abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2004 @ 08:16:21 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23871881
heel veel beterschap Xante, zit je niet mee he?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 08:16:30 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23871882
Githa, ik heb vast iets gemist, ik lees nu iets over de handjes van je baby, wat is daarmee? (Als je geen zin hebt om het uit te leggen is het ook prima hoor)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 08:17:23 #278
13151 crew  Rewimo
pi_23871887
Xanthe, wat vervelend...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23872038
Tis gewoon vet balen dat er zoveel verkeerd gaat op het werk van Jeroen.
Het is een visueuse cirkel en er word niets aan gedaan terwijl het keer op keer word aangegeven door hem.
En de druppel was gisteren , hij sjago en alles op mij afreageren en ik paste ervoor om me als afreageer middel te laten gebruiken om 12 uur s'nachts.
Toen ik naar bed wilde gaan en hem met rust laten ging het mis , hij had het idee dat iedereen tegen hem was en het daarop volgende bespaar ik hier maar , maar ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld , maar door mijn paniek werd dat gesprek niets en heb ik de hoorn er gewoon op gelegd maar de politie stond in no time op de stoep, ze checken je nummer gewoon na.
En omdat ik zo geschrokken was en hij met een bord gegooid had word er nu een aantekening gemaakt van huiselijk geweld en als zoiets nog eens voorkomt moet ie mee naar het bureau.
Vond het wel enigszins belachelijk dat dit al als huiselijk geweld gezien word , hij heeft mij niets aangedaan , behalve dat ik behoorlijk schrok omdat het voor mij best uit de lucht kwam vallen dat hij er zo door heen zat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 08:45:56 #280
13151 crew  Rewimo
pi_23872058
Jeetje Xanthe, wat een toestand joh, geen wonder dat je van slag bent. Kan Jeroen niet eens met de bedrijfsarts gaan praten? Als hij zich zo afreageert moet de spanning wel heel hoog zijn op zijn werk. Huiselijk geweld vind ik ook overdreven maar dat zal de officiële term wel zijn dan
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 08:50:27 #281
43556 miss_dynastie
pi_23872093
Githa, hele dikke
Het lijkt soms wel alsof 'alles' ineens misgaat...
Verstandig om de commode te houden, hoef je je daar niet al te veel bezorgd meer om te maken!
pi_23872097
Is ook al diverse malen gebeurd , het werkt allemaal niet.
We hebben nu afgesproken dat we de ploegbaas hier thuis uitnodigen voor een gesprek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 08:51:52 #283
13151 crew  Rewimo
pi_23872103
Er moet wel wat gebeuren ja, dat lijkt me duidelijk. Sterkte voor jullie hoor!
pi_23872224
Ik meld m anders gewoon weer ziek , heb ik in april ook gedaan en hij was pas sinds kort weer aan het werk.
Maar de ellende begint nu dus meteen weer.
Maar zo heftig als dit is nog nooit gebeurd , de wel bekende overlopende druppel....
Tis alleen nu extra vervelend omdat ik gewoon geen puf heb om er 100% voor hem te zijn , zeker niet op dat soort momenten , dat vreet gewoon teveel energie die die kleine al in pikt...
Gelukkig heeft hij de nachtdiensten en de komende ochtend diensten vrij.
Vandaag moet hij nog een middagdienst en daarna lekker 8 dagen om bij te komen , waarin we een aantal leuke dingen gepland hebben staan.
Hoop dat ie zich daar weer een beetje mee kan opladen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:49:30 #285
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23872679
thanks allemaal erg fijn hier, jullie weten me toch wel een beetje gerust te stellen dat ik de goede keus heb gemaakt

Xanthe dikke knuf, wat zul je geschrokken zijn. denk dat een gesprek met de ploegbaas misschien wel beetje kan helpen ja. succes!

snakelady beterschap

LadyBos thanks

Githa rustig aan he laat je niet gek maken met of zonder hormonen
pi_23873199
gatver Xanthe dat klinkt verre van prettig. misschien moet je vriend behalve met jou ook nog eens met iemand anders erover praten, want stress of niet, dit lijkt me niet zo'n gezonde manier van afreageren.
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 11:10:33 #287
81992 Githa
pi_23873853
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 08:16 schreef Rewimo het volgende:
Githa, ik heb vast iets gemist, ik lees nu iets over de handjes van je baby, wat is daarmee? (Als je geen zin hebt om het uit te leggen is het ook prima hoor)
Niks ernstigs hoor Rewimo maar meer een geschrokken toekomstige mama die haar kindje de perfecte toekomst wenst wat natuurlijk start met een perfect lichaampje.
Ik begin langzaam steeds meer te beseffen dat perfect zo verschrikkelijk relatief is ....
Heel kort gezegd zitten er waarschijnlijk 6 vingertjes aan iedere hand (polydactylie ) en zekerheid geveb ze niet omdat hij zo bewegelijk is in mijn buik en we dus geen scherp beeld krijgen de voetjes hetzelfde verhaal. Heb nu 2 x een screening gehad en 2 x dachten ze het toch wel te zien. Helemaal niet ernstig en het is te behandelen al moeten we afwachten hoe de vingers gehecht zijn aan de hand .... de voetjes zouden wat complexer kunnen worden maar dat is misschien beren op de weg zien en gaan we dus niet doen
pi_23873984
Ik kom even inbreken over die stuitbevalling. Ik wil geen paniek zaaien, maar ik ben vorige maand bij de begrafenis geweest van een kindje dat zo'n stuitbevalling dus NIET heeft overleefd. Die vriendin van me kan zich wel voor haar hoofd slaan dat ze niet heeft gekozen voor een keizersnede. Natuurlijk moet iedereen doen wat het beste voelt, maar als er een keus is tussen een heel klein risico en geen risico, dan kies je toch voor het laatste?
Ik weet dat ik me niet zou moeten bemoeien, maar dat beeld van dat kindje in dat kleine kistje en die moeder kapot van verdriet staat me nog iets te nadrukkelijk op het netvlies.
mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 11:18:18 #289
81992 Githa
pi_23874000
jemig Xanthe, wat een ellende allemaal he.... een hele dikke knuffel en idd net was Bix zegt een derde partij erbij zodat Jeroen hier wat beter in begeleid kan worden want dit is natuurlijk niet goed voor jullie alle drie niet .

Dikke knuffel en sterkte

Martineke, Ik ben blij dat je er wat rust in hebt gevonden .... mama's maken van nature de beste beslissingen door naar hun gevoel te luisteren niet vergeten

tex , Hoe gaat ie?
je kan al echt gaan aftellen en als het gaat zoals het hoort kun jij met kerst lekker gaan genieten van je kanjertje
jemig zeg jij bent al uitgeteld voor ik officieel met verlof ga...... het gaat allemaal veel harder als ik dacht !
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:42:19 #290
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23874436
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:18 schreef Githa het volgende:
tex , Hoe gaat ie?
je kan al echt gaan aftellen en als het gaat zoals het hoort kun jij met kerst lekker gaan genieten van je kanjertje
jemig zeg jij bent al uitgeteld voor ik officieel met verlof ga...... het gaat allemaal veel harder als ik dacht !
Met mij gaat het wel goed. Heb vannacht eindelijk eens wat beter geslapen, had ik wel even nodig. En hoop zo dat de baby er is met kerst! Maar ik denk eigenlijk dat ie ergens tussen kerst en oud&nieuw in komt. Wie weet is Martineke nog wel eerder aan de beurt!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23874603
Tex veel sterkte met de laatste loodjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 13:26:10 #292
13151 crew  Rewimo
pi_23876727
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:10 schreef Githa het volgende:

[..]

Niks ernstigs hoor Rewimo maar meer een geschrokken toekomstige mama die haar kindje de perfecte toekomst wenst wat natuurlijk start met een perfect lichaampje.
Ik begin langzaam steeds meer te beseffen dat perfect zo verschrikkelijk relatief is ....
Heel kort gezegd zitten er waarschijnlijk 6 vingertjes aan iedere hand (polydactylie ) en zekerheid geveb ze niet omdat hij zo bewegelijk is in mijn buik en we dus geen scherp beeld krijgen de voetjes hetzelfde verhaal. Heb nu 2 x een screening gehad en 2 x dachten ze het toch wel te zien. Helemaal niet ernstig en het is te behandelen al moeten we afwachten hoe de vingers gehecht zijn aan de hand .... de voetjes zouden wat complexer kunnen worden maar dat is misschien beren op de weg zien en gaan we dus niet doen
Ah, ik snap het. Het kindje van een vriendin van me had een extra duimpje. Dat wordt op den duur ook verwijderd en ze zal er verder geen last van hebben.
pi_23877030
Mellybelly is zich vanochtend rot geschrokken, moeders moest niezen en deed dat nogal hysterisch, ik kreeg meteen een opdonder in mijn buik...
Kunnen baby's in de buik eigenlijk ook huilen vroeg ik me af? Ik heb Mellybelly maar even getroost, maar kan niet beloven dat ik de volgende keer zachtjes zal niezen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 13:48:08 #294
81992 Githa
pi_23877353
ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee mel maar dat was vast schrikken ...alles weer in orde nu ?

Ik neem niet aan dat het kwaad kan hoor .....
pi_23877432
Die opdonder was een trap van de klleine die zo schrok, ik zelf was niet van de baby geschrokken hoor... Het kan idd vast geen kwaad.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 14:00:56 #296
81992 Githa
pi_23877671
ooohw dan heb ik het verkeerd gelezen....
Ik neem aan dat ze dat doen omdat je alle spieren even aanspant en dus wat minder ruimte geeft ... wel een snelle reactie op zijn mama hoor Dat beloofd wat ....
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:45:20 #297
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23878787
Las tijdje terug iets over een 4D echo, dat was toen net nieuw ofzow. Wat er 4D aan was weet ik niet precies, want de 4e dimensie is eigenlijk tijd, maar zo noemden ze dat. Owjah, ik geloof dat ze daarmee 3D echo bedoelden en dan echt bewegende beelden, dus niet alleen foto's. In elk geval, daar zeiden ze toen dat ze daardoor veel meer te weten waren gekomen over het gedrag van baby's in de baarmoeder, oa. dat baby's dus idd wel kunnen lachen en huilen enzow in de baarmoeder!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23878800
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:33 schreef bixister het volgende:
gatver Xanthe dat klinkt verre van prettig. misschien moet je vriend behalve met jou ook nog eens met iemand anders erover praten, want stress of niet, dit lijkt me niet zo'n gezonde manier van afreageren.
De druppel thuis was dat ik er dus geen zin in had en op stond om richting bed te gaan...
Ik heb nog nooit een volwassen vent zo als een klein kind te keer zien gaan.....
Vanaf morgen 8 dagen vrij en als het daarna weer hetzelfde liedje is meld ik m gewoon weer ziek, het is wel goed met dat bedrijf....
pi_23878862
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:45 schreef texelonia het volgende:
Las tijdje terug iets over een 4D echo, dat was toen net nieuw ofzow. Wat er 4D aan was weet ik niet precies, want de 4e dimensie is eigenlijk tijd, maar zo noemden ze dat. Owjah, ik geloof dat ze daarmee 3D echo bedoelden en dan echt bewegende beelden, dus niet alleen foto's. In elk geval, daar zeiden ze toen dat ze daardoor veel meer te weten waren gekomen over het gedrag van baby's in de baarmoeder, oa. dat baby's dus idd wel kunnen lachen en huilen enzow in de baarmoeder!
4D is bewegend 3D , maar het zijn dan zeg maar heel snel fotootjes achter elkaar geplakt die het beeld laten bewegen.
Dus het is niet zo mooi bewegend als een 2D.
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:52:27 #300
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23878940
Heb even dat artikel opgezocht: http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/3846525.stm
quote:
The images have shown:

From 12 weeks, unborn babies can stretch, kick and leap around the womb - well before the mother can feel movement

From 18 weeks, they can open their eyes although most doctors thought eyelids were fused until 26 weeks

From 26 weeks, they appear to exhibit a whole range of typical baby behaviour and moods, including scratching, smiling, crying, hiccuping, and sucking.

Until recently it was thought that smiling did not start until six weeks after birth.
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')