In totaal waren mijn ouders en wij 130 euro kwijt voor de kadootjes voor de kinderenquote:Op zondag 5 december 2004 05:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Offtopic: hoeveel waren jullie kwijt voor die kadootjes?
Ben ik gewoon benieuwd naar, volgens mij loopt dat al snel in de honderden euro's en als je dat dan gaat omrekenen
Mooie foto's trouwens...
Toen ik die (als een van de eerste) uitpakte, zei ik nog "Daar kunnen mooi al zijn cadeautjes in".quote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat dat wel klopt ja. Wat moet hij nou toch met DRIE koffers?![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Voor Britt en Romée kan de avond niet meer kapot, ze hebben een Opmaakpop!!![]()
Wij hebben dus (zaten aan de overkant) de hele avond tegen de achterkanten van die dozen gekeken. Zodra ze een ander pakje hadden uitgepakt nestelden ze zich weer op de bank om lekker tegen elkaar aan verliefd naar de opmaakpop te kijken
[afbeelding]
Had je maar braver moeten zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
Als ik dit zo zie, dan ben ik er dit jaar maar bekaaid van afgekomen. Het enige wat ik kreeg was wat geld een plafonére (sp?) voor boven m'n keuken . . .
* breaks down in uncontrollable sobbing *![]()
![]()
dan heb je het nog beter gehad dan ikquote:Op zondag 5 december 2004 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
Als ik dit zo zie, dan ben ik er dit jaar maar bekaaid van afgekomen. Het enige wat ik kreeg was wat geld een plafonére (sp?) voor boven m'n keuken . . .
* breaks down in uncontrollable sobbing *![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |