abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24476794
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:

Weet iemand trouwens wat voor auto dat was? Caleb had het over een Aston Martin, maar ik weet niet welke...
Ja dat weet ik

Dat is namelijk een aston martin DB AR1, gebaseerd op de DB7 vantage volante, heet geen volante omdat alle volantes met dak geleverd worden maar deze heeft er totaal geen.
Het koetswerk lijkt op de db7 zagato, maar is niet precies hetzelfde. De zagato koets is namelijk korter.

Hij is ontwikkeld voor de amerikaanse markt, 99 stuks in totaal, 8 ervan zijn toch naar europese kopers gegaan en de rest naar voornamelijk californische kopers.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_24481736
Geweldige serie dit, helaas weer een week wachten nu...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_24482349
vind de zagato styling niet echt, tenminste de voorkant. Maar ja het is voor de amerikaanse markt het dus dan komt smaak niet in kwestie.

leuke aflevering weer, maar moet wel zeggen dat het nog meer soapy is dan bijv 90210
pi_24486752
hele goeie aflevering weer en ik vind het wel zielig voor marissa. Heb je zo'n hoere moeder, een loser van een stoefvader en dan gaat het enige wat je op de been houdt ook nog weg. Snik

En seth is serieus mijn held!
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:11:06 #155
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24542068
Ik wist niet dat er een topic over was. Eindelijk meer mensen met wie ik kan discussieren erover.
Ik heb gister alle eps van seizoen 2 maar weer eens bekeken en er zijn me een paar dingen die ik me af vraag. Wanneer gaat Ryan zijn oude vriendin nou weer eens opzoeken. Hij moet toch zijn spullen eens ophalen bij haar vandaan lijkt me. Dan moet hem toch het een en ander opvallen. Komt Luke nog eens terug. Was toch altijd een leuke afwisseling en hij is eigenlijk toch wel kandidaat 1 voor Lindsay uiteindelijk want tsja Marissa en Ryan is een combinatie die alleen maar zo kan aflopen. Zeker nu ze zo goed als bij de Cohens gaat wonen. Afgelopen aflevering heb ik Rene Weeler ook gemist, maar die zullen we vast nog wel een keer terug zien. Ik vond S2 aflevering 4 het beste met alle stelletjes die happy de peppy de aflevering uitgaan
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:14:56 #156
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24542102
Bleh, Marissa en Ryan wil ik niet meer samen zien. Ik zie Marissa nog wel in een Betty Ford eindigen terwijl Ryan naar UCLA ofzo gaat. Lindsay vind ik zooooveel leuker.
Ik vraag me af of Ryan wel iets op te halen heeft bij Theresa of misschien is dat off screen geregeld.
Ik denk dat eerder zij hem opzoekt of dat hij haar toevallig op straat ziet lopen met een kinderwagen terwijl hij met Seth een cola op de boulevard drinkt. Dit is denk ik wel in de stijl van de serie.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:03:33 #157
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_24543622
Aan het einde van episode 1 wordt gezegd dat ie haar neit meer gezien heeft, dus lijkt mij logisch dat hij zijn spullen ook niet heeft gehaald aangezien hij anders haar buik wel gezien zou hebben.
De relatie van Ryan en Marissa is op de een of andere manier toch een relatie die er altijd zal blijven. Dat zag je wel weer toen hij de pinguin moest dragen. Ik vind Lindsay ook heel leuk maar ik ben wel benieuwd op de reactie die Kirsten zal geven als ze erachter komt. Maar op de 1 of andere manier lijkt het me logisch dat kirsten wel iets vermoed aangezien lindsay al vaker bij Ryan in het poolhouse kwam
pi_24552280
Morgen is het weer zo ver
pi_24560406
Thank god hebben ze niet sandy zijn eigen stem gebruikt voor het zingen.. die was volgens mij NOG erger geweest...
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_24561660
"Kuala Lumpur is the capital of indonesia." Ik weet 100% zeker dat dit serieus bedoeld was en niet sarcastisch. jeetje wat zijn de amerikanen dom

en idd overduidelijk iemand anders stem die je hoort zingen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 13:05:52 #161
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_24562201
Volgens mij heb je de rest van de aflevering niet bekeken?
Summer verbetert hem, 'k gok dat het in het script stond en dat die schrijvers niet zó erg dom zijn, maar dat het er in stond voor comic relief

Ik vond het weer een vermakelijke aflevering, alleen vind 'k et wel raar dat er over die hele autodiefstal van Seth niet gesproken werd. Wel cool dat Alex zo vaak in beeld kwam
Maarja, Marissa is weer vrijgezel, dus die zal zich wel weer met Ryan gaan bemoeien... Ik snap trouwens nog steeds niet hoe sommigen hier op het idee kwamen dat Marissa bij de Cohens in huis zou gaan
Stond dat in een preview ofzo, of was dat op basis van die ochtend nadat Jimmy was vertrokken?? Ik haal het er niet uit in ieder geval

Wéér een week wachten
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_24562377
Ik dacht dat ze bij hen ging inwonen omdat ze ineens bij hun op de stoep stond en dat haar pa was vertrokken enzo Maarja ze woonde natuurlijk bij die Caleb en niet bij der pa

Was wel leuk, vond alleen dat Sandy ging zingen uber dom, en vooral dat ze niet eens ze eigen stem gebruiktte.

Alex d'er paarse haarding was er volgens mij op het laatst uit, ze probeert nu schattig te zijn ofzo
pi_24565331
Sandy was weer cool bezig alleen hij is wel een softie als vader, Seth komt er weer genadig vanaf! Tenenkrommende scene met Summer die probeert mee te praten over kasjmir!! Vraag me alleen af wat Sandy nou voor werk doet nu het restaurant er niet is?
pi_24565846
-dubbel-
pi_24565852
Sandy werkt niet, tenminste ik zou niet weten waar..
pi_24570157
Wie is het trouwens met me eens dat Lindsay een verdomd geil pakje aanhad in het begin

Het zat wel een beetje losjes om d'er voorgevel maarja
pi_24570356
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:36 schreef truSteh het volgende:
Wie is het trouwens met me eens dat Lindsay een verdomd geil pakje aanhad in het begin

Het zat wel een beetje losjes om d'er voorgevel maarja
Lindsay
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:00:36 #168
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24570563
Sandy is nog steeds advocaat lijkt me, maar het is mij ook niet meer duidelijk waar.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_24570729
Sinds Sandy zun schoonpa uit de bajes heeft gehouden kan ie wel ff door. Hij zal wel rijkelijk beloond zijn voor de diensten die hij geleverd heeft.
Ik denk dat ie misschien terug naar PD office gaat.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  vrijdag 14 januari 2005 @ 23:21:16 #170
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24572108
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:38 schreef Chillmeister het volgende:
"Kuala Lumpur is the capital of indonesia." Ik weet 100% zeker dat dit serieus bedoeld was en niet sarcastisch. jeetje wat zijn de amerikanen dom
Zeg dommerd

De volgende keer moet je beter opletten hoor
Summer zei tegen hem aan het einde van de aflevering dat Jakarta de hoofdstad van Indonesie is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24572741
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 23:21 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Zeg dommerd

De volgende keer moet je beter opletten hoor
Summer zei tegen hem aan het einde van de aflevering dat Jakarta de hoofdstad van Indonesie is
Ik had echt dat ik twee keer gekeken om te kijken of dat ook daadwerkelijk was, om er zeker van te zijn. Moet ik het echt twee keer over het hoofd gezien
  vrijdag 14 januari 2005 @ 23:54:17 #172
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24572835
Geweldige aflevering met een zeer triest einde

Ik vond de aflevering echt leuk, vooral als Seth door dat raam wil klimmen en Sandy komt binnen, die gezichten: "Prachtig" Ook Seth aan het begin: "Cough twice is your alone" Ryan: "I'm alone" Seth: "Ok, so not so stealth"

En dat einde was zo triest, daar verspil ik geen woorden aan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:19:55 #173
83238 s0d
no fear..
pi_24573330
Goede aflevering, Seth was weer GENIAAL

Verder was het einde idd iets te, dikke feelgood american shit
face your fears.. live your dreams..
pi_24573908
net epi 1 van sez2 gezien... ik heb alle afleveringen van sez1 gezien en was toen helemaal verkocht maar toen was er een tijdje pauze tussen sez1 en sez2... maar nu is het weer overal te vinden snel maar de rest downloaden...

ik krijg er altijd zo'n heerlijk gelukkig gevoel van als ik die serie zie...
<hr>
  zaterdag 15 januari 2005 @ 01:41:32 #175
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24574699
Sandy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')