Ja, maar als je dit online speelt zijn het ook echte players.. Niet echt een vergelijking he...quote:Op donderdag 8 september 2005 03:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
W.O.W zijn echte spelers
geen computer sjit.....
en nee aoe is anders idd.......
dat deed ik vroeger lannen , dat was nog leuk..
nu moeten ze wel heel ver inlopen om t zelfde effect te bereiken
mits iemand mij het tegendeel bewijst!....

quote:Your computer processor does not support the advanced instruction set (SSE) required for Age of Empires III, aborting installation

Dat haal ik makkelijk. 3.0GHz, 768 RAM, 128 Video. Prima prima.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:21 schreef Young_David het volgende:
Wat een mooi begin van de dagGelijk begonnen met downloaden. De specs voor de demo:
* Windows XP
* 1.4Ghz Processor
* 256MB of RAM
* 64MB Video Card that supports HardWare Transform & Lighting (HW T&L)
* Approximately 350MB of free HD space, not including the installer and room for the temporary files
Kom ik aan met m'n 1.2 Ghz ... ik moet echt m'n proc en moederbord upgraden

Elk volk heeft wel een hoofdstad, je thuishaven. Althans, zo begreep ik het.. Je kan in tijden van nood bepaalde dingen snel bestellen, die worden dan bezorgt bij je city centerquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Jump het volgende:
En wat is dat met die "thuishaven", dat snap ik niet volledig.

Dus als je stad onder water staat, kan je de "national gard" oproepen voor een "voedseldropping".quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Elk volk heeft wel een hoofdstad, je thuishaven. Althans, zo begreep ik het.. Je kan in tijden van nood bepaalde dingen snel bestellen, die worden dan bezorgt bij je city centerJe moet het nog wel zelf naar binnen brengen, ik had 600 food bestel en toen stonden er 6 kratten buiten die ik door werkers nog leeg moest laten halen

Er verschijnt linksboven in de hoek een grijze vlag, als je daar op klikt spring je naar een idle villager.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef Atreidez het volgende:
Nog wat, ik zat te zoeken naar de knop voor Idle Villager.. iemand gezien?

Thnx, dit gaat een stuk snellerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef Jump het volgende:
op http://games.telenet.be gaat die redelijk snel. Je moet daar wel ingelogd zijn om te downloaden

Is het niet dat je hele kaart kan draaien en dan t huisje kan bouwenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:33 schreef Jump het volgende:
Kan je trouwens tijdens het spelen ook huisjes draaien? Of werkt dit enkel in de scenario editor (in AoM was dat toch zo)

Nee, want dan draait het huisje meequote:Op donderdag 8 september 2005 16:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is het niet dat je hele kaart kan draaien en dan t huisje kan bouwen

Je kan op een bepaalde plek een Trade Post bouwen en dan worden ze je vriend.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Leuk spel, ik heb echt al de oude feel van AoE te pakkenEn de setting van de demo is ook heerlijk, in het wilde westen enzo.. Alleen een beetje kleine map maar dat zal in de full wel anders zijn. Ik word trouwens wel steeds afgeslacht, heb me leger nog niet op orde ofzo want ze worden binnen de korste keren ingemaakt. Wat triggered trouwens de aanval van de rode partij
Ik twijfel of het nou het advancen naar age IV is of het bouwen van het zuidelijkste stationnetje..
Oh, en hoe wordt je vriendjes met de indianen, moet ik dan die chick er op af sturen ofzo?

Erg mooi gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef ElmarO het volgende:
Is inderdaad een leuk spel. Eerste keer dat ik speelde verloor ik nog, maar in het 2e potje maakte ik de Engelsen in.Speelde wel op Easy om het allemaal een beetje door te krijgen.
[..]
Je kan op een bepaalde plek een Trade Post bouwen en dan worden ze je vriend.

ik kan me in punten 2 en 3 vinden ze hebben alles omgedraaidquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Xrenity het volgende:
naast al die positieve reacties:
Het valt me eigenlijk niet echt mee. De graphics zijn OK, niet meer dan dat IMO, maar ik stoor me aan een paar dingetjes. Ten eerste dat je niet zo ver kunt uitzoomen waardoor je er constant (voor mijn gevoel) te dicht bovenop zit.
Verder kun je niet meer zo makkelijk plantages aanleggen en is het niet meer zo makkelijk te regelen voor mijn gevoel. Overigens is de UI ook WAY te groot imo
Geen spel voor mij dus

Op een farm kan je wel 10 mensen te werk stellen. Op een plantage kan je ook 10 mensen tewerkstellenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Xrenity het volgende:
naast al die positieve reacties:
Het valt me eigenlijk niet echt mee. De graphics zijn OK, niet meer dan dat IMO, maar ik stoor me aan een paar dingetjes. Ten eerste dat je niet zo ver kunt uitzoomen waardoor je er constant (voor mijn gevoel) te dicht bovenop zit.
Verder kun je niet meer zo makkelijk plantages aanleggen en is het niet meer zo makkelijk te regelen voor mijn gevoel. Overigens is de UI ook WAY te groot imo
Geen spel voor mij dus

Waar stel je die knopjes bovenaan in, ik heb enkel dat uiterst linkse.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:01 schreef ElmarO het volgende:
[[url=http://img97.imageshack.us/img97/1154/naamloos1kopie9pd.th.jpg]afbeelding][/URL]

Die geven je groep aan. Als je ctrl+9 doet krijg je hem vlak naast je vlag.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef Jump het volgende:
[..]
Waar stel je die knopjes bovenaan in, ik heb enkel dat uiterst linkse.
Verder is het kut dat die de screenshot blijkbaar niet automatisch opslaat hierAltijd plakken in ander programma en opsaaln

Als je vijanden verslaat krijgt je expierence punten; Ook bij het afbrken van huizen enzo. Hoeveel punten van welk gebouw kan je zien in de tooltip als je over het icoon gaat waar je het kan bouwen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet ff wennen aan die cards en de decks. Je krijgt xp, (oa door tradehouses), en daarvan kan je steeds cards pakken uit je deck. Zoiets toch?
De introfilmpjes van de campaign vind ik wel slecht. Niet goed afgewerkt.
Ik moet ff wennen aan alles.

Probeer met dezelfde muisknop die je gebruikt om het huisje neer te zetten: ingedrukt houden en dan slepend ronddraaien. In een ander spel C&C Generals kon dat ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, want dan draait het huisje mee

Ik heb hem gewoon op normaal gezet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:19 schreef jorryt het volgende:
je kan de gameplay-snelheid aanpassen bij opties...

Je moet je trade route upgraden naar een trein man. Dan gaat het veel snellerquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:37 schreef jorryt het volgende:
Net ff gespeeld.. mn main city is nu lvl 9 ik begin het met decks enzo nu een beetje door te krijgen...
ik ben trouwens de engelsen, dat capital ding is echt fijn
en trade routes ook btw
[afbeelding]

heb ik ook alleen was die op de screen van de vijandquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet je trade route upgraden naar een trein man. Dan gaat het veel sneller

Op de screenshot hierboven. Bij mij staat de units aantal boven het aantal food. En onderaan het aantal coins/gold ook nog hoeveel villagers enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef jorryt het volgende:
[..]
heb ik ook alleen was die op de screen van de vijand
en ja er is een unit limit maar ik heb nog niet gevonden waar die staat![]()

Oh ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef jorryt het volgende:
[..]
heb ik ook alleen was die op de screen van de vijand
en ja er is een unit limit maar ik heb nog niet gevonden waar die staat![]()

Hoe heb jij dat dan gekregen? Want ik heb dat nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:41 schreef Jump het volgende:
Links van het voedsel, hout en goud zie ik hoeveel mensen er bezig zijn met het verzamelen ervan. Onderaan hoeveel villagers, links is het aantal idle villagers en kan ik er ook op klikken om er naartoe te gaan. En bovenaan de unit limit
[afbeelding]

Dank. Hij doet hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef Jump het volgende:
Bij "Help and options", "UI Options".
Bij "Gaming UI Options", alles aanvinken behalve "Friends of Foe Colors"

Ik vond zeker dat de oude feel er wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef VrijeVal het volgende:
Konden jullie me niet even bellen? Ik wist helemaal nog niet dat ie uit was! Khaal em nu binnen..!!
Maar de meest prangende vraag..heeft het spel de ouwe feeling zeg maar?

Anders ik wel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik vond zeker dat de oude feel er was

Zo slecht is hij nou toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Jammer dat het detail van die demo nog niet op zijn hoogst kan. Ik vind het er nu een beetje middelmatig uit zien...![]()

Moet dacht ik gewoon kunnen. Je moet dan dacht ik op het gebouw klikken en dan zie dacht ik rechtsonderin een hamer en dan kan je repareren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je torens e.d. repareren? Bij zo'n settler zie ik nergens zo'n optie staan :s
Ik vind AoE3 wel wat weg hebben van Empire Earth.....
Met musketeers rushen is leuk

Nee, vooral het water is heel erg mooi, maar als ik die screens heb gezien kan dit nog veel beter. Maar ja, anders komt er weer een 1gb demo a la Dungeon Siege 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo slecht is hij nou toch ook weer niet?

ik had die 2 gebouwd om de schepen van de tegestander te blokkeren heeft hij geen schepen, heb ik er maar zijn dorp mee aan puin geschotenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Jump het volgende:
Je moet eens een haven bouwen en dan de Monitor (ofzoiets, het meest rechtse knopje) bouwen
Wat een schip
Je kan er 100 man op kwijt. Is helft van het totale aantal

Hehe. Ik heb echt geen problemen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nee, vooral het water is heel erg mooi, maar als ik die screens heb gezien kan dit nog veel beter. Maar ja, anders komt er weer een 1gb demo a la Dungeon Siege 2.
Een haven heb ik nog nooit gemaakt. Ik kom wel met mijn mortar'squote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik had die 2 gebouwd om de schepen van de tegestander te blokkeren heeft hij geen schepen, heb ik er maar zijn dorp mee aan puin geschoten![]()

Inderdaad. Het hele spel vind ik trouwens mooi, en goed spelen. Zeer vertrouwde AoE2 feeling wat mij betreft. Kijk erg uit naar de full-version.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Hehe. Ik heb echt geen problemen.
En het water is gewoon schitterend. Hulde !

Lees de ReadMe file.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef MightyV het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hele spel vind ik trouwens mooi, en goed spelen. Zeer vertrouwde AoE2 feeling wat mij betreft. Kijk erg uit naar de full-version.
Weet iemand overigens waar ik (een lijst van) de hotkeys kan vinden?

Ik heb alleen AoE 1 gespeeld. 2 heb ik noooit gespeeldquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef MightyV het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hele spel vind ik trouwens mooi, en goed spelen. Zeer vertrouwde AoE2 feeling wat mij betreft. Kijk erg uit naar de full-version.
Weet iemand overigens waar ik (een lijst van) de hotkeys kan vinden?

Ik wacht wel tot ie in de winkel ligt. AoM collectors edition werd ook net zo duur verkocht als de normale editiequote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga de Collecter's Edition bestellen bij Dynabite voor 62,95 euro (met klantenkaart).
http://www.dynabyte.nl/software.php?i=19097

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |