Je laatste? stap je uit het leven?quote:
Mijn leven lijkt zinloos sinds Treinhomo niet meer meedoetquote:Op zondag 5 december 2004 16:45 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je laatste? stap je uit het leven?![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 16:45 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je laatste? stap je uit het leven?![]()
Sterkte!quote:Op zondag 5 december 2004 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn leven lijkt zinloos sinds Treinhomo niet meer meedoet
quote:Op zondag 5 december 2004 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Español
Sharkie !quote:
Tu ablar Espanol?quote:
Poep!quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Arrenbienegert?
Have phun!quote:Op zondag 5 december 2004 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik (her)ken ze niet en ga wat anders doen. Er loopt hier één of andere gek met een paard over het dak
Laterz
eh ja, eigenlijk wel geloof ikquote:Op zondag 5 december 2004 17:34 schreef Oblivion het volgende:
Sporter?
is het ookquote:
Romeo must diequote:hints
okee dan, omdat het Sinterklaas is.quote:
maar nu weet ik het nog nietquote:Op zondag 5 december 2004 18:17 schreef Bullpit het volgende:
[..]
okee dan, omdat het Sinterklaas is.
z'n naam rijmt op Jet ski
quote:
dus nu ben je weer helemaal klaar om nieuw plaatje te plaatsenquote:Op zondag 5 december 2004 19:02 schreef Oblivion het volgende:die Bullpit...
Sorry moest even een kerststuk in elkaar flansen, wat uiteraard gelukt is...![]()
Hmmm, even popcorn poppen...quote:Op zondag 5 december 2004 19:13 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dus nu ben je weer helemaal klaar om nieuw plaatje te plaatsen![]()
okee , tussendoor plaatje danquote:Op zondag 5 december 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, even popcorn poppen...![]()
Even zoeken, brb...![]()
Ook een lekkere vent, tony ook...quote:Op zondag 5 december 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
Marlon Brando.
Het is en legende Oblivion.
Sorry, nogmaals overheen gekeken...quote:
quote:
Je meent het !!!quote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Oblivion het volgende:
Loogje? Die van tong was eerder..![]()
Alleen heeft tong een mooi kruisje...![]()
Nou hoor...quote:
Echt niet!quote:
Wat jij wilquote:
dat is Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Johnquote:
Lijkt inderdaad op zijn pa dan, zat al te denken...quote:
Ja, en jij bent te laat.quote:Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
dat is Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee John
Nou hij is bekend in Chinaquote:Op zondag 5 december 2004 21:23 schreef Oblivion het volgende:
En wat doet deze chinees in het dagelijks leven, behalve lezen?![]()
neehquote:Op zondag 5 december 2004 21:33 schreef tong80 het volgende:
Lee ?
Song ?
Ming?
Wo ?
Ho ?
Chong ?
Wong ?
Bong ?
Dong ?
Pang ?
Sambal ?
Bij ?
Nah, vond dit nou echt een Simone...quote:
Jawel, een klein pittig ding... Vluchten kan niet meer...quote:
Ach het houdt me van de straat...quote:
quote:
Maar wat is zijn achternaam?quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 02:10 schreef tong80 het volgende:
Weet ik niet, ben wel blij dat het mijn vader niet is.
En wie zong dat?quote:
Not until the fat lady sings...quote:
Nee man!quote:Op maandag 6 december 2004 02:30 schreef tong80 het volgende:
Garland natuurlijk ook de moeder van Warren Beaty
quote:Did Judy have any children?
Yes, she had three children: Liza Minnelli (by Vincente Minnelli, her second husband) and Lorna and Joey Luft (by her third husband, Sid Luft). Liza was born in 1946, Lorna in 1952 and Joey in 1955. Liza is, of course, a legendary actress and concert singer. Lorna is an actress and concert singer, though she is not as well known to the general public as Liza. Joe is currently working as a freelance photographer.
Yup & yup...quote:Op maandag 6 december 2004 10:49 schreef Bullpit het volgende:
actreutel? amerikaans?
Buenissimo.quote:Op maandag 6 december 2004 11:05 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Kirsten Dunst
Gaan we fixen...quote:Op maandag 6 december 2004 11:14 schreef pos het volgende:
Ik zie alleen een kruisje
Ik in eerste instantie ook, ware het niet dat ik al twee keer een plaat van hem geplaatst hebquote:Op maandag 6 december 2004 12:55 schreef pyl het volgende:
Zat meer aan Elliot Gould te denken.
Beetje te oud voor je denk ikquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:52 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Beetje te oud voor je denk ik, hij is inmiddels 76
pssiesquote:Op maandag 6 december 2004 13:56 schreef Oblivion het volgende:
Das die meneer die dat gekke beestje de gremlin niet goed verzorgde...![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:09 schreef Oblivion het volgende:
Hey BwennieBren!
Is het niet ..... Elliot?
Poep Chinees zou meer op zijn plaats zijn, maar goed....quote:Op maandag 6 december 2004 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Die lullo uit Indy en the Temple of Doom
Shorty dusquote:Op maandag 6 december 2004 14:18 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Poep Chinees zou meer op zijn plaats zijn, maar goed....![]()
Jonathan Ke Quan van The Goonies en Indiana Jones
Nee, ik dacht dat Obli die jongen van Gremlins bedoelde.... dat vietnameesje wist ik nl. wel (voornaam hoor).quote:
Whoa!quote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef BwennieBren het volgende:
Carmen Kass van Jadore reclame....
quote:Carmen Kass is een veelzijdige vrouw. Ze is 26 jaar, woont in New York en is een zeer succesvol fotomodel dat in 2000 werd uitgeroepen tot model van het jaar door het in deze zaken gezaghebbende tijdschrift Vogue. Ook is ze van plan om zich kandidaat te stellen voor het Europese parlement. Als je op Google haar naam intikt vind je bijna 7000 afbeeldingen die duidelijk maken dat ze een vrouw is waarmee mannen zich graag in het openbaar vertonen.
Hoe slaagde de oude schavuit Eric Lobron er in om haar aan de haak te slaan, vragen zijn vrienden, tot wie ik mij reken, zich af. De Duitse website chessbase.com had als commentaar: ,,Er zijn vreemder dingen gebeurd, al kunnen we niets bedenken.''
same herequote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken hem, maar weet niet meer van wat![]()
Dat heb ik nou ook! Loop me rot te piekeren.quote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken hem, maar weet niet meer van wat![]()
Hij is dat...quote:Op maandag 6 december 2004 16:20 schreef pyl het volgende:
Hij is de bedenker van Star Trek?
quote:Op maandag 6 december 2004 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het Henk Mouwe?
Jos van Kemenade is goedquote:Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Kemenade
Truequote:Op maandag 6 december 2004 19:48 schreef fotoloog het volgende:
Tina"I love to love" Charles
Knap hoor.....quote:
*Naar koelkast rent*quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef BwennieBren het volgende:
Haasbiefstuk op een in jus gedrenkte croûton, geserveerd met in boter gebakken ganzenleverpaté en plakjes truffel, besprenkeld met madeira heeft Escoffier gecreërd
2x,binnen een week!quote:Op maandag 6 december 2004 21:47 schreef pyl het volgende:
Harry S. Truman
En, had ik 'm de vorige keer ook goed?quote:Op maandag 6 december 2004 21:50 schreef fotoloog het volgende:
2x,binnen een week!
Twijfel ik niet aanquote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
En, had ik 'm de vorige keer ook goed?![]()
sorry moest ff afwassenquote:Op maandag 6 december 2004 21:47 schreef pyl het volgende:
Harry S. Truman
quote:Op maandag 6 december 2004 22:48 schreef pos het volgende:
duitse meneer?
als er geen verborgen aanwijzigingen zijn, kun je altijd nog afwachten of er nog een foto komt met zelfde persoonquote:Op maandag 6 december 2004 22:58 schreef stromboli het volgende:
Ik zie geen verborgen aanwijzingen![]()
en ik vind het ook nergens op lijken![]()
wat nu?
Ok der Hardy!!quote:Op maandag 6 december 2004 23:08 schreef Bullpit het volgende:
vaak zit er trouwens wel een verborgen aanwijzing in een foto hoor![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 23:28 schreef stromboli het volgende:
[..]
Ok der Hardy!!![]()
Ken de goede man niet![]()
dat was de verborgen aanwijzingquote:Op maandag 6 december 2004 23:35 schreef stromboli het volgende:
Nee Zoek de verborgen aanwijzingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |