Hij gaat al 1,5 jaar naar de peuterspeelzaal, Bix. Hij vindt het er geweldigquote:Op donderdag 9 december 2004 16:24 schreef bixister het volgende:
wat leuk dat damon nu naar de peuterspeelzaal gaat, hoe vindt hij het? en dus al bijna naar school!)
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:29 schreef bixister het volgende:
oh ik dacht dat het afscheid van de creche betekende dat hij nu net op de psz begonnen was... exqueeese me!![]()
Mandjes, dames ! Mandjes !quote:Op donderdag 9 december 2004 18:06 schreef Ladybos het volgende:Overigens is denk ik een commode met lades best handig, ik heb deurtjes en er zit 1 plank achter, maar je kunt die kleine kleertjes toch niet echt goed opstapelen dus dan blijft er veel 'loze' ruimte over.
Mij dat kunnen be-amen . . .quote:Op donderdag 9 december 2004 14:58 schreef Xanthe het volgende:
Leah bij een gemiddeld ongeluk vanaf de voorkant krijg je altijd een flinke tik in je buik van de gordel maar in veel auto's zit de buik ook nog eens En verder kletst mijn zwager wel vaker wat , heb helaas een rare schoonfamilie![]()
LOLquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mij dat kunnen be-amen . . .![]()
![]()
Ach, je moet maar denken "Ik ben de enige normale, de rest is gek". Doe ik ook bij die van mij, die zijn dan ook echt gek !!quote:
Niks ernstigs hoor Rewimoquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:16 schreef Rewimo het volgende:
Githa, ik heb vast iets gemist, ik lees nu iets over de handjes van je baby, wat is daarmee? (Als je geen zin hebt om het uit te leggen is het ook prima hoor)
Met mij gaat het wel goed. Heb vannacht eindelijk eens wat beter geslapen, had ik wel even nodig. En hoop zo dat de baby er is met kerst!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:18 schreef Githa het volgende:
tex , Hoe gaat ie?
je kan al echt gaan aftellen en als het gaat zoals het hoort kun jij met kerst lekker gaan genieten van je kanjertje![]()
jemig zeg jij bent al uitgeteld voor ik officieel met verlof ga...... het gaat allemaal veel harder als ik dacht !
Ah, ik snap het. Het kindje van een vriendin van me had een extra duimpje. Dat wordt op den duur ook verwijderd en ze zal er verder geen last van hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:10 schreef Githa het volgende:
[..]
Niks ernstigs hoor Rewimomaar meer een geschrokken toekomstige mama die haar kindje de perfecte toekomst wenst wat natuurlijk start met een perfect lichaampje.
Ik begin langzaam steeds meer te beseffen dat perfect zo verschrikkelijk relatief is ....
Heel kort gezegd zitten er waarschijnlijk 6 vingertjes aan iedere hand (polydactylie ) en zekerheid geveb ze niet omdat hij zo bewegelijk is in mijn buik en we dus geen scherp beeld krijgen de voetjes hetzelfde verhaal. Heb nu 2 x een screening gehad en 2 x dachten ze het toch wel te zien. Helemaal niet ernstig en het is te behandelen al moeten we afwachten hoe de vingers gehecht zijn aan de hand .... de voetjes zouden wat complexer kunnen worden maar dat is misschien beren op de weg zien en gaan we dus niet doen![]()
De druppel thuis was dat ik er dus geen zin in had en op stond om richting bed te gaan...quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:33 schreef bixister het volgende:
gatver Xanthe dat klinkt verre van prettig. misschien moet je vriend behalve met jou ook nog eens met iemand anders erover praten, want stress of niet, dit lijkt me niet zo'n gezonde manier van afreageren.
4D is bewegend 3D , maar het zijn dan zeg maar heel snel fotootjes achter elkaar geplakt die het beeld laten bewegen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:45 schreef texelonia het volgende:
Las tijdje terug iets over een 4D echo, dat was toen net nieuw ofzow. Wat er 4D aan was weet ik niet precies, want de 4e dimensie is eigenlijk tijd, maar zo noemden ze dat. Owjah, ik geloof dat ze daarmee 3D echo bedoelden en dan echt bewegende beelden, dus niet alleen foto's. In elk geval, daar zeiden ze toen dat ze daardoor veel meer te weten waren gekomen over het gedrag van baby's in de baarmoeder, oa. dat baby's dus idd wel kunnen lachen en huilen enzow in de baarmoeder!
quote:The images have shown:
From 12 weeks, unborn babies can stretch, kick and leap around the womb - well before the mother can feel movement
From 18 weeks, they can open their eyes although most doctors thought eyelids were fused until 26 weeks
From 26 weeks, they appear to exhibit a whole range of typical baby behaviour and moods, including scratching, smiling, crying, hiccuping, and sucking.
Until recently it was thought that smiling did not start until six weeks after birth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |