Stel je 's niet zo aan, X-Ray.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:02 schreef Snik het volgende:
[..]
He! Belediging van religie! Dood! Moord! Brand! Fatwa! Discriminatie! Racisme! Xenofobie! Nazi!
ik niet hequote:Op woensdag 8 december 2004 10:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]! Ben benieuwd wie er in mijn omgeving hier aan mee moeten doen.
Wat is hier mis mee?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
OMG! Ze worden met de dag triester
zij kunnen goed Nederlandsquote:Op woensdag 8 december 2004 11:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Misschien één van je ouders wél.
Jaja, ik had het gezien hoor. Maar echt grappig vind ik het niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
KIJK NOU EENS NAAR MN LINK VERDORIE!
http://www.croqaudile.com/index.php?page=clips&id=6020
Waarom niet....ook niet met die pijl?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jaja, ik had het gezien hoor. Maar echt grappig vind ik het niet.
Omdat ik een beetje bang ben voor auto-ongelukkenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet....ook niet met die pijl?
Echt? Hier in Nederland? Wow, de kans dat dat gebeurd is like 0.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje bang ben voor auto-ongelukken. En twee van de auto-ongelukken die ik meegemaakt heb waren met een Amerikaan als bestuurder
.
Ze heeft dezelfde 'intelligente' gezichtsuitdrukking als haar vader...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Zou dat kindje volgespoten zijn met valium?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal winterdepressies; want, je weet, de winter is de periode tussen ''Keer het Tij'' en de eerste grote Palestinademonstratie van het volgend jaar.
Tuurlijk, Johan is naast mijn secretaresse ook mijn lerares Nederlandsquote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef Bela het volgende:
[..]Handig als anderen zo je agenda bepalen en eveneens zorgdragen voor je sociale contacten....
In welk opzicht als ik mag vragen?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat heeft die Brinkhorst zich weer gigantisch voor lul gezet vandaag he?
Brinkhorst is degene die de energiemarkt heeft vrijgegeven. Nu is hij verbaasd dat hij een weerwoord krijgt vanuit de markt.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In welk opzicht als ik mag vragen?
Ik denk niet dat hij verbaasd is. Ik zie het meer als een poging om de publieke opinie voor zich te winnen.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Brinkhorst is degene die de energiemarkt heeft vrijgegeven. Nu is hij verbaasd dat hij een weerwoord krijgt vanuit de markt.
Hij wil het energienet weer in overheidshanden. Als dat gebeurt, zo verklaart Essent, dan zal de consument een hogere rekening krijgen.
IMO is dat iets dat sowieso gebeurt als er maar een paar grote leveranciers zijn.
Dat denk ik ook. Volgens mij denkt hij dat we allemaal idioten zijn ofzoquote:Op woensdag 8 december 2004 13:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij verbaasd is. Ik zie het meer als een poging om de publieke opinie voor zich te winnen.
Uit concurentie oogpunt is het logisch dat de overheid het fysieke electriciteitsnet in handen wil hebben. Laat de energie leveranciers dan maar concureren. Alleen is op deze markt waarschijnlijk weer sprake van kartelvorming...quote:Op woensdag 8 december 2004 13:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Volgens mij denkt hij dat we allemaal idioten zijn ofzo
dat is hetgene waar Brinkhorst de grote leveranciers voor dreigt te beschuldigen inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Uit concurentie oogpunt is het logisch dat de overheid het fysieke electriciteitsnet in handen wil hebben. Laat de energie leveranciers dan maar concureren. Alleen is op deze markt waarschijnlijk weer sprake van kartelvorming...
Probleem is dat het nogal moeilijk te bewijzen is. Net als met de benzine prijzen in Nederland. Iedereen weet dat er een kartel is, alleen kan je het niet glashard aantonen.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat is hetgene waar Brinkhorst de grote leveranciers voor dreigt te beschuldigen inderdaad.
Afgemaakt door de Mossadquote:Op woensdag 8 december 2004 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is Monidique?
X-ray en anderen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoerige eikels.
Wat is het publiek op Forum Hoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |