Ik zal mijn ogen open houdenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:50 schreef CompuMess het volgende:
[..]
We hebben er dus een digispiegel rewimoflexer bij! Gefeli!![]()
Maar wat mij betreft hoef je niet te stoppen met het aanlopen tegen koopjes, er zullen vast wel FOTters zijn die je er vanaf willen helpen![]()
las ik toch echt: "een zwerver, in een sloot met mooie mist er overheen"quote:Op woensdag 8 december 2004 10:47 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens wat kut is, is als je iets ziet waar van je een foto wil maken. Bij voorbeeld een zwerver, of een sloot met mooie mist er overheen. en je hebt je camera niet bij je of er zit geen rolletje in.
Een van de voordelen van een zwerver is dat ie niet kan vliegenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:52 schreef Bowiefan het volgende:
(ben wel eens gestopt, maar die vogels zijn gevlogen voordat je een mooie plaat kan maken)
Feli bakkerquote:Op woensdag 8 december 2004 16:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ik ben vandaag jarig
biertje bij mij
Dan moet je zeker eens hier kijken, dit is pas dom: http://weblog.fok.nl/blog/5473quote:Op zondag 5 december 2004 13:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat je al niet tegenkomt he?
Ik kwam nog schokkende foto's tegen van mijn buurjongen die door het glas van de deur naar binnen was gerend.
[afbeelding]
de volgende dag
[afbeelding]
Zijn ouder waren niet thuis, we hoorden gegil en gingen kijken. Alle bij zijn onderarmen waren flink gesneden, het bloed gutste uit zijn armen en hoofd. Brrrr..... Toen we terug kwamen van de eerste hulp hebben we zijn ouders van de camping! gebeld....'s avonds om 11 uur....
Appeltje dan maarquote:
Aan jou de eer vandaagquote:Op woensdag 8 december 2004 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Schop jij hem Offy, of zal ik het doen?
quote:deegroller zoekt
* Ventilator in stelling brengtquote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef Xilantof het volgende:
En ik strooi wat liefdespoeder en iedereen was weer aardig tegenelkaar
Koekje d'rbijquote:Op woensdag 8 december 2004 22:34 schreef Bowiefan het volgende:
eet toch gewoon die appel op... dan zijn we van het gelazer af
Volgend jaar weer een kansquote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef Subhuman het volgende:
Gefeliciteerd Warme Bakker! (of ben ik nu te laat...?)
Nou, inderdaad, nu je het zegtquote:Op donderdag 9 december 2004 00:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja verdorie zeg, ik ben ook ALTIJD te laat!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |