2-06 - 16 Dec 04 - The Chrismukkah That Almost Wasn'tquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:13 schreef Crazykill het volgende:
Das inderdaad goed nieuws. Maar hoe zit het nou met Kerst? Hebben ze dan wel of geen OC ?
Renee ? Wie is dat? Is dat de moeder van Lindsay?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Geen reguliere episode? Ik snap die discussie niet nu.
The Chrismukkah That Almost Wasn't is gewoon de kerstaflevering van dit jaar, nummer 2x06, dus wel onderdeel van het seizoen.
Dit zie je al aan het feit dat Lindsey en Renee er in zitten.
4 weken geen OCquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Ja, dat is de aflevering voor 16 december ja, maar de vraag was of er met kerst wel of geen OC is, en dat is er niet, want ze gaan van 16 dec naar 13 jan, snapez vous!?
Ooooh! Ik dacht dat jullie een kerstAFLEVERING bedoelden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Ja, dat is de aflevering voor 16 december ja, maar de vraag was of er met kerst wel of geen OC is, en dat is er niet, want ze gaan van 16 dec naar 13 jan, snapez vous!?
Moeder van Lindsay ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:38 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Renee ? Wie is dat? Is dat de moeder van Lindsay?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef Chello200 het volgende:
Ik wil jullie allemaal alvast een merry Chrismukkah wensen en een hapy new year !!
On the 12th day of Chrismukkah my
true love gave to me.
12 beamers beaming
11 hissy fits
10 trophy wives
9 yogalates
8 gardners gardening
7 couples cheating
6 pizza slices
5 yamaclaus
4 broken hearts
3 broken homes
2 crashed walls
and a boy toy from the O.C
Ik was eigenlijk stomverbaasd dat FOX het nog wilde uitzenden. Aangezien die zender extreem rechts is ingesteld...quote:Op maandag 13 december 2004 22:23 schreef HarigeKerel het volgende:
Die lesbie kus had wel een stuk geiler gekunt eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |