abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24010477
quote:
Additionally, the European Closed Beta testers will be treated to an exclusive of the much awaited upcoming World of Warcraft patch, before it reaches the US and Korean servers. The patch will be available in the localized versions as well as English. More news about the contents of the patch will be available soon.
quote:
Here are some of the additions and changes in the coming patch.

Player versus Player
· Gurubashi Arena – The arena in Stranglethorn Vale has been changed so that free-for-all PvP will only take place on the floor of the arena, and no longer in the stands or on the entrance ramp. Please keep in mind that on PvP realms, members of the opposite faction can still attack you anywhere in the arena because Stranglethorn Vale is a contested area.
· There is now a short countdown before a duel starts.

Professions
· Fishing for high-level zones has been restored.
· Fishing profession now requires a minimum character level, like the other professions do. Any character who already has a fishing profession past the intended level will not be affected.
· The recipes for Heavy Mageweave Bandage, Runecloth Bandage, and Heavy Runecloth Bandage can be learned by visiting your faction's Artisan First Aid questgiver.
· Sell prices on Runecloth Bandages and Heavy Runecloth Bandages have been reduced.
· Expert First Aid books moved to a more appropriate vendor for the Horde. New vendor is still within the same general area as the previous one.

Warriors
· New Ability: Pummel (Berserker Stance) (Level 38) - Instant attack that causes damage and interrupts spellcasting for a short duration.
· Shield Bash: No longer usable in Berserker Stance.
· Berserker Stance: Now increases critical strike chance by 3% instead of granting 10% melee haste. Extra damage taken reduced from 20% to 10%.

Rogue
· Vanish will now break root and slow effects.

Priest
· New Spell: Prayer of Fortitude (Level 48) - Longer lasting Power Word: Fortitude spell that buffs the entire group. Requires a reagent to cast. (Spell is available via loot drop only.)
yey patch.. maar geen gevolgen voor my char
=]
  donderdag 16 december 2004 @ 16:23:29 #52
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24015022
Deze vraag is vast al 1000x gesteld maar goed: Je moet toch een maandelijkse bedrage leveren als je het spel wilt spelen?

Dat weerhoudt mij er namelijk van het te kopen, anders had ik nu net als de rest kwijlend achter mijn ploeter gezeten.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24015065
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef AgLarrr het volgende:
Deze vraag is vast al 1000x gesteld maar goed: Je moet toch een maandelijkse bedrage leveren als je het spel wilt spelen? Ja
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24015233
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef AgLarrr het volgende:
Dat weerhoudt mij er namelijk van het te kopen, anders had ik nu net als de rest kwijlend achter mijn ploeter gezeten.
same here
Dit keer zonder signature
pi_24028972
Waar is die collectors edition nog te bestellen/reserveren?
like a king in an ivory tower Nintendo ruled the land and struck down all who opposed
Games
pi_24029256
Ik speel al 3 weken de US Import van WoW.

De ping hier is goed 200 ms (Dat merk je niet in het spel) tenminste als mijn broer bittorent niet aan heeft staan. Als bittorent aanstaat dan is mijn ping over de 900 ms en is het bijna niet te spelen. Gelukkig staat bittorent maar een dag in de week aan, op woensdag voor de nieuwe naruto aflevering.

US WoW is echt super in mijn ogen.

Je moet alleen wel een amerikaans adres hebben anders kan je niet spelen. Ook moet je een creditcard (weet niet of dit ook amerikaans moet zijn) of een pre paid game card.

En tjsa je hebt toch het tijdsverschil. Nu heb ik daar niet zo'n last van. (zie tijdstip van post)

Maar goed ik ga weer verder. Ben sinds vandaag een level 30 NE warrior. Bevalt goed. Kan niet wachten tot ik level 40 ben en een mount heb
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 december 2004 @ 07:32:48 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_24029462
heeft een beetje met WOW te maken,

moet je voor everquest II ook maandelijks betalen?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_24029786
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 07:32 schreef borisz het volgende:
heeft een beetje met WOW te maken,

moet je voor everquest II ook maandelijks betalen?
Ja, je kan er vanuit gaan dat elk spel wat in de MMORPG genre valt, dat daar maandelijkse kosten aanvast zitten. Er zijn maar vrij weinig MMO's die gratis zijn.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24031898
Speel ook al een tijdje WoW, heb een 22 Orc Shaman, en een 16 UD Mage
Gister met mn Shaman mn eerste 2 setitems gevonden in Wailing Caver(Instance Dungeon), blauwe Legging of the Fang(had ik met rollen 100 ), en een groene armor, Armor of the Fang, mis nog belt, gloves en boots
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:24:03 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24040187
quote:
Beste klant,

Onlangs heeft u de game ‘World Of Warcraft, Collector’s Edition

DVD-rom’ bij ons gereserveerd met bestelnummer: blabla

Vanwege de grote populariteit van deze titel hebben wij het

maximum van onze reserveringen bereikt. Omdat we geen

extra exemplaren geleverd zullen krijgen, zullen we uw

bestelling helaas moeten annuleren. Onze excuses voor het

ongemak.

Om u in het ongemak tegemoet te komen, bieden wij u hierbij

een coupon aan ter waarde van ¤ 5,-. Deze kunt u inwisselen

bij een volgende bestelling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24041922
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wanneer had je hem besteld?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:49:37 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24042048
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:44 schreef Tain het volgende:

[..]

wanneer had je hem besteld?
27/11...

maargoed, een klein opstekertje :
quote:
15 December 2004, Paris, France:
With the European launch of World of Warcraft just around the corner, we're happy to be able to give details on the final stages of the European Beta Test process.

The current participants in the European Closed Beta Test will soon be able to try out the French and German localized versions of the game. The localized versions will be available for download in the upcoming days, and French and German localization forums will be available tomorrow, Thursday 16th 2004 for discussions and suggestions.

At the same time the localized versions are available, the European Closed Beta testers will be treated to an exclusive of the much awaited upcoming World of Warcraft patch, before it reaches the US and Korean servers. The patch will be available in the localized versions as well as English. More news about the contents of the patch will be available soon.

The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January, will begin simultaneously in English, French and German. The start of the Final Beta Test will be the next time new testers will be welcomed to join the game.

We are pleased to announce that current Closed Beta testers will be transferred automatically to the Final Beta Test and there will be no deletion of characters between the Closed and Final Beta Test. The purchasers of the limited number of pre-order boxes sold through the official Blizzard pre-order campaign will also have access to the Final Beta Test and will be amongst the next phase of new testers to enter the game. In addition more players will be included during the Final Beta Test as more servers are added in preparation for the game launch in early 2005. Details on how to activate these accounts will be given on our website and we will inform you as soon as there is more information concerning the start date of the Final Beta Test.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24042197
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

27/11...

maargoed, een klein opstekertje :
[..]
ik heb hem een dagje eerder besteld en heb (nog) geen email gehad
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:07:02 #64
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24042442
Is er nou al een besluit genomen over de betalingen ? Meerdere keren is er een discussie geweest voor alternatieve betalingsmogelijkheden in plaats van een creditcard ( paypal, acceptgiro's enz. ) ???

Ik zou het jammer vinden als ik het spel niet kan spelen omdat ik geen creditcard wil... Paypal werkt in mijn ogen prima toch ?
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_24042985
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:07 schreef R_o_N het volgende:
Is er nou al een besluit genomen over de betalingen ? Meerdere keren is er een discussie geweest voor alternatieve betalingsmogelijkheden in plaats van een creditcard ( paypal, acceptgiro's enz. ) ???

Ik zou het jammer vinden als ik het spel niet kan spelen omdat ik geen creditcard wil... Paypal werkt in mijn ogen prima toch ?
In Amerika hebben ze pre paid game cards. Ik neem aan dat die ook in Europa komen. Daarmee kan je dan een aantal dagen (30 of 60 dagen) spelen. Zodra die zijn afgelopen haal je weer een nieuwe card en speel je verder. Je hebt daardoor geen creditcard nodig.
Ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet in Europa komt.
pi_24043256
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:07 schreef R_o_N het volgende:

in amerika kan je ieder geval betalen via Credit Card, Paypal en prepaid kaartjes
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24043289
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:28 schreef StarBright het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze pre paid game cards. Ik neem aan dat die ook in Europa komen. Daarmee kan je dan een aantal dagen (30 of 60 dagen) spelen. Zodra die zijn afgelopen haal je weer een nieuwe card en speel je verder. Je hebt daardoor geen creditcard nodig.
Ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet in Europa komt.
in amerika hebben bijna alle MMO's prepaid kaartjes, alleen in europa zijn deze nergens te vinden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:09:43 #68
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24057370
Kheb een beetje een probleempje hier, met de update van de closed beta europe. Als ik op BNupdate klik zegtie dat er geen nieuwe patcha available is. Maar als ik op het normale spel klik inlog en wil spelen zegtie dat ik een verkeerde client heb ofzo. Moet ik nu het hele spel van 2.4 gig opniew downloaden of is er ergens een losse patch verkrijgbaar ?
En moet ik als ik die nieuwe download de oude dus uninstallen ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Maikuuul op 18-12-2004 14:19:24 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:36:17 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24057871
Jep je moet de 2,4 gig opnieuw downloaden.
Op http://en.wow-europe.com/ staan instructies hoe of wat

Ikzelf heb nog 30% te gaan van die download, komt neer op 6 tot 8 uur

Hier zie je hoe ik eruit zag vlak voordat de server down ging. Is al veel cooler dan op het vorige screenshotje . Je ziet rechts mijn nieuwe minion!

Zoals je ziet gebruik ik inmiddels een userinterface modification (http://www.cosmosui.org) en heb ik wat macro's geschreven om het spelen wat te verleuken/vergemakkelijken
Bijv. die start atk macro die je ziet, zorgt ervoor dat ik mijn minion naar de geselecteerde vijand toe stuur, en begin immolate te casten. Verder heb ik voor bijna iedere minion die ik heb een aparte summon macro, puur voor het leuk en zodat mijn groep weet welke minion ik ga summonen (ik spreek een of andere spreuk uit en daarna wordt die pet gesummoned)
Ook heb ik via macro's mijn quickbar ingedeeld als een soort menuutje met gedeeltjes voor Battle (mijn meest gebruikte spells), Battle Preparation (demon armor, soulstone, healthstone etc), Pets (wat er nu voor zit), en Diversen (al mijn trade skills en wat andere dingen)

[ Bericht 18% gewijzigd door Maanvis op 18-12-2004 14:52:25 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_24058559
Heb hem vannacht opnieuw gedowned, was vanmorgen klaar, deed er 10uur over
Zal zo ff inloggen, patch heb ik ook vanmorgen al gedowned was binnen een minuut ongeveer binnen
  zaterdag 18 december 2004 @ 15:40:47 #71
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24058941
Hmmm, ik ga hem denk ik niet downloaden en kijk dan wel als ik hem nog ga halen
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:33:34 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24061264
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:40 schreef Fliepke het volgende:
Hmmm, ik ga hem denk ik niet downloaden en kijk dan wel als ik hem nog ga halen
Dan denk ik dat er vast mensen blij zullen zijn met jouw beta-key Want die blijft gewoon bruikbaar natuurlijk.
Een gedicht over Maanvis
pi_24061390
Sneeuwbal richting mn Shaman:

Kerstboom in Ogrimmar:
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:58:09 #74
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24061876
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan denk ik dat er vast mensen blij zullen zijn met jouw beta-key Want die blijft gewoon bruikbaar natuurlijk.
Ik heb al gemaild naar een vriend van me
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:08:26 #75
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24062120
Cool, die kerstboom! ik kan niet wachten om hem zelf te zien! Maarja client moet nog 15% ofzo

Jij speelt toch PVP, Absinth? Ikzelf speel alleen PvE.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:19:17 #76
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24062375
Maanvis ? moet ik die 1.1.1 uninstalleren voordat ik de 1.1.2 installeer ?
Alvast bedankt
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:19:39 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24062384
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:58 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik heb al gemaild naar een vriend van me
Goedzo
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:26:07 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24062529
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Maanvis ? moet ik die 1.1.1 uninstalleren voordat ik de 1.1.2 installeer ?
Alvast bedankt
Dat zou ik niet weten. Ik zou eerst proberen hem eroverheen te doen, en als dat niet lukt kun je nog altijd clean installeren
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:42:11 #79
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24062858
Oke bedankt voor teh info
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24067602
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:08 schreef Maanvis het volgende:
Cool, die kerstboom! ik kan niet wachten om hem zelf te zien! Maarja client moet nog 15% ofzo

Jij speelt toch PVP, Absinth? Ikzelf speel alleen PvE.
Nee, geen PvP, speel op de Betaserver, PvE
pi_24067649
En je moet de oude versie wel uninstallen als je de nieuwe client hebt, dan moet je WoW opnieuw installen(ging redelijk vlug, vergeleken met de eerste keer), als je inlogt, gaat hij automatisch de nieuwe patch downloaden(rond de 40MB)

Heb trouwens bijna een set compleet:

zaterdag 18 december 2004 @ 22:36:29 #82
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24068818
Is wel best kut hoor :-/ ik moet nog 20 uur w88 voordat ik hem heb dus laat de pc maar aanstaan mijn gemiddelde dload daar is 20 echt kut
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24069835
Snap niet waarom die bij iedereen zo langzaam gaat, heb hem gister rond 22.30 aangezet, en vanmorgen was die klaar
pi_24073300
Mijn versie is shipped Deze gaat overigens weer de deur uit zodra ik mijn EU LE heb. De serial die bij de EU zit, stop ik dan bij me US versie, zodat diegene die hem koopt nog gewoon kan reggen

En gewoon met een nl adres als billing adres 8)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 19 december 2004 @ 11:50:58 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24077464
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:49 schreef Absinth het volgende:

[..]

Nee, geen PvP, speel op de Betaserver, PvE
Cool, dan komen we elkaar misschien nog tegen
Ik zit nu overigens bij een nederlandssprekend guild, genaamd "The Dutch Destroyers". Als je nederlands spreekt mag je erbij . Stuur mij maar een ingame mailtje als je dat wilt
Ik moet overigens zelf nog wat downloaden van die beta-client , aangezien de hele nacht mijn internetverbinding niet gewerkt heeft.

Die bonussen die je krijgt bij gecombineerde items van een set, is nog niet eens zo geweldig geloof ik Maar het staat wel mooi natuurlijk!
Een gedicht over Maanvis
  zondag 19 december 2004 @ 12:32:10 #86
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24078242
Je moet eerst de 1.1.1 uninstallen daarna pas de 1.1.2 installen want als je de 1.1.1 installed laat ken je wel op play drukken maar daar heb je nix aan
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 19 december 2004 @ 12:44:00 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24078533
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet eerst de 1.1.1 uninstallen daarna pas de 1.1.2 installen want als je de 1.1.1 installed laat ken je wel op play drukken maar daar heb je nix aan
Oke handig om te weten
Ik moet nog 10%, maar is het waar dat je nu in iedere grote stad een auctionhouse hebt?
Een gedicht over Maanvis
pi_24079109
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Cool, dan komen we elkaar misschien nog tegen
Ik zit nu overigens bij een nederlandssprekend guild, genaamd "The Dutch Destroyers". Als je nederlands spreekt mag je erbij . Stuur mij maar een ingame mailtje als je dat wilt
Ik moet overigens zelf nog wat downloaden van die beta-client , aangezien de hele nacht mijn internetverbinding niet gewerkt heeft.

Die bonussen die je krijgt bij gecombineerde items van een set, is nog niet eens zo geweldig geloof ik Maar het staat wel mooi natuurlijk!
Ok, kom regelmatig mensen tegen van die guild, xroads en omgeving
  zondag 19 december 2004 @ 13:09:33 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24079189
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:06 schreef Absinth het volgende:

[..]

Ok, kom regelmatig mensen tegen van die guild, xroads en omgeving
Ja het zijn nog grotendeels mensen van rond lvl 20-30, dus die zul je daar idd vinden
Een gedicht over Maanvis
pi_24083038
Fliepke, tain en ik hebben als crew van FOK!Games besloten World of Warcraft te gaan spelen zodra hij hier uitkomt. De beta is ons allemaal goed bevallen.

Wij willen een guild gaan oprichten, en vroegen ons af hoeveel FOK!ers ook WoW gaan spelen, en intresse hebben om lid te worden van dit FOK!Games guild.

Laat het hier dus weten als je intresse hebt!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 19 december 2004 @ 16:12:45 #91
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24083439
Ik ga hem zeker spelen en zal zeker interesse hebben om een guild te joinen, mischien wel handig om te weten wat de doelstelling zal worden van deze guild... PvP ? PvE ?

Ik hoor het graag
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zondag 19 december 2004 @ 16:31:22 #92
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24083803
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:12 schreef R_o_N het volgende:
Ik ga hem zeker spelen en zal zeker interesse hebben om een guild te joinen, mischien wel handig om te weten wat de doelstelling zal worden van deze guild... PvP ? PvE ?

Ik hoor het graag
Als het aan mij ligt gaan we gewoon op een PvE server spelen en gewoon gezellig een beetje wowwen
Concreter is er nog niet over nagedacht.
Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom
pi_24083946
Speel zelf het liefst PvE, stuk gezelliger
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24085661
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:37 schreef existenz het volgende:
Mijn versie is shipped Deze gaat overigens weer de deur uit zodra ik mijn EU LE heb. De serial die bij de EU zit, stop ik dan bij me US versie, zodat diegene die hem koopt nog gewoon kan reggen

En gewoon met een nl adres als billing adres 8)
Dus je gaat US spelen, na twee maandjes sluit je die account af en begin je weer helemaal opnieuw met de EU retail?

Ik zou het niet kunnen.

Overigens kun je die key van de EU niet bij de US versie stoppen omdat je die key zelf waarschijnlijk nodig zult hebben om een account the maken voor als je de EU gaat spelen. Dus dat werkt niet.

Ooh en blizzard transfers geen accounts. Dus je US account kan je niet meenemen naar Europa. (ik heb hier een officieel blizzard antwoord op gehad)
pi_24086051
Ik ben ook voor PvE, PvP heeft me nooit zo geboeid. PvE is veel gezelliger, lekker samen questen.
pi_24086124
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:05 schreef StarBright het volgende:

[..]

Dus je gaat US spelen, na twee maandjes sluit je die account af en begin je weer helemaal opnieuw met de EU retail?

Ik zou het niet kunnen.

Overigens kun je die key van de EU niet bij de US versie stoppen omdat je die key zelf waarschijnlijk nodig zult hebben om een account the maken voor als je de EU gaat spelen. Dus dat werkt niet.

Ooh en blizzard transfers geen accounts. Dus je US account kan je niet meenemen naar Europa. (ik heb hier een officieel blizzard antwoord op gehad)
Na verloop van tijd kan jezelf kiezen op welke server je wilt spelen, dus met de us versie op eu servers en andersom
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 19 december 2004 @ 19:36:45 #97
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24087577
Hoe regelmatig zou je moeten spelen om een beetje mee te kunnen komen? Op zich lijkt het me wel interessant, maar ik heb ook nog een sociaal leven waar ik nogal aan gehecht ben Ik heb het vooroordeel dat zo'n game nogal wat tijd opslokt. Ik wil dus niet zeggen dat degenen die dit gaan spelen geen sociaal leven hebben, ik kan het in mijn geval alleen niet voorstellen dat ik WoW goed kan spelen in combinatie met een redelijk druk sociaal leven .
pi_24088175
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:05 schreef StarBright het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen.

Nee, de accounts ed. zijn hetzelfde, het verschil zit hem in de server(s). Je kunt nu nog niet op alle servers omdat je lokale serverlist niet alle servers bevat. Deze kun je dus gewoon switchen. maar waarschijnlijk zal ik toch wel op de usa servers blijven spelen.

De redenen:
a) Ze hebben een goeie ping
b) De EU servers zullen worden geflood met spanjaarden, duitsers en fransozen die weigeren engels te spreken
c) Koreanen gaan waarschijnlijk ook op de EU servers spelen, omdat hun servers niet stabiel zijn (is bij geen 1 spel namelijk)
d) Het wordt dus crowded as hell op eu
e) Door het tijdverschil kun je op de usa servers goed je quest vol brengen, want op sommige normale nl tijden slapen ze in usa dus nog lekker
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24088257
chevalric, ik heb zelf ook iets wat door mag gaan voor een sociaal leven, en dat raak je echt niet kwijt hoor. In het begin zul je zeker veel spelen als het je ligt, maar op een gegeven moment ga je echt geen volle dagen meer spelen. Heb het nu al een paar dagen niet gespeeld, en ik voel me prima
pi_24088285
en tja, meekomen. Ligt eraan. Als je in een guild zit bijvoorbeeld, en je hebt een tijdje niet gespeeld, heb je altijd wel iemand die al een stuk sterker is en je ff kan helpen een paar quests te doen. Sowieso, al speel je een tijdje niet, er zijn altijd wel zat mensen die van jouw lvl zijn, en waar je samen mee kunt spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')