Je hèbt toch wel een hartslag?quote:Op zondag 5 december 2004 22:31 schreef D.Rose het volgende:
er wordt aangeraden om met een bepaalde hartslag te fietsen
Hoe hard ik ook fiets, zoveel haal ik niet
Dus jij maar sneller en snellerquote:Op zondag 5 december 2004 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er wordt aangeraden om met een bepaalde hartslag te fietsen
Hoe hard ik ook fiets, zoveel haal ik niet
Tip:quote:Op zondag 5 december 2004 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu even kotsen, want Arty heeft trek in iets hartigs. Brb.
ik haal niet meer dan 125, en dan fiets ik me helemaal sufquote:Op zondag 5 december 2004 22:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hèbt toch wel een hartslag?
Continu een hartslag van 150 is toch optimaal?
quote:
Gaan jullie samenwerken ?quote:Op zondag 5 december 2004 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja hoor! Wil je het bewezen zien? Of zeg je....
Ik raad je af terug te lezen... Hoewel jouw post eigenlijk ook wel weer goed in het topic past...quote:Op zondag 5 december 2004 22:37 schreef Lula het volgende:
ik loop giga achter hier geloof ik. Moet zo naar werk dus geen tijd om terug te lezen ook.
Nog een nachtje te gaan!! Heb twee zeer bloederige nachtjes achter de rug, door gevallen mensen met flinke japen in hoofd van cm's lang en een persoon die in glas is gaan staan. Kwam er aan bovenkant voet weer uit, echt walgelijk om te zien. Mensen met rollators moeten ze geen glazen geven....
jawel, maar zwaarder gaat niet snellerquote:Op zondag 5 december 2004 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus jij maar sneller en sneller![]()
kun je het niet zwaarder maken ? of iets dergelijks ?
Ha lekker ding! Klinkt niet fijn....quote:Op zondag 5 december 2004 22:37 schreef Lula het volgende:
ik loop giga achter hier geloof ik. Moet zo naar werk dus geen tijd om terug te lezen ook.
Nog een nachtje te gaan!! Heb twee zeer bloederige nachtjes achter de rug, door gevallen mensen met flinke japen in hoofd van cm's lang en een persoon die in glas is gaan staan. Kwam er aan bovenkant voet weer uit, echt walgelijk om te zien. Mensen met rollators moeten ze geen glazen geven....
bloederig topic?quote:Op zondag 5 december 2004 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik raad je af terug te lezen... Hoewel jouw post eigenlijk ook wel weer goed in het topic past...
Nee begrijpelijk, maar zwaarder trappen ,dan gaat je hart toch ook sneller ?quote:Op zondag 5 december 2004 22:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel, maar zwaarder gaat niet sneller
Als je jaloers bent kan ik wel wat bewaren hoor. Als het een poosje ligt wordt het nòg lekkerder.quote:
Ik moet toch nog douchen... Puh!quote:Op zondag 5 december 2004 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
O sorry, nu zit er een brokje op je wang...
Want als je hard trapt gaat ook je hart hard.quote:Op zondag 5 december 2004 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
Nee begrijpelijk, maar zwaarder trappen ,dan gaat je hart toch ook sneller ?
Ik laat het het liefst altijd eerst een paar daagjes staan op de verwarming. Komt er zo'n mooi zacht harig laagje opquote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Tip:
In de wok lekker opbakken, zodat t een beetje een lekker korstje krijgt.
ik denk dat het snele klopt bij sneller fietsen als bij zwaarderquote:Op zondag 5 december 2004 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee begrijpelijk, maar zwaarder trappen ,dan gaat je hart toch ook sneller ?
zoiets , dacht harder trappen, intensief , hart harder werken dus sneller ritmequote:Op zondag 5 december 2004 22:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Want als je hard trapt gaat ook je hart hard.
Harig voedsel is ok!quote:Op zondag 5 december 2004 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik laat het het liefst altijd eerst een paar daagjes staan op de verwarming. Komt er zo'n mooi zacht harig laagje op![]()
Daarna lekker wokken inderdaadNiet mokken, maar brokken wokken, is mijn motto!
Nou spoel dan even extra daar net boven je lip.... o wacht, nu lik je het net weg!!!quote:
Die heb je zeker uit het kookboek van Joop Braakhekke.quote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef Sandertje21 het volgende:
Tip:
In de wok lekker opbakken, zodat t een beetje een lekker korstje krijgt.
oja dat kan ookquote:Op zondag 5 december 2004 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk dat het snele klopt bij sneller fietsen als bij zwaarder
quote:Op zondag 5 december 2004 22:37 schreef Lula het volgende:
Mensen met rollators moeten ze geen glazen geven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |