abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2004 @ 00:56:34 #276
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23790611
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Eerwraak is imo wel weer een geheel andere discussie, dan kunnen we beter de postorderbruiden in dit topic gelijk even meenemen.
en de gedwongen en geregelde huwelijken, laat de beogde huwelijkspartner maar overkomen naar nederland! laten we dat ook meenemen? toch?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_23790669
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef Tarak het volgende:

Je voert je eigen discussie. AHA heeft ooit gezegd dat iemand die met een 9-jarig meisje neukt, tegenwoordig een pedofiel genoemd zou worden.
Dat heeft ze gezegd ja, niemand wist dat iemand die een 9-jarige neukt een pedofiel genoemd wordt dat zij ons dat moest vertellen oid?
Dat zegt zij uiteraard met een reden houd je niet van de domme svp.
quote:
AHA heeft nooit beweerd dat de islam pedofilie actief aanmoedigt en dit is ook absoluut niet de kern in haar debat.
Hetgeen ik ook niet beweer, maar ze impliceerd hiermede wel degelijk bewust dat de volgelingen van de profeet leven naar het voorbeeld van een perverse man.
quote:
Islam betekent "onderwerping" ,op z'n engels "submission". Op zich heel mooi uitgebeeld in de film in hoe de vrouwen met vrouwonvriendelijke koranteksten op hun lichaam gekalligrafeerd, onderworpen worden door de Islam. Daar moet je dus ook de discussie over voeren en niet allerlei onderwerpen erbij halen die niets met Submission te maken hebben.
In Submission verteld een meisje dat ze werd misbruikt door haar oom, en dat haar familie haar niet steunde, wat heeft dat met de Islam/Koran te maken? Was zij geen minderjarige toen haar oom haar misbruikte? Was haar oom soms geen perverse man?

Haar familie steunde haar niet, net zoals vele NL moeders (1 op de 5 kinderen in NL zijn slachtoffer van sexueel misbruik) het misbruik in sommige gevallen gewoon laten gebeuren.

AHA is een kamerlid in Nederland, haar uitspraken alsmede zaken in haar (in Nederland gemaakte) film kun je wel degelijk doortrekken naar perversiteiten van autochtonen.

Waarom geen brede discussie over Submission, waarom moet AHA in NL telkens melden dat de profeet een pedofiel was, notabene in een land dat mogelijk percentage gewijs het grootste aantal pedofielen leverd?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23790690
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:56 schreef evert het volgende:

en de gedwongen en geregelde huwelijken, laat de beogde huwelijkspartner maar overkomen naar nederland! laten we dat ook meenemen? toch?
Dat doen we toch al? (vandaar dat ik de postorderbruid er gelijk aan toe wilde voegen)
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 01:00:24 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23790714
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:55 schreef evert het volgende:

[..]

dus je zegt eigenlijk dat je niet gelooft dat mishandeling in een relatie meer bij allochonen voorkomt dat bij autochtonen? en dat de cijfers vertekend zijn?
Nee Cosma zegt dat je geen conclusies over waar het nu meer voorkomt kunt trekken uit die cijfers.

Persoonlijk denk ik trouwens dat mishandeling overal gelijk voorkomt.
  maandag 6 december 2004 @ 01:03:58 #280
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23790801
geef eens een onafhankelijk cijfer waaruit blijkt dat ons land de meeste pedofielen levert (wel met een T en niet met een D!!!!).
Nogmaals, geloof je dat de positie en van de vrouw binnen sommige Islam stromingen ondergeschoven is. En dat daar verstrekkende negatieve gevolgen uit voort komen? En dat we dat aan de kaak moeten stellen? En doen wij dat met politiek correct geneuzel?

Geef eens een oplossing aub!
  maandag 6 december 2004 @ 01:04:35 #281
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23790818
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:00 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee Cosma zegt dat je geen conclusies over waar het nu meer voorkomt kunt trekken uit die cijfers.

Persoonlijk denk ik trouwens dat mishandeling overal gelijk voorkomt.
dus alle statistieken liegen?
pi_23790898
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:55 schreef evert het volgende:

en dat de cijfers vertekend zijn?
Kun je mij cijfers leveren waaruit exact blijkt hoeveel vrouwen géén aangifte doen van mishandeling, of kun je alleen putten uit bronnen van blijf van mijn lijf huizen?

Wij weten (uit cijfers van degenen die wel hun mond hebben opengedaan) ongeveer het percentage kinderen dat misbruikt is. Neemt niet weg dat heel veel kinderen die ooit misbruikt zijn nooit gesproken hebben uit valse loyaliteit naar een ouder/familielid danwel schaamte, en dat sommigen die wel aangeven misbruikt te zijn geweest niet de waarheid hebben gesproken, hoe kun je ooit spreken van representative cijfers inzake zulke gevoelige zaken als misbruik/mishandeling?
  maandag 6 december 2004 @ 01:11:38 #283
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23790975
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Kun je mij cijfers leveren waaruit exact blijkt hoeveel vrouwen géén aangifte doen van mishandeling, of kun je alleen putten uit bronnen van blijf van mijn lijf huizen?

Wij weten (uit cijfers van degenen die wel hun mond hebben opengedaan) ongeveer het percentage kinderen dat misbruikt is. Neemt niet weg dat heel veel kinderen die ooit misbruikt zijn nooit gesproken hebben uit valse loyaliteit naar een ouder/familielid danwel schaamte, en dat sommigen die wel aangeven misbruikt te zijn geweest niet de waarheid hebben gesproken, hoe kun je ooit spreken van representative cijfers inzake zulke gevoelige zaken als misbruik/mishandeling?
ik kan alleen spreken over cijfers van het trimbos instituut en het cbs over de samenstelling van de bewoners van een blijf van me lijf huis. en dat doe ik. ik kom niet met niet 'bevestigde' cijfers dat nederlanders de grootste pedo's van deze wereld zijn.
dat is het verschil, ik post alleen maar cijfers uit onafhankelijke bron, jij post aannames....
pi_23790996
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:03 schreef evert het volgende:
geef eens een onafhankelijk cijfer waaruit blijkt dat ons land de meeste pedofielen levert (wel met een T en niet met een D!!!!).
Indien jij twijfelt is het aan jou eea te checken, hier heb je alvast een docu: http://www.omroep.nl/vara/tv/zembla/welcome2.html?20040902/zembla
quote:
Nogmaals, geloof je dat de positie en van de vrouw binnen sommige Islam stromingen ondergeschoven is.
Ja.
quote:
Geef eens een oplossing aub!
Hoezo, daar hebben we Ayaan Hirsi Ali toch voor?
  maandag 6 december 2004 @ 01:13:44 #285
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791020
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/635677/6/50#23790996]maandag 6 december 2004 01:12[..]

Hoezo, daar hebben we Ayaan Hirsi Ali toch voor?
en daar ben je het niet mee eens. dus kom eens met een eigen oplossing?
  maandag 6 december 2004 @ 01:14:43 #286
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791046
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:12 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Indien jij twijfelt is het aan jou eea te checken, hier heb je alvast een docu: http://www.omroep.nl/vara/tv/zembla/welcome2.html?20040902/zembla
[..]
waar staat dat in verhouding Nederlanders world wide gezien de grootste pedo's zijn?
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 01:16:52 #287
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23791088
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:04 schreef evert het volgende:

[..]

dus alle statistieken liegen?
Welke "alle statistieken"?

Wat wel al sinds de zestiger jaren algemeen bekend is, is dat mishandeling in alle culturen en in alle lagen van de bevolking in ongeveer dezelfde mate voorkomt.

Soms worden er dan weer wat onderzoekjes gehouden waaruit blijkt dat het daar en daar ook voorkomt. Surprize surprize.

De "wij hebben het zo goed voor met vrouwen en daarom gaan we de islam bestrijden" suggestie die blijkbaar van dit alles uit moet gaan doet me niet zoveel eigenlijk.
  maandag 6 december 2004 @ 01:19:42 #288
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791131
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat wel al sinds de zestiger jaren algemeen bekend is, is dat mishandeling is alle culturen en in alle lagen van de bevolking in ongeveer dezelfde mate voorkomt.

Soms worden er dan weer wat onderzoekjes gehouden waaruit blijkt dat het daar en daar ook voorkomt. Surprize surprize.

De "wij hebben het zo goed voor met vrouwen en daarom gaan we de islam bestrijden" suggestie die blijkbaar van dit alles uit moet gaan doet me niet zoveel eigenlijk.
het gaat mij om de feiten over de samenstelling van de populatie aan blijf van me lijf huizen.
heeft niets met een surprise te maken. het gaat om ditt feit. en dit vertaalt zich in de film van Ayaan.
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 01:23:20 #289
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23791194
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:19 schreef evert het volgende:

[..]

het gaat mij om de feiten over de samenstelling van de populatie aan blijf van me lijf huizen.
heeft niets met een surprise te maken. het gaat om ditt feit. en dit vertaalt zich in de film van Ayaan.
Ja dus allochtonen gaan in tegenstelling tot autochtonen vaker naar een blijf van mijn lijf huis in geval van mishandeling.

En nu?

Dat zegt nog steeds niks over of ze ook vaker mishandeld worden. Alleen dat autochtonen wellicht andere vluchtwegen hebben.
pi_23791210
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:14 schreef evert het volgende:

waar staat dat in verhouding Nederlanders world wide gezien de grootste pedo's zijn?
Bekijk de docu eens (De documentaire is terug te zien in etc. op betreffende pagina)

Ik zei overigens niet dat Nederlanders world wide de grootste pedo's zijn maar:
quote:
in een land dat mogelijk percentage gewijs het grootste aantal pedofielen leverd?
In een aantal docu's hieromtrend (zoals ik in een vorige posting al aangaf) lieten de slachtoffers weten dat de daders vaak en soms zelfs merendeels Nederlandse mannen betrof.
  maandag 6 december 2004 @ 01:29:36 #291
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791306
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja dus allochtonen gaan in tegenstelling tot autochtonen vaker naar een blijf van mijn lijf huis in geval van mishandeling.

En nu?

Dat zegt nog steeds niks over of ze ook vaker mishandeld worden. Alleen dat autochtonen wellicht andere vluchtwegen hebben.
sorry hoor, de stap naar een blijf van me lijf huis is voor allochtone vrouwen veel groter dan voor autochtone vrouwen. lees alle publicaties meer eens goed. en dat de verhouding nu al zo is, geeft een indicatie van de werkelijke toestand.
  maandag 6 december 2004 @ 01:32:34 #292
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23791367
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat wel al sinds de zestiger jaren algemeen bekend is, is dat mishandeling in alle culturen en in alle lagen van de bevolking in ongeveer dezelfde mate voorkomt.
Mishandeling is niet aan cultuur en niet aan sociale structuur gerelateerd? Bron?

Interessante theorie, niet reëel maar toch....waar is mishandeling dan wel aan gerelateerd?
Het enige wat ik nog kan bedenken is psychische stoornis?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 6 december 2004 @ 01:33:40 #293
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791395
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:23 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Bekijk de docu eens (De documentaire is terug te zien in etc. op betreffende pagina)

Ik zei overigens niet dat Nederlanders world wide de grootste pedo's zijn maar:
[..]

In een aantal docu's hieromtrend (zoals ik in een vorige posting al aangaf) lieten de slachtoffers weten dat de daders vaak en soms zelfs merendeels Nederlandse mannen betrof.
sorry, jij begint zelf over het feit dat Nederlanders mogelijk de grootste pedo's ter wereld zijn! DAT IS JOUW POSTING. Dus jij begint daarover. Dus zwaktebod om nu terug te krabbelen.
Ik heb Zembla toen gewoon gezien. En er zijn Nederlandse klootzakken die dit soort dingen doen. En die moeten gewoon chemisch gecastreerd worden. Heel simpel.
Echter, wat heeft het te maken met het bewezen feit dan de oververtgenwoordiging van allochtone vrouwen in blijf van me lijf huizen? Dat is in ieder geval een feit, van jou is het een veronderstelling.
En nogmaals, hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit verminderd wordt? Zwijgen? Of door Submission? Daar krijg ik maar geen antwoord op.
pi_23791477
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:39 schreef OllieA het volgende:
Overigens doen ook veel autochtone vrouwen geen aangifte. In de tijd dat de Blijf-huizen nog vol zaten met autochtone vrouwen was dat al een issue.
De politiek is gewoon niet zo geïnteresseerd in mishandeling. Of het nu gaat over vrouwen of over kinderen, het boeit ze niet.
En daar krijg ik dan weer geen antwoord op.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 6 december 2004 @ 01:40:34 #295
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791502
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:23 schreef Cosma-Shiva het volgende:

hieromtrend?

Nogmaals, je post een stelling zonder onderbouwing.
En zelfs dan nog: het gaat om mishandeling binnen een relatie
(niet dat pedo's minder erg zijn, daarom mijn pleidooi voor chemische castratie)
  maandag 6 december 2004 @ 01:40:50 #296
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23791505
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Dat heeft ze gezegd ja, niemand wist dat iemand die een 9-jarige neukt een pedofiel genoemd wordt dat zij ons dat moest vertellen oid?
Dat zegt zij uiteraard met een reden houd je niet van de domme svp.
Hoe noem jij iemand die neukt met 9-jarigen?
Volgens mij werd de uitspraak in NOVA min of meer in haar mond gelegd en heeft AHA in dezelfde aflevering ook aangegeven dat het toen een andere tijd was.
quote:
Hetgeen ik ook niet beweer, maar ze impliceerd hiermede wel degelijk bewust dat de volgelingen van de profeet leven naar het voorbeeld van een perverse man.
Dat recht heeft ze om dat te vinden. Overigens zijn er ook nogal wat mensen vermoord in opdracht van Mohammed, dat zou ook een reden kunnen zijn om hem pervers te noemen.
quote:
In Submission verteld een meisje dat ze werd misbruikt door haar oom, en dat haar familie haar niet steunde, wat heeft dat met de Islam/Koran te maken? Was zij geen minderjarige toen haar oom haar misbruikte? Was haar oom soms geen perverse man?

Haar familie steunde haar niet, net zoals vele NL moeders (1 op de 5 kinderen in NL zijn slachtoffer van sexueel misbruik) het misbruik in sommige gevallen gewoon laten gebeuren.

AHA is een kamerlid in Nederland, haar uitspraken alsmede zaken in haar (in Nederland gemaakte) film kun je wel degelijk doortrekken naar perversiteiten van autochtonen.

Waarom geen brede discussie over Submission, waarom moet AHA in NL telkens melden dat de profeet een pedofiel was, notabene in een land dat mogelijk percentage gewijs het grootste aantal pedofielen leverd?
Vanwaar die obsessie met pedofielen ineens? Dat is niet de discussie die AHA aan wil zwengelen.
Pedofilie is allemaal heel erg, maar ik denk dat de integratie van moslims en de Islam in Nederland een belangrijker vraagstuk is en een grotere bedreiging voor het nederlandse leefklimaat en rechtstaat zijn dan het vraagstuk hoe om te gaan met pedofilie.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 6 december 2004 @ 01:41:46 #297
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791524
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:39 schreef OllieA het volgende:

[..]

En daar krijg ik dan weer geen antwoord op.
waaruit blijkt dat autochtone vrouwen minder aangifte doen dan allochtone vrouwen? ik lees overal dat juist voor allochtone vrouwen de stap veel groter is.
Graag onderbouwing.
  maandag 6 december 2004 @ 01:43:12 #298
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791549
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:40 schreef Tarak het volgende:

[..]
Vanwaar die obsessie met pedofielen ineens? Dat is niet de discussie die AHA aan wil zwengelen.
Pedofilie is allemaal heel erg, maar ik denk dat de integratie van moslims en de Islam in Nederland een belangrijker vraagstuk is en een grotere bedreiging voor het nederlandse leefklimaat en rechtstaat zijn dan het vraagstuk hoe om te gaan met pedofilie.

Want nergens wordt gezegd dat pedofilie door de Christenen geprogageerd wordt.
Dus past niet in Islam discussie.
  maandag 6 december 2004 @ 01:44:28 #299
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23791574
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:17 schreef SCH het volgende:
Iemand de uitzending bij de NMO gezien zonet?
Ja. en vond haar zeer duidelijk en overtuigend en niet stigmatiserend.
Wat vond jij?
  maandag 6 december 2004 @ 01:51:32 #300
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23791665
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:44 schreef evert het volgende:

[..]

Ja. en vond haar zeer duidelijk en overtuigend en niet stigmatiserend.
Wat vond jij?
Vond ik zeer zeker ook. Ze was heel helder in haar antwoorden. En wat die blijf-van-mijn-lijf huizen betreft lijkt het me ook overduidelijk. Veel Moslim vrouwen spreken nauwelijks de taal omdat ze gewoon niet of nauwelijks omgaan met Nederlanders. En dan zijn hier mensen die denken dat diezelfde vrouwen wel sneller naar een blijf van mijn lijf huis stappen dan autochtone vrouwen? GET REAL!
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')