their feet across the turf, shouting out cries of acknowledgement at their orders while muskets click and emit the sharp cracks of firing. The cannons boom: cries of anguish as the searing metal ball slams through clouds of men, thudding heavily into the earth. Orchestral music swells! Horses whinny and charge! Swords clash! It's just another typical day in Age of Empires III.
quote:We've recently turned on a feature that allows artillery to be audible as a low rumble from halfway across the map. It's really eerie to be working away in your town and then suddenly hear the end of the world off in the distance - at that point you know it's just a matter of time! Musically, recording the "you lost" track was something. It's all choral with some Latin text and big harmonies, so it sets a certain mood. We mixed it late one evening after a long day's work, and hearing the last bit of reverb trail off, I thought, "wow, it's great to be able to work on this."

De Ottomanen zijn Turken idd..quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:26 schreef -BillMcNeal- het volgende:
Er zijn nieuwe ontwikkelingen m.b.t. de civis die gebruikt worden in het spel! Het schijnt dat de Ottomanen (waarbij ik me afvroeg; zijn dat niet de turken?) er ook bijzitten...lees meer over de voor- en nadelen van elke civ hier --> http://www.aofe3.tk/ onder civs![]()

Daarvoor waren het Seldtjoekenquote:

quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef -BillMcNeal- het volgende:
Nieuwe screenshots!
![]()
check: http://members.lycos.nl/ensemblestudios/viewtopic.php?t=27

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |