Jullie zijn allemaal harstikke lief met al die lieve berichtjes
![]()
Ik heb vannacht veel nagedacht over wat ik nu wil en we hebben toch besloten om deze commode te houden, wel hebben we contact gehad met de winkel want het is natuurlijk niet normaal
![]()
en daarbij zijn we er nog niet want de rest moet nog komen.
Zoals ik al zei is de commode wel uit dezelfde collectie dus wat dat betreft is het wel mogelijk en gelukkig maar want we zitten er beide doorheen met alle tegenslagen omtrent de handjes van ons kleintje, het kamertje en mijn moeder die hier nog is ter verzorging..... en nog wat kleine dingen die dan ineens veel groter lijken. Dus al met al is dit voor ons de beste beslissing ook al komt dat voor de winkel ook wel erg goed uit.
pfff zo kocht ik vorige week voor ons zoveel jarig samen zijn een xbox spel voor mijn ventje dat hij al even wilde hebben. Nu maakt hij het helemaal happy open s' avonds en wil gaan spelen blijkt er een playstation spel in een xbox doos te zitten
![]()
normaal no problem maar nu een groot drama
Om de stemming weer lekker positief te krijgen zijn we vandaag lekker de stad in gegaan en hebben wat spulletjes gekocht voor de baby en babykamer enne dat geeft gewoon een super gevoel
![]()
we gaan er dus weer vol goede moed tegen aan