ik zou denk ik dan wel voor The Thin Red Line gaan..
reden: op het hoesje staat dat het een vet oorlogsdrama is enzo (krijg je het Saving Private Ryan gevoel van) maar hij is zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... actie wordt afgewisseld met ellenlange stukken gelul en gezeik wat nergens op slaat. ja deze die sucked wel.
beste film: The Hunt For The Red October (Sean Connery)
quote:Ik vond the Thin red line wel leuk.
Op zondag 16 september 2001 18:07 schreef Suncross het volgende:
in reactie op trainspotter's reply bij het fear and loathing topic, wat is nou echt de meest suckende film aller tijden?ik zou denk ik dan wel voor The Thin Red Line gaan..
reden: op het hoesje staat dat het een vet oorlogsdrama is enzo (krijg je het Saving Private Ryan gevoel van) maar hij is zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... actie wordt afgewisseld met ellenlange stukken gelul en gezeik wat nergens op slaat. ja deze die sucked wel.
Ik denk dat teenblowjobs #9 wel de film is die het meest zuigt .
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 16-09-2001 18:17]
Without a single doubt, that's the worst movie ever!!! Iemand gezien???
quote:Ik vind The Thin Red Line wel een stuk beter dan Saving Private Ryan.
Op zondag 16 september 2001 18:07 schreef Suncross het volgende:
in reactie op trainspotter's reply bij het fear and loathing topic, wat is nou echt de meest suckende film aller tijden?ik zou denk ik dan wel voor The Thin Red Line gaan..
Maar de meest suckende film die ik ooit gezien heb is nog altijd Coyote Ugly.
quote:Yep gezien, en inderdaad, een ONWIJS slechte film!
Op zondag 16 september 2001 18:16 schreef WasQ het volgende:
Razor Blade Smile
american pie (hahaha wat grappig zijn lul in een taart -BAREUH) deel 1 tm waarschijnlijk 6
road trip
seen one, seen em all.
quote:Eindelijk iemand die dat met me eens is!!!
Op zondag 16 september 2001 18:44 schreef Suncross het volgende:
oh ja om maar even een heel genre aan te pakken;
die amerikaanse-tieners-die-net-beginnen-met-neuken-en-zuipen-en-luisteren-naar-kinderpunk films zuigen ook allemaal.american pie (hahaha wat grappig zijn lul in een taart -BAREUH) deel 1 tm waarschijnlijk 6
road trip
seen one, seen em all.
quote:Nee, nog niet gezien... Al heb ik er al wel een paar keer mee in m'n handen gestaan bij Bravo. (20 piek)
Op zondag 16 september 2001 18:16 schreef WasQ het volgende:
Razor Blade Smile
En nou *moet* ik hem natuurlijk hebben, al is het maar als voorbeeld
On topic: Driven. Wat een bullshitfilm. Klopt werkelijk geen reet van.
wanstaltige film, ik heb er niet langer dan een half uur naar kunnen kijken... daarna ben ik de bioscoop uitgerend.
- The Mummy: Indiana Jones-wannabe. Deel 2 was iig visueel nog sterk.
- Bringing Out the Dead: kon me compleet niet boeien.
- Todo sobre mi madre: Winnaar Oscar Best Foreign Movie. De film liet me volkomen koud.
- Armageddon: Valse sentimenten en een overkill aan explosieven.
- Simpatico: Waar ging dit in godsnaam over?
- Practical Magic: Van alles net nix.
quote:Amen!!!
Op zondag 16 september 2001 18:44 schreef Suncross het volgende:
oh ja om maar even een heel genre aan te pakken;
die amerikaanse-tieners-die-net-beginnen-met-neuken-en-zuipen-en-luisteren-naar-kinderpunk films zuigen ook allemaal.american pie (hahaha wat grappig zijn lul in een taart -BAREUH) deel 1 tm waarschijnlijk 6
road trip
seen one, seen em all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |