quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:53 schreef bartrid het volgende:
one armed scissor toch?
iggy +1quote:Op dinsdag 7 december 2004 07:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Live Together?
Een eenhoorn?quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:07 schreef Z het volgende:
Saint-Saens: Symphony No. 3; Carnaval des animaux; alle 'nummers' gaan over dieren. Er zit echter 1 wel heel raar beest tussen, welk 'beest' is dat?
De mens?quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:07 schreef Z het volgende:
Saint-Saens: Symphony No. 3; Carnaval des animaux; alle 'nummers' gaan over dieren. Er zit echter 1 wel heel raar beest tussen, welk 'beest' is dat?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Heren!!!!! Wat is het angstaanjagend rustig hier!
Shit, wéér een stel leuke vragen gemist...quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:44 schreef belsen het volgende:
[The Adverts]
Een van de beteren in zijn genre. Gary Gilmour's eyes en No time to be 21 zijn echte klassiekers, maar het ging erg snel berg afwaards met ze.
Ook hier klopt niet alles even lekker:quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:21 schreef belsen het volgende:The Niple Erectors - Shane MacGowan The Flowers Of Romance - Siouxsie Sioux The Vicious White Kids - Sid Vicious The 101'ers - Joe Strummer Generation X - Billy Idol
Punt en vraag voor Mark!
Hier zie je hoe het moet, maar wat betekent PRA eigenlijk?quote:Take control of your body! Take control of your mind! PRA is not about how you look but how you feel. Tight abs don't mean shit if you're a spineless fuck who can't think for yourself. We aim to inspire, empower, and have a good time. The PRA fitness revolution starts in your mind. Free your mind and your ass will follow.™
Ik wist zo gauw niets leuks en er was toch geen hond.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Had liever een vraag gesteld...
Thnx. Ik weet dat ik een betwetertje ben.quote:Nee, hulde voor je kennis.
Euh... heeft dit met muziek te maken dan?quote:
Kostte heel wat hersengymnastiek...quote:
De helft is alvast goed.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:49 schreef bukgeit het volgende:
Country, Blue Grass and Blues.
Van de afkorting OMFUG heb ik niet eerder gehoord, maar de verleiding om O My Fucking Utter God te zeggen is te groot.
quote:Op woensdag 8 december 2004 02:08 schreef bukgeit het volgende:
Dank. Hilly Kristal kan trouwens wel wat daglicht gebruiken.
Brilliantquote:Op woensdag 8 december 2004 02:10 schreef bukgeit het volgende:
Noem zeven verschillende edelstenen in bandnamen. Over wat wel en geen edelsteen is zal ik niet al te rigide doen.
Idd, nu je het zegtquote:Op woensdag 8 december 2004 02:21 schreef bukgeit het volgende:
Is inderdaad een edelsteen.
GLO +1
Opal, Onyx, Crystal Method en Pearl Jam hadden ook nog gekund.
Trusten
Als we dan toch oude vragen en antwoorden gaan verbeteren, dan wil ik wel opmerken dat zilver en goud geen edelstenen zijn, maar edelmetalenquote:Op woensdag 8 december 2004 02:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Brilliant
Diamond Head
Gold Chains
Hi Ho Silver
Jade Warrior
Topaz
shit, nu nog een zevende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |