ik nietquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik niet![]()
hij loopt nu alleen maar saaie zooi te lullen![]()
over hoe hij z'n PHP wil hebben, met precies aagegeven hoeveel spaties en wat ie in hoofdletters wil hebben
nu hebben we ook les... of nouja toezicht... het is eigenlijk alleen maar zelfstudie hierquote:Op maandag 6 december 2004 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik niet![]()
hij loopt nu alleen maar saaie zooi te lullen![]()
over hoe hij z'n PHP wil hebben, met precies aagegeven hoeveel spaties en wat ie in hoofdletters wil hebben
Nee helaas, dat is waarschijnlijk een andere produktlijn dan wij supporten... We supporten deskjets, photosmart printers, scanners, camera's, desktops en notebooks.quote:Op maandag 6 december 2004 10:46 schreef ook_gek het volgende:
D-devil werkt er een Sandra Dreier bij jullie
Krijg net een mailtje van het HP Support team
Kan jij credits regelen![]()
Zo ja mail me effe dan![]()
Dit gaat over een simpele printer die ik ooit na ruim een jaar als DOA gestuurd heb.quote:Op maandag 6 december 2004 10:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee helaas, dat is waarschijnlijk een andere produktlijn dan wij supporten... We supporten deskjets, photosmart printers, scanners, camera's, desktops en notebooks.
Dan is ie eerst bij ons aangemeld en wij sturen het door naar Bema, die doen de creditering van produkte namelijk.quote:Op maandag 6 december 2004 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit gaat over een simpele printer die ik ooit na ruim een jaar als DOA gestuurd heb.
Belde ze me vrijdag op dat wij nog geld krijgen van hun. Of ik effe een formulier wil invullen. Dan krijgen wij onze geld. En het staat al open van af juli![]()
Ga het zo effe invullen dan maar. Is een 020- tel nummer van die support desk.
Firmanaam is BEMA Consulting GmbH![]()
quote:
grr....quote:
Jij had toch een link waar je online kon kijken of er nog garantie op zit?quote:Op maandag 6 december 2004 11:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan is ie eerst bij ons aangemeld en wij sturen het door naar Bema, die doen de creditering van produkte namelijk.
als dat net zo hard gaat als mn ex-lesauto (de nieuwe astra 1,7 CDTI) dan is hij TRAAGquote:Op maandag 6 december 2004 11:13 schreef ook_gek het volgende:
heb net in de nieuwe opel astra gezeten een 1.6 sport![]()
zeker 1quote:Op maandag 6 december 2004 11:26 schreef Fugie het volgende:
hoeveel kosten nieuwe rubbers voor me achterbak ?
quote:Op maandag 6 december 2004 11:27 schreef Youp het volgende:
een laserprinter in je lokaal is fout![]()
[afbeelding]
En nu door de school verspreidenquote:Op maandag 6 december 2004 11:39 schreef Youp het volgende:
[..]
er ligt nu een stapel van 2cm aan schaapjes naast mn pc
wat heb ik daar nou aan ?quote:Op maandag 6 december 2004 11:40 schreef Youp het volgende:
[..]
nou jij vraagt wat dat kost... ik zeg dat kost zeker 1
quote:Op maandag 6 december 2004 11:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan ?
ga jij maar schaapjes printen en inkleuren ofzo![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
grr....
en nu huilen mn klasgenoten ook nog dat er iemand wat nuttigs kan gaan doen achter de pc
quote:Op maandag 6 december 2004 11:27 schreef Youp het volgende:
een laserprinter in je lokaal is fout![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |