och dat ze er nog inzitten heeft ook met de loting te maken natuurlijk, strax trouwens ronde 3quote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
nee dat weet ik ik vind ook dat ze er allebei niet inhoren want ze hebben zich nog niet bewezen
Nee Alesi was me wat lekkers zegquote:Op maandag 13 december 2004 12:30 schreef rubbereend het volgende:gelukkig is Alesi door, het enige wat Rubens kan is op afstand van Schumacher rijden, hij kan niet eens bijblijven en zn wedstridjenw int hij alleen maar omdat Schumacher of uitvalt of niet hoeft te winnen!
ALise haalde meer uit een auto dan er inzat, bijvoorbeeld zn tijd bij Tyrell en in de tijd dat hij bij Ferrari reed was die auto nou niet echt een winnaars auto. Barichello heeft zelden iets bijzonders gedaan, daarbij vind k t ook geen persoonlijkheid. En al wilde Barichello t graag hij kan nog niet in de schaduw van Schumi komenquote:Op maandag 13 december 2004 13:28 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Nee Alesi was me wat lekkers zegPodverdorie toch al 1 F1 race gewonnen met n hoop geluk. Tig mislukte jaren bij Benetton en in de DTM maakt hij ook al niet veel klaar.
Ik blijf erbij, in de basis is Barrichello 2 klassen beter dan Alesi.
Tis ook niet dat ik iets tegen Alesi heb, integendeel, een uitermate leuke coureur om te zien racen en ik heb m in zn Ferrari tijd ook veel goede dingen zien doen met een inferieure auto.
Mja, natuurlijk heeft Rubens nu de reputatie als waterdrager van Schumi (en Schumi wordt hier door zowat iedereen gezien als the evil bestard himself) en dus wordt Alesi het. Best jammer
quote:Op maandag 13 december 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En al wilde Barichello t graag hij kan nog niet in de schaduw van Schumi komen
quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef komrad het volgende:
Ik wacht nu al weer vol verwachting op de volgende ronde
quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef komrad het volgende:
Ik wacht nu al weer vol verwachting op de volgende ronde
tromgeroffel enne je hebt toch wel een lekkere dame als assistent ?quote:Op maandag 13 december 2004 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]de loting is gaande, zonder balletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |