Ik denk het ook...quote:Op maandag 6 december 2004 13:02 schreef VitruvianMan het volgende:
[..]
Ja, vraag hem eens of het ook zo'n sof is voor het productie team. Ik neam namelijk aan dat zij er ook wel bij gebaat waren dat er een normale prijs geboden werd ipv prijzen 50.000 onder markt waarde.
Voor een eventueel tweede blok zal de animo wel aardig nihil zijn.
dat verbaast mij echt ab-so-luut niet als je een goed concept hebt moet je het uitmelken, ik hoop alleen dat ze ervan geleerd hebben en het niet meer op veiling gaan verkopen want ik vond het echt zo sneu voor ze, werk je gewoon helemaal in het zweet wat krijg je helemaal niets bijna...quote:Op maandag 6 december 2004 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
Op de radio hoorde ik net dat er al plannen zijn voor een tweede seizoen.
En vergelijk dit eens met wat op de site www.bretttobias.nl in de column van vandaag, 6 december wordt geschreven:quote:Daag kijkers. W e lezen altijd trouw de reacties en we zijn nu zo onder de indruk dat we besloten hebben om ook hier even te reageren. Voor ons was het een blamage en voor Elmar en Nanette helemaal. Dat hebben ze toch niet verdiend. Die twee hebben keihard gewerkt. Er zaten te weinig bieders in de zaal. Op een aantal appartementen werd maar door twee personen geboden. Dan is het niet echt spannend meer. Er zijn zover wij weten een aantal bieders niet op komen dagen. Wie de meneer aan de telefoon was weten we niet. Ook is het een grote verassing namens wie hij bood. De huizen in het zelfde complex gaan voor veel hogere prijzen op de gewone markt. De stemming in de zaal was triest. Er werd niet gelachen. Iedereen (ook L en M) waren stom verbaasd. Dit was voor bijna alle blokbewoners geen leuke dag een beetje meerwaarde had iedereen wel verdiend,
Wel hebben we genoten van alle leuke reacties, interviews, barend en van dorp,etc. En wat hebben we gelachen. Bedankt!
Tobias en Brett
Niet alleen qua inhoud behoorlijk overeenkomstig, maar kijk ook eens naar de spellingswijze van Nanet en Elmer. In beide stukken worden deze aangeduid als Nanette en Elmar.quote:Lieve lieve fans. Wat zijn we teleurgesteld over de opbrengsten van de veiling van vandaag. Niet alleen onze meerwaarde viel tegen maar voor Nanette en Elmar is het helemaal erg. Die twee hebben zo hard gewerkt dus dit hebben ze zeker niet verdiend. Deze appartementen zijn gewoon veel meer waard. Hoe kan dit?
Waren de prijzen te hoog ingeschat? Zaten er niet genoeg bieders in de zaal? Lag het aan Sinterklaas?
Uiteraard hebben we Mishon en Lieke gefeliciteert met hun overwinnig. Een feeststemming was er echter niet want niemand van de andere blokkoppels had verder een redelijke meerwaarde. De andere appartementen in het zelfde complex worden tenslotte voor veel hogere bedragen via makelaars verkocht.
Brett en ik zijn een beetje in shock maar dat gaat wel weer over. We hebben in ieder geval een leuke tijd gehad. We hebben genoten van al die leuke reacties.
Bedankt en wie weet tot ziens in een ander tv programma.
Ok, dan is het net op het randje van het Centrum. Mijn punt is dat in het programma het voorgesteld werd als de Jordaan of de Pijp. En zo leuk is het ook weer niet.quote:Op maandag 6 december 2004 13:52 schreef Aventura het volgende:
Kom op zeg, zo slecht is die buurt helemaal niet, wat een gesnob. Ok, dat geblaat over 'midden in het Centrum' is wel overdreven. Maar het is officieel wel centrum en geen Oost!
Dat zeg ik toch ook al, het is zeker geen De Pijp of Jordaan. En ja ook ik vind de prijzen hysterisch. Ik wist al heel vroeg van dat romanof-project, ik was geinteresseerd maar toen ik de brochure met prijzen kreeg haakte ik af. De prijzen begonnen vanaf 144k, voor een 1-kamerwoninkje van 25 m2: 'ideaal voor de student of starter'. Whatever!! Alsof je als alleenstaande starter of student een hypotheek krijgt voor dat bedrag, en al kan je wel 144k lenen, dan koop je natuurlijk geen studio maar iets groters. Ik ben toen ook gelijk afgehaakt. Maar het ziet er nu uit dat de projectontwikkelaar de kous op de kop krijgt. En dat bevalt me stiekem wel.quote:Op maandag 6 december 2004 14:16 schreef Austen het volgende:
[..]
Ok, dan is het net op het randje van het Centrum. Mijn punt is dat in het programma het voorgesteld werd als de Jordaan of de Pijp. En zo leuk is het ook weer niet.
En dit pand staat helemaal tegen de spoorlijn aan. Dat is nu eenmaal niet zo'n leuk uitzicht. Ik ken de woningmarkt in Amsterdam redelijk goed (ken Funda uit mijn hoofd). En er zijn leukere woningen voor dat geld.
Die meubels geven niet veel meerwaarde hoor, iedereen kan naar de Ikea gaan. De enige twee woningen die echte meerwaarde hadden in verhouding met de andere panden in het Romanof-complex (www.romanof.nl) waren L&M met hun tweede badkamer en W&J die de indeling heel anders hadden gedaan dan in de andere panden. Daar klaagde Theo nog zo over.
Juist, ik had hetzelfde. Een collega van mij woont in de buurt en wees mij er vorig jaar al op. Die prijzen zijn belachelijk. Daarom verwachtte ik ook geen geweldige overwaardes. Net goed voor de projectontwikkelaar, heb je die stomme website al eens bekeken?quote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef Aventura het volgende:
Whatever!! Alsof je als alleenstaande starter of student een hypotheek krijgt voor dat bedrag, en al kan je wel 144k lenen, dan koop je natuurlijk geen studio maar iets groters. Ik ben toen ook gelijk afgehaakt. Maar het ziet er nu uit dat de projectontwikkelaar de kous op de kop krijgt. En dat bevalt me stiekem wel.
Ik heb inmiddels een appartement gekocht, 2 minuten daar vandaan overigens, voor 124.500 in de Indische buurt. Een stuk groter ook nog. En een stuk verder van het spoorquote:Op maandag 6 december 2004 14:48 schreef Cheiron het volgende:
Aventura, mag ik vragen waar jij je pijlen nu op richt? Ik zit namelijk in ongeveer hetzelfde schuitje..
wist niet dat die woning niet verkocht was. Ik dacht van wel.quote:Op maandag 6 december 2004 14:55 schreef Pfffff het volgende:
VERLIES VAN BIJNA TWEE TON VOOR NET5
FINANCIËLE STROP
Een kleine rekensom leert ons dat alles bij elkaar Het Blok meer geld heeft gekost dan opgebracht. Voor ongeveer 1,1 miljoen euro werd het televisiestation eigenaar van het appartementencomplex. De vier koppels kregen elk 35.000 euro te besteden. Buiten de productiekosten om waren de kosten van Het Blok in ieder geval 1,25 miljoen euro. De veiling bracht in totaal 839.000 euro op. Het appartement van Nanet en Elmer dat niet werd verkocht, werd teruggenomen door Imca Vastgoed voor 235.000 euro. Opgeteld bij de 839.000 euro levert dat slechts 1.074.000 euro op. Een verlies van bijna twee ton.
Op de shirts staat : eerlijk duurt het langst (of zoiets)quote:Op maandag 6 december 2004 14:44 schreef meiske1981 het volgende:
wie weet wat er op de t-shirts van Brett en Tobias stond? Die trokken ze net aan het einde van de uitzending nog aan. Maar heb niet kunnen zien wat er op stond.
Wow, ik ga eens op die site kijken, bedankt!quote:Op maandag 6 december 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een appartement gekocht, 2 minuten daar vandaan overigens, voor 124.500 in de Indische buurt. Een stuk groter ook nog. En een stuk verder van het spoorWas een voormalige huurwoning en dat heeft de prijs ook gedrukt. Kijk op www.stadsstudio.nl!
Vraag ik me weer af, waarom hadden zij die t-shirts al bij zich?quote:Op maandag 6 december 2004 14:58 schreef Day het volgende:
[..]
Op de shirts staat : eerlijk duurt het langst (of zoiets)
Op de site van Het blok staan ook een interview met L&M en foto's van de veiling, waaronder ook foto's van de shirts.
Huh?quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef Day het volgende:
Was het overigens niet zo dat de koppels de verkoopprijs ook mogen weigeren?
E&N hebben ook de prijs geweigerd. In principe mogen B&T en J&W dit toch ook doen?
NET5 mocht de verkoopprijs weigeren.quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef Day het volgende:
Was het overigens niet zo dat de koppels de verkoopprijs ook mogen weigeren?
E&N hebben ook de prijs geweigerd. In principe mogen B&T en J&W dit toch ook doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |