*meegaatquote:Op zondag 5 december 2004 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, ik ga maar eens![]()
tot snel weer .
Daag allemaal![]()
O cool! dank!quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Dude! Op sbs 6 nu een programma voor jou!
Ik heb niks gezegd! Echt niet!quote:
2 minuten... Da's zo snel dat het bijna zielig isquote:Op zondag 5 december 2004 23:26 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is ze over 2 minuutjes wel weer terug.
We bedachten ons net dat we vanochtend niet gedouched hebben, waardoor ik nu een aangekoekte slip aanheb die aan mijn kruis plaktquote:Op zondag 5 december 2004 23:26 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is ze over 2 minuutjes wel weer terug.
Dag mopke, zie je morgenquote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef gurlie het volgende:
Ik ga slapen. Want ik heb het vermoeden dat het niveau nu even niet gaat stijgen.
Oja en ik ben ook gewoon moe. Truste ranzige vriendjes van me!
Wat me eraan herinnert dat ik ook nog moet douchen...quote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We bedachten ons net dat we vanochtend niet gedouched hebben, waardoor ik nu een aangekoekte slip aanheb die aan mijn kruis plakt![]()
Ik dacht, ik deel het even met jullie![]()
Grohe?quote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat me eraan herinnert dat ik ook nog moet douchen...
Mijn boxer is ook een beetje knapperig geworden van al die zaadlozingen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We bedachten ons net dat we vanochtend niet gedouched hebben, waardoor ik nu een aangekoekte slip aanheb die aan mijn kruis plakt![]()
Nee, dacht het niet, is dat zo bijzonder?quote:
In een keer uittrekken , ben je meteen geharst, scheelt weerquote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het verschil is alleen...quote:Op zondag 5 december 2004 23:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mijn boxer is ook een beetje knapperig geworden van al die zaadlozingen.
De verhalen over de Grohe zijn dankzij Shin welhaast mythisch geworden!quote:Op zondag 5 december 2004 23:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet, is dat zo bijzonder?
Voor mijn tijd dan idd, zegt me nietsquote:Op zondag 5 december 2004 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De verhalen over de Grohe zijn dankzij Shin welhaast mythisch geworden!
(Was misschien "voor jouw tijd" hier.)
* Kràkkkk Ratssss! *quote:Op zondag 5 december 2004 23:32 schreef PHteV het volgende:
[..]
In een keer uittrekken , ben je meteen geharst, scheelt weer![]()
Lekkah tochquote:Op zondag 5 december 2004 23:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mijn boxer is ook een beetje knapperig geworden van al die zaadlozingen.
Hij ruikt alleen een beetje gek nu.quote:Op zondag 5 december 2004 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekkah toch![]()
Kan je hem mooi rechtop zetten en er morgen zo weer inspringen!
Ja je moet hem ook niet over je hoofd dragen!quote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hij ruikt alleen een beetje gek nu.
Neuk ze!quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef es70 het volgende:
Ik ga douchen en naar bed.
En nee, ik ga niet slapen.
Dag Sandertje![]()
Dag Dude![]()
Sorry, ik kon het niet laten![]()
Neukenquote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef es70 het volgende:
Ik ga douchen en naar bed.
En nee, ik ga niet slapen.
Dag Sandertje![]()
Dag Dude![]()
Sorry, ik kon het niet laten![]()
Volgens jou wel dus jaquote:
Kom maar halen, ik heb mijn eerste kopje al weer leeg...quote:Op maandag 6 december 2004 08:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge! Dude zou best een kopje koffie lusten
Ik had al gezetquote:Op maandag 6 december 2004 08:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik heb mijn eerste kopje al weer leeg...![]()
Jij bent zo dol op huiswerk dat het je werkelijk niet uitmaakt waar je het doet hè?quote:Op maandag 6 december 2004 09:37 schreef gurlie het volgende:
Mogguh!![]()
Gurlie zit op school 'Literatuur te doen in het computerlokaal'.
Echwaar!
Precies!quote:Op maandag 6 december 2004 09:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent zo dol op huiswerk dat het je werkelijk niet uitmaakt waar je het doet hè?![]()
Zeg niet van die rare dingen.quote:Op maandag 6 december 2004 09:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anders ga je wat vooruitwerken met je huiswerk
![]()
Ehm ja ik ken wel een leuk straatje waar we wat kunnen eten, maar als je iets speciaals wilt moet je het even melden.quote:Op maandag 6 december 2004 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Solly![]()
Weet je al een leek eetcafé voor vanavond?
Gewoon eetcafé lijkt me goed hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 09:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ehm ja ik ken wel een leuk straatje waar we wat kunnen eten, maar als je iets speciaals wilt moet je het even melden.
Spoor 1 was het he?
Die zijn er zat.quote:Op maandag 6 december 2004 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gewoon eetcafé lijkt me goed hoor.
O spoor ben ik al weer vergeten, zal zo even kijken.
Goed planquote:Op maandag 6 december 2004 09:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die zijn er zat.We kijken vanavond wel gewoon waar we heen willen.
Heb je zo heeeeeeeeeeeeerlijke verse koffiequote:Op maandag 6 december 2004 10:21 schreef gurlie het volgende:
Zijn ze de koffie-automaat aan het verversen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |