National Geographicquote:Op donderdag 9 december 2004 08:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maar mijn vraag: Wat leest de FOt-FOK!ker nou zoal?
Die doe ik ookquote:Op donderdag 9 december 2004 09:20 schreef Oceanonix het volgende:
Tip Culinaire
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 december 2004 08:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Psychologiie Magazine (NL)quote:Op donderdag 9 december 2004 08:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Deze FOT-liefhebber heeft zich nog niet verdiept in fotografie-bladen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:50 schreef Shark.Bait het volgende:
ik had toch wel verwacht dat meer FOT liefhebbers foto bladen zouden lezen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2004 11:44 schreef Rewimo het volgende:
1 QUOTE OCCURS 15 PICX(18) VALUE "*O* Ik heb hem" .
Dus binnenkort voor een prikkie een D20quote:Op donderdag 9 december 2004 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ga even op zoek naar de online handleiding, want de originele krijg ik morgen (was ie vergeten). Ding ziet er prachtig uit. Hij had er zo'n 200 foto's mee gemaakt. En was dus binnen 1,5 maand over naar de D20 "omdat daar meer opzit"
Edit: het was zijn 5e digicam in 2 jaar zei hij, je had dus helemaal gelijk
ZOOM is geent op digitale gebruikers. Maar na 3 nummers te hebben gelezen vind ik het niet echt iets voor mij. Of het iets voor jou is zal je zelf moeten bepalen.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja ZOOM daar was een aanbieding van geloof ik... Is dat wat?
Ehm.. en je had die pentax toch ook al?quote:
Feli Rewimoquote:Op donderdag 9 december 2004 11:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
gefeliciteerd. En nou fotografer'n ja ?
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:44 schreef Rewimo het volgende:gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
gefeliciteerd
grappig dat was ook meteen mijn gedachte...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:57 schreef Ouwesok het volgende:
Dus binnenkort voor een prikkie een D20
Yep, maar die is analoog. Met lekker veel lenzen waar ik mee ga spelenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm.. en je had die pentax toch ook al?
beertje_quote:Op donderdag 9 december 2004 12:16 schreef beertje_ het volgende:
Hallo allemaal
Rewimo gefeli!
Warme Bakker ook nog gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:40 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
[..]
grappig dat was ook meteen mijn gedachte...
Hou je hem goed in de gaten Rewimo?, zijn over een paar maand vast wel geinteresseerden in een weinig gebruikte D20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |