quote:Op maandag 6 december 2004 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
Even een herhaling van de uitslag van de poll, als opstekertje voorBrett en Tobias
.
[afbeelding]
Die zijn gek, of gaan ze de veiling nu wel goed aanpakken. Zo'n verlies wil je toch geen 2e keer hebben lijkt mequote:
Waar staat dat er verlies is geleden? In die eerdere incomplete suggestieve post?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Die zijn gek, of gaan ze de veiling nu wel goed aanpakken. Zo'n verlies wil je toch geen 2e keer hebben lijkt me
Net5 kan absoluut geen verlies geleden hebben. Die berekening rammelt dan ook aan alle kanten.quote:
Lees je het commentaar daarop ook even? Zoals reclameblokken en sponsoring welke daar niet meegeteld worden?quote:
Ja, B&T!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het nog steeds geweldig dat Brett en Tobias een deel van hun winst doneren aan een goed doel.
Zóóó veel is een ton ook niet, of hebben ze nog eigen geld?quote:Wij kopen een kavel, wij gaan een huis bouwen, wij gaan er een zwembad van kopen voor bij het huis.
maar er was ook nog iemand anders die er bijna net zoveel voor over had. of zat die ook in het complot?quote:Op maandag 6 december 2004 19:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Lieke en Michon hebben een bevriend makelaar het appartement laten kopen met een meerwaarde van 45.000 euro, zij pakken de 50.000 hoofdprijs en geven hem die 45.000 (die ook naar hen gaat) gewoon retour neem ik aan, plus de koper krijgt 3000 euro korting op de taxatiewaarde dus iedereen blij behalve dan dat ze de boel oplichten.
Ik hoop dat ze die 50.000 moeten teruggeven en het wordt overgemaakt naar een goed doel oid.
'Misschien wel een paar, dan kan die muts haar eigen buren uitkiezen..'quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wij kopen een kavel, wij gaan een huis bouwen, wij gaan er een zwembad van kopen voor bij het huis.
Wat een gezeur zeg, je lijkt wel een groupie.. Ze hebben toch gewoon gewerkt voor dat geld? Ik ga ook niet de helft van mijn salaris aan het goede doel geven.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het nog steeds geweldig dat Brett en Tobias een deel van hun winst doneren aan een goed doel.
Lieke en Michon hoor je alleen kakelen over hun plannen om het geld te gebruiken voor zichzelf en niemand anders dan zichzelf. Wij kopen een kavel, wij gaan een huis bouwen, wij gaan er een zwembad van kopen voor bij het huis.
Nee, ze hebben het gewonnen met een 'spel'... net zo goed als dat het jammer maar helaas is dat E&N niks gewonnen hebben, hebben L&M mazzel gehad (of was het doorgestoken kaart, dat weet je niet) maar het spreekt niet bepaald van interesse in de rest van de wereld dat ze die houding aannemen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, je lijkt wel een groupie.. Ze hebben toch gewoon gewerkt voor dat geld? Ik ga ook niet de helft van mijn salaris aan het goede doel geven.
Ik vind die theme juist heerlijkquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:29 schreef athlonkmf het volgende:
Werden jullie trouwens ook allemaal gek van dat irritante theme? Leuk voor een keer, maar om dat tig keer te horen...
misschien komt het ook omdat ik het nauwelijks kan verstaan. "GOOD LUCK GOODLUCK, GOOD LUCK IN YOUR..." nightmare? new band? appartement? elke keer hoor ik net weer wat anders.quote:
Ze zijn wel gewiekstquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:51 schreef athlonkmf het volgende:
Weer een mysterie opgelost. De reden dat L&M hun vloer voor een habbekrats hadden gekregen http://www.vloerenwerf.nl/liekemichon.html
Gaat wel tegen de regels in dacht ik. MOchten geen reclamedeals sluiten met leveranciers voor aankopen toch? Maar dat is zeker tijdens de uitzendingen weerquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:51 schreef athlonkmf het volgende:
Weer een mysterie opgelost. De reden dat L&M hun vloer voor een habbekrats hadden gekregen http://www.vloerenwerf.nl/liekemichon.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |