Is 'ie dood?quote:Op maandag 6 december 2004 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
De sterfdag van Sinterklaas, moge hij rusten in vrede *moment stilte in acht neemt*
De goedHeilig man is al 1662 jaar dood.....quote:
* Schoen maar weer bij de schoorsteenmantel weghaalt *quote:Op maandag 6 december 2004 12:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De goedHeilig man is al 1662 jaar dood.....
Straks ga je nog vertellen dat je uit eten gaat vanavond of zoquote:Op maandag 6 december 2004 13:09 schreef gurlie het volgende:
Zo, uit en lekker gelunched, het leven is zwaar.
Traditioneel word de 'verjaardag' van een sint gevierd op de avond voordat de heilige (in dit geval Sinterklaas) overleden was, in dit geval dus 5 december. Dus uw schoeisel had reeds gevuld moeten zijnquote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:
* Schoen maar weer bij de schoorsteenmantel weghaalt *![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
De sterfdag van Sinterklaas, moge hij rusten in vrede *moment stilte in acht neemt*
Ja ik begon ook al te denken: waarom zit er nou nog steeds niets in. Maarja, dood dusquote:Op maandag 6 december 2004 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Traditioneel word de 'verjaardag' van een sint gevierd op de avond voordat de heilige (in dit geval Sinterklaas) overleden was, in dit geval dus 5 december. Dus uw schoeisel had reeds gevuld moeten zijn
Nouja, ik ga schransen met een of andere rare vrouw met aangekoekte slip.quote:Op maandag 6 december 2004 13:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je uit eten gaat vanavond of zo![]()
Hè getverderrie! Jij moet echt eens gaan stilstaan bij wie je tot je gezelschap rekent zeg!quote:Op maandag 6 december 2004 13:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nouja, ik ga schransen met een of andere rare vrouw met aangekoekte slip.
*moment stilte in zeven neemtquote:Op maandag 6 december 2004 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
no respect!quote:Op maandag 6 december 2004 13:53 schreef D.Rose het volgende:
*moment stilte in zeven neemt
gaat sneller
Ach, ze is wel lief.quote:Op maandag 6 december 2004 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè getverderrie! Jij moet echt eens gaan stilstaan bij wie je tot je gezelschap rekent zeg!
Nou inderdaad, dat soort mensen zou ik verre van me houden...quote:Op maandag 6 december 2004 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Hè getverderrie! Jij moet echt eens gaan stilstaan bij wie je tot je gezelschap rekent zeg!
Dude is heengegaanquote:Op maandag 6 december 2004 14:18 schreef ArtyShock het volgende:
ben je vandaag toch maar niet heengegaan?
Ik had mijn avondmaaltijd iets te vaak voorbij zien komen vanochtend vroeg, if you know what I mean...quote:Op maandag 6 december 2004 14:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat soort mensen zou ik verre van me houden...![]()
Maar je post van je werk? Of ben je vandaag toch maar niet heengegaan?
Oh gelukkig dat het weer gaat, anders moet je het zeggen he.quote:Op maandag 6 december 2004 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik had mijn avondmaaltijd iets te vaak voorbij zien komen vanochtend vroeg, if you know what I mean...
Nu wel weer oké hoor!
Nee het gaat echt weer prima hoor, anders had ik het ke laten weten!quote:Op maandag 6 december 2004 14:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh gelukkig dat het weer gaat, anders moet je het zeggen he.
Be!quote:Op maandag 6 december 2004 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]Ik voel me kei-goed, ik voel me kei-goed! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen! [afbeelding]
quote:Op maandag 6 december 2004 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]Ik voel me kei-goed, ik voel me kei-goed! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |