denk dat je deze post moet plaatsen op elk new paginaquote:Op maandag 6 december 2004 17:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Toch nog even de foto's van Alex plaatsen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah inderdaad, waarom eigenlijk? Alle feestdagen vallen in het weekendquote:Op maandag 6 december 2004 17:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Wel vervelend het lomp grote gat tussen episode 6 en 7... 4 weken!
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 6 december 2004 17:28 schreef Crazykill het volgende:
Huh? Zijn er maar 13 episodes in S02? Of Zend NET5 alleen maar de episodes tot epi13 uit ? Of....?
Ik ga gewoon uit 24-26 afleveringen dit seizoen. The O.C. Liep vorig jaar ook gewoon tot begin mei door. Meeste shows hebben dan ook hun season finale. En het is zeker jammer van al die pauzes, zit je er net in gaan ze weer 4 weken pauzeren :\quote:
Dit is het FOX uitzendschema, voor zover het op internet stond, betekent dus niet dat het maar tot ep 13 gaatquote:Op maandag 6 december 2004 17:28 schreef Crazykill het volgende:
Huh? Zijn er maar 13 episodes in S02? Of Zend NET5 alleen maar de episodes tot epi13 uit ? Of....?
ooooooo ok dan..quote:Op maandag 6 december 2004 21:30 schreef VrAnqZ het volgende:
[..]
Dit is het FOX uitzendschema, voor zover het op internet stond, betekent dus niet dat het maar tot ep 13 gaat
True, vorig jaar was het makkelijker, toen begon ik pas met kijken toen alle afleveringen al uitgezonden waren. Met meerdere series trouwens (Alias Seizoen 3, 24). Nu moet ik toch weer iedere keer een week wachten..en dus soms 4 weken :Squote:Op maandag 6 december 2004 19:25 schreef PirE het volgende:
En het is zeker jammer van al die pauzes, zit je er net in gaan ze weer 4 weken pauzeren :\
Als je 1+1 = 2 weet snap je ook dat kersmis + nieuwjaar nogal een andere programmering heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:29 schreef truSteh het volgende:
Waarom is er eigenlijk 4 weken pauze? Slaat echt weer nergens op, kut FOX.
Hoelaat/wanneer word/is hij in the States uitgezonden dan/? (NEderlands tijd?)quote:Op donderdag 9 december 2004 00:52 schreef VrAnqZ het volgende:
Ik kijk nou al weer uit naar de episode van morgen![]()
![]()
![]()
Hij word om 8 uur amerikaanse tijd uitgezonden, dat is ongeveer half 2 hier( s'nachts)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:33 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hoelaat/wanneer word/is hij in the States uitgezonden dan/? (NEderlands tijd?)
1+1=2 ja dat snap ikquote:Op woensdag 8 december 2004 16:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je 1+1 = 2 weet snap je ook dat kersmis + nieuwjaar nogal een andere programmering heeft.
Sterker nog, 4 weken is echt weinig
Hehehe ben nu bezigquote:Op donderdag 9 december 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij word om 8 uur amerikaanse tijd uitgezonden, dat is ongeveer half 2 hier( s'nachts)
Oftewel morgenochtend te downloaden
Ehm nee lindsey is de zus van kirsten, caleb is de vader die is ook de vader van kirsten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:20 schreef truSteh het volgende:
teoretisch is Lindsay eigenlijk gewoon de zus van SethGelukkig heeft dat geen invloed op Ryan en Lindsay relatie.. hoop ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |