nu staat er "Secret Project" voor oktober 2005quote:[b]Op maandag 6 december 2004
Bewijsstuk 6
[url=http://eaglegames.net/]Eagle Games, de uitgever van de bordspelvariant van Age of Mythology op haar website in de release lijst Age of Discovery voor Oktober 2005 staan.
Binnenkort de aankondiging van Age3 ... laat maar komen
Moet je zeker doen!quote:Op zondag 12 december 2004 16:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
lijkt me dope!
AoE 1 was erg dope,heb deel 2 niet veel gespeeld (toch maar eens uit budget bak halen)![]()
![]()
Zijn ge-outsourced daar..... helaas!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:18 schreef PhaE het volgende:
Ennuh, Tim_G, waar was dat, en hebben ze nog een DBA-er nodig?
quote:Op maandag 6 december 2004 18:06 schreef Pool het volgende:
Tof! AoE II heb ik echt stukgespeeld
Ik ook ... de demo zat bij de installatie CD van Win98. Ik installeerde, ik speelde, ik kochtquote:Op maandag 13 december 2004 18:52 schreef rijkv het volgende:
AoE was het eerste spel dat ik speelde op de pc
precies het zelfdequote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik ook ... de demo zat bij de installatie CD van Win98. Ik installeerde, ik speelde, ik kocht
anno Domini.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:36 schreef Internationalist het volgende:
BC = before christ?
AD = ???
Hmmm..quote:Op maandag 13 december 2004 14:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zijn ge-outsourced daar..... helaas!!![]()
Hattrick is ook wel leuk hoor!! Maar je kan er niet de hele dag mee zoet zijn en dat lukt met AoE II mp wel........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |