Oja ja die ken ik welquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:18 schreef the_opposite het volgende:
Fons Huisman, jeweetwel invallend bassist bij flux. oh die? ja die! en reggaeband, ook nog soms
Van een 'scene' kun je tegenwoordig nauwelijks meer spreken nee, al heb je nog wel het jaarlijkse Texel Hardcore Festquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:20 schreef the_opposite het volgende:
nee, wel Pro-pain. maar da's meer richting metalcore. Hatebreed ken ik wel van jongere jaren toen ik nog meer in die muziek zat en de 'scene' nog levend was, is niet slecht.
geen idee wie van flux dat dan moet wezen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ben jij dan ook Fuxl? Die is ook Texels en volgens mij was hij ook een lid van Flux..
Hij woonde volgens mij in Rotterdam, hij heeft hier iig ooit iets gepost dat hij een bijna-auto-ongeluk had gehad in Rotterdam.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:23 schreef Ponk het volgende:
[..]
geen idee wie van flux dat dan moet wezen...
1 | roeland_01@hotmail.com |
jammer, lijkt me nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:25 schreef the_opposite het volgende:
Fuxl heeft als mail adres
[ code verwijderd ]
. Klinkt niet echt als een bekende fluxer......of het moet onze geheime manager zijn die ons volgende week een platencontract aanbiedt
Bedoel je al die webcams die ze dan laten zien?quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:17 schreef DearPrudence het volgende:
He, ik wist niet dat ze op kanaal 2 van die snapshots hadden over wintersport gebieden in oostenrijk..
die ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bedoel je al die webcams die ze dan laten zien?
Daar kijk ik altijd naar als ik aan het ontbijten ben.
Komt neer op elke drie, maar ik heb nooooooit zin om me zo vaak te scheren, pas weer wanneer hans begint te zeuren "Niels, je moet je scherenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niels moet zich echt elke pauze op school scheren als ie er nog een beetje toonbaar uit wil zien..
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef errrrr het volgende:
Leuk dat jullie allemaal zin hebben in wintersport... ik heb zin in lekker rustig vakantie hebben(wie is ponk btw?)
Hij werkt(e) bij de bakker. Ik weet niet of jij nog weet wie ik ben, maar toen ik nog klein was hebben wij een paar keer gepogo'ed in de blauwe hal.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:21 schreef Ponk het volgende:
[..]
[img]http://home.zonnet.nl/marcokossen/ponkjpg{/img]
hehe heb geen normale foto's van me hier op texel.
Of misschien heb ik trouwens wel helemaal geen foto waar ik normaal op sta![]()
Maarre het doet me deugt dat nog niet HEEL texel mij kent, ik vind het af en toe behoorlijk wazig als iedereen je in de jell roept bij naam of bijnaam, en ik niet eens een flauw idee heb hoe diegene mij kent
Oja Marco Kossen is dus de naam, een paar generatiekloven ouder dan jij (gok ik)
Veel plezier bij JPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |