Ik ben alleen een doetje als het om jou gaat vrees ikquote:Op zondag 5 december 2004 22:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hij is fijn!
En ik maar denken dat jij een doetje was dat niet boos kon kijken.
KAP-PEN!!!quote:Op zondag 5 december 2004 22:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel een beetje meevallen nog. Ik baalde eigenlijk dat ik niet wat smeuïger uit de hoek kwam.
quote:Op zondag 5 december 2004 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar , je hebt toch zo'n lief koppieniet goed genoeg ?
Het zal je verbazen hoe moeilijk het is alles binnen te houden als iemand flink met je kringspier bezig is.quote:Op zondag 5 december 2004 22:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Hij laat zeker ook altijd expres een natte scheet als je m rimt?
Neuh, dat niet. Maar hij vindt het wel lekker als ik bij verkoudheid zijn neus uitzuigquote:Op zondag 5 december 2004 22:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hij laat zeker ook altijd expres een natte scheet als je m rimt?
De laatste keer vergat ik m'n mond open te doen en dan knappen je trommelvliezen joh!quote:Op zondag 5 december 2004 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Neuh, dat niet. Maar hij vindt het wel lekker als ik bij verkoudheid zijn neus uitzuig
Jullie zijn ranziger dan ik.quote:Op zondag 5 december 2004 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar hij vindt het wel lekker als ik bij verkoudheid zijn neus uitzuig
Teruggelezen hè...quote:Op zondag 5 december 2004 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Gadverdamme!Stelletje goorlappen hier!
Iew!
quote:Op zondag 5 december 2004 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben alleen een doetje als het om jou gaat vrees ik![]()
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het niveau ook nog wel omlaag kan hoorquote:Op zondag 5 december 2004 22:21 schreef es70 het volgende:
Always look on the bright side of life, piedom, piedom...
Het niveau kan alleen nog maar omhoog volgens mij.
er wordt aangeraden om met een bepaalde hartslag te fietsenquote:
Dat klinkt als een uitdaging.quote:Op zondag 5 december 2004 22:21 schreef es70 het volgende:
Always look on the bright side of life, piedom, piedom...
Het niveau kan alleen nog maar omhoog volgens mij.
durf het bijna niet te zeggen, maar kan het nog ranziger ?quote:Op zondag 5 december 2004 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het niveau ook nog wel omlaag kan hoor![]()
TRUTquote:Op zondag 5 december 2004 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu even kotsen, want Arty heeft trek in iets hartigs. Brb.
als we ons best doen kan dat welquote:Op zondag 5 december 2004 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
durf het bijna niet te zeggen, maar kan het nog ranziger ?
O ja hoor! Wil je het bewezen zien? Of zeg je....quote:Op zondag 5 december 2004 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
durf het bijna niet te zeggen, maar kan het nog ranziger ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |