gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Anitra het volgende:
Jemig Githa wat kl*teKan me goed voorstellen dat je het vertrouwen kwijt bent.
Martineke voor je naar de ok gaat word er nog met de echo gekeken of beebje nog steeds in stuit ligt. Zo ja dan mag je door, zo nee dan mag je wachten op de volgende rondede natuurlijke weg
Ik was best "blij"dat hij nog dwarslag, want je verheugd je zo op die datum. Je leeft er echt naar toe en als dan blijkt dat je nog langer moet wachten lijkt mij ook heel teleurstellend. Dus ik hoop voor jou dat ook alles gaat zoals jij wil. even een tip tussen door, ik weet niet of je een videocamera hebt, maar leen er anders 1 en vraag dan of vriendje de momenten wil filmen als jij nog op de ok of uitslaapkamer bent.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Martineke het volgende:
[..]
gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...
dat denk ik ook..... je staat natuurlijk te springen om j ekindje vast te kunnen houden en als je dan een vast moment krijt waar je naar toe kunt leven, die ze vervolgens op het laatste moment afzeggenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Martineke het volgende:
[..]
gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |