Aha dan kan het kloppen, want ik ben nu zo'n 3 dagen overtijd... zoiets had ik zelf ook al in mijn hoofd hoor, dus jouw verhaal helpt me alleen om contact met de werkelijkheid te houden en dus niet al te veel hoop hebben dat het alsnog gelukt is omdat ik nu overtijd ben.quote:Op maandag 6 december 2004 15:36 schreef Icaä het volgende:
Slaapmeisje, de cycli rond de kijkoperatie en die er na waren inderdaad iets langer dan gebruikelijk (dag of drie). Heel erg naar, want je denkt toch graag dat die operatie daarmee wel eens succesvol geweest kan zijn.
Wanhopig, absoluut wanhopig werd ik van de fase waarin jij nu zit. Weten dat je geen hoop zou moeten hebben (test was immers negatief), maar toch, zolang je het bewijs niet hebt, hou je hoop.quote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Aha dan kan het kloppen, want ik ben nu zo'n 3 dagen overtijd... zoiets had ik zelf ook al in mijn hoofd hoor, dus jouw verhaal helpt me alleen om contact met de werkelijkheid te houden en dus niet al te veel hoop hebben dat het alsnog gelukt is omdat ik nu overtijd ben.
Poehee, ipv dat de spanning hier minder wordt.....maar nee hoor! Negatieve testen (helaas helaas), maar een rood poesjequote:Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker ik zou het op dit moment echt niet meer weten hoor. Ik loop al meer dan een week met een tampon op zak in de veronderstelling dat ik elk moment ongesteld kan worden en elke keer weer ben ik verbaasd dat het nog niet zo ver is. Het kan dus nog alle kanten op wat mij betreft.
daar ben ik eig ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 6 december 2004 16:17 schreef jolene het volgende:
Slaapmeisje jij voor de gein je temperatuur gemeten??
Natuurlijk mag je hoop hebben, hoop doet leven. Ik probeerde het alleen zo min mogelijk te krijgen omdat ik meende dat de teleurstelling erdoor nog weer groter werd. Ik weet eigenlijk niet zeker of dat wel precies zo werkt: teleurgesteld zul je altijd zijn, of je nu veel of weinig hoop hebt gekoesterd.quote:Op maandag 6 december 2004 16:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Icaa je omschrijft het precies zoals ik me op dit moment voel. Ik besef me terdege dat ik geen hoop mag koesteren omdat ik immers een negatieve test heb gedaan gisteren, maar zolang ik nog steeds niet ongesteld ben en mijn kwaaltjes hardnekkig de kop op blijven steken, blijf ik hoop houden
Oh begrijp me niet verkeerd, dat doe ik zeker! Ervan genieten dat is. En met roken ben ik in januari al gestopt en met drinken eigenlijk ook al sinds die tijd. Alleen heel af en toe nam ik nog wel eens een sigaretje of shaggie van mn vriend in combinatie met een wijntje...Maar ik heb dr alles voor over. En 2dagen niet eten...lijkt me niet goed, niet doen hoor straks als je zwanger bentquote:Op maandag 6 december 2004 17:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar alles zo'n beetje geprobeerd. Van glad ontkennen tot superhopen... het resultaat en de teleurstelling bleven er niet minder om. Wel heb ik er de ene maand minder of meer moeite mee dan de andere, hoe dat komt weet ik eigenlijk niet.
Igraine, ik zou er wat voor over hebben om met de Kerst niet te mogen roken, drinken of wat dan ook. Al zou ik twee dagen niet mogen eten vanwege mijn zwangerschap dan zou ik nog meer stralen dan de helderste ster. Geniet ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |