ik weet het ook allemaal niet preciesquote:Op zondag 5 december 2004 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zoiets , dacht harder trappen, intensief , hart harder werken dus sneller ritme
of zit ik zo verkeerd![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 22:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die heb je zeker uit het kookboek van Joop Braakhekke.
werkse lulaquote:Op zondag 5 december 2004 22:41 schreef Lula het volgende:
[..]
bloederig topic?
pff laatste nachtje, druk weekendje achter de rug. Gister uit eten geweest in Amsterdam voor het werk, vrijdag had ik bezoek en net ex plus kinderen hier wezen gourmetten.
Ik ga vast gedag zeggen!! Tot morgen slaap lekker jullie allemaal
Ik laat hier dan ook m'n bordje yoghurt 's ochtends een poosje op tafel staan. Na een tijdje zitten er fijn veel haren en snorharen van het kattengespuis in. Heerlijk!quote:
dan maar proberen hequote:Op zondag 5 december 2004 22:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet het ook allemaal niet precies
Nou Es! Bah! Op je bord poepen! Vieze meid ben je toch!quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef es70 het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingwekkend dat jullie feilloos die onderwerpen weten te kiezen (snot/rochelen/kotsen) waar ik echt lichtelijk onpasselijk van word...
Ik bedoel: Zolang je niet spettert mag je op het randje van mijn bord poepen, maar de voorgenoemde onderwerpen.
waarom wordt ik dan zo moe?quote:Op zondag 5 december 2004 22:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dan maar proberen he![]()
werkt het beide niet zo dan heb je dus idd een goede conditie![]()
Ik zie het verschil niet zo... Poep is toch alleen maar de gefermenteerde vorm van kots?quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef es70 het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingwekkend dat jullie feilloos die onderwerpen weten te kiezen (snot/rochelen/kotsen) waar ik echt lichtelijk onpasselijk van word...
Ik bedoel: Zolang je niet spettert mag je op het randje van mijn bord poepen, maar de voorgenoemde onderwerpen.
Ziet er anders wel degelijk anders uit hoor... Bij kotsen krijg je bovendien ook nog met de smaak te maken, en dat heb ik bij poep dan weer helemaal niet. Kan ik me geen voorstelling bij maken (en nee, ik ga het ook niet proberenquote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet zo... Poep is toch alleen maar de gefermenteerde vorm van kots?
Iemand nog een broodjequote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik laat hier dan ook m'n bordje yoghurt 's ochtends een poosje op tafel staan. Na een tijdje zitten er fijn veel haren en snorharen van het kattengespuis in. Heerlijk!
tja, dat gebeurdt somsquote:Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat je geheel onnodig soms een letter te veel typt?
![]()
quote:
ik heb ze welquote:Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent toch geen vampier he, geen hartkloppingen ?![]()
*note, volgende keer even voelen
Een lustobject.quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou pat, het is dus waar van jouw neus en zo zie ik!![]()
Bah.quote:
SMTA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |