Lauwe oplosmeuk.quote:Op maandag 6 december 2004 10:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je zo heeeeeeeeeeeeerlijke verse koffie
Een beetje Literatuur doen tijdens het Fok!ken, tussenuur, pauze...quote:
Hij is er gewoon? Dat hij de eer niet aan zichzelf houdt!quote:Op maandag 6 december 2004 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen!
Dude, er zijn 2 opties: of zelf weg gaan, of ontslagen worden...
Sfeer is heel vreemd hier nu. Hij is er nl. wel...
Plaat voor zijn kop... hij dacht hoe dan ook dat hij zijn 3 maanden 'opzegtermijn' nog wel uit kon werken...
Jij bent echt wel energiek de laatste dagen!quote:Op maandag 6 december 2004 10:44 schreef es70 het volgende:
Ik voel me zo proper
Ramen gelapt (was geen overbodige luxe).
Straks de vliering op om de kerstspullen te zoeken.
Raar he?quote:Op maandag 6 december 2004 10:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij is er gewoon? Dat hij de eer niet aan zichzelf houdt!![]()
Maar weg moet hij dus sowieso. Zou maar gewoon een beetje genieten van zijn lachwekkende vertoning op dit moment. Inderdaad een plaat beton voor zijn hoofd![]()
Op zich is het financieel voor hem aantrekkelijker zich te laten ontslaan. Misschien stuurt hij daar op aan?quote:Op maandag 6 december 2004 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Raar he?
Maar goed, hij heeft net zijn jas aan gedaan en is naar buiten gegaan zonder iets te zeggen. Geen idee waar hij heen is of wat dan ook... Vage situatie...
Feli heur!quote:Op maandag 6 december 2004 11:04 schreef JPM01 het volgende:
Morgguh again, zo m'n huiswerk voor morgen is weer klaar
Omdat hij maar een 3 jaar contract heeft kunnen ze hem ontslaan met 3 maanden doorbetaling en verder niks... We hoeven geen vergunning aan te vragen of wat dan ook. Het bestuur heeft nu net een regeling bedacht. Als hij zelf op stapt krijgt hij nog wel het een en ander aan hulp etc, zo niet krijgt hij die 3 maanden en that's it...quote:Op maandag 6 december 2004 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op zich is het financieel voor hem aantrekkelijker zich te laten ontslaan. Misschien stuurt hij daar op aan?
Maar lijkt me een vreemde sfeer zo ja...
heyquote:Op maandag 6 december 2004 11:18 schreef MutZ het volgende:
Mogguh, ik meld me hier ook maar weer eens...
Wat doet die man daar dan nog hè? Er is een rare sfeer, mensen willen hem niet, hij vliegt er sowieso uit én krijgt nog een zeer redelijk aanbod ook!quote:Op maandag 6 december 2004 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat hij maar een 3 jaar contract heeft kunnen ze hem ontslaan met 3 maanden doorbetaling en verder niks... We hoeven geen vergunning aan te vragen of wat dan ook. Het bestuur heeft nu net een regeling bedacht. Als hij zelf op stapt krijgt hij nog wel het een en ander aan hulp etc, zo niet krijgt hij die 3 maanden en that's it...
Hij is nu net terug en bij hun naar binnen gegaan...
Ja, ik zou mijn biezen pakken en in het vliegtuig stappen. Dan komt er een leuk persberichtje met 'wegens persoonlijke omstandigheden blablabla'... en that's it...quote:Op maandag 6 december 2004 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat doet die man daar dan nog hè? Er is een rare sfeer, mensen willen hem niet, hij vliegt er sowieso uit én krijgt nog een zeer redelijk aanbod ook!
Ik zou het wel weten, jij? Maf figuur hoor![]()
Hij zit nu bij de directie toch?quote:Op maandag 6 december 2004 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn biezen pakken en in het vliegtuig stappen. Dan komt er een leuk persberichtje met 'wegens persoonlijke omstandigheden blablabla'... en that's it...
Maar mijn god, ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta...
Jep, bij de directie idd. Het kan toch bijna niet anders dan dat hij daar zometeen uit komt en idd zijn jas pakt en de deur uit loopt!quote:Op maandag 6 december 2004 11:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij zit nu bij de directie toch?
Ben benieuwd wat er zo gebeurt... misschien trekt hij zijn jas wel aan en is hij GONE!
Partyquote:Op maandag 6 december 2004 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, bij de directie idd. Het kan toch bijna niet anders dan dat hij daar zometeen uit komt en idd zijn jas pakt en de deur uit loopt!
En dan houden wij ons gezicht nog even heel erg politiek correct in de plooi deze week en als het bestuur dan weg is gaat volgende week echt de champagne open!
Hoi Dudequote:
Later bedacht ik me: aan zijn gedrag te merken heeft hij reeds zo'n molen (en bijbehorende wiek)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |