Ja joh, ik sprong een gat in de lucht toen ik mijn eerste positieve ovulatietest hadquote:Een voordeel, je wordt zo wel een kei in over testen plassen.
Zit ik dit terug te lezen... en dan vraag ik me af waarom ik de Grote Geduld Award heb gewonnenquote:Op maandag 6 december 2004 13:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
Pizzameisje wat ontzettend knap dat je nog niet gaat testen. Jeetjemikmak ik test al op mijn NOD en jij presteert het gewoon nog een paar weken te wachtenGrrrrrrr, knap hoor !
Ik heb het idd in het boek "Veilig zwanger" gelezen hoevéél er "mis" kan gaan voordat er uiteindelijk een bevruchting plaatsvindt! Dus ach, we houden moed!quote:Op maandag 6 december 2004 13:06 schreef bixister het volgende:
ik geloof dat het percentage iets hoger ligt (15%) maar het blijft een relatief kleine kans elke cyclus. heel veel succes allemaal weer!
quote:Op maandag 6 december 2004 13:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Zit ik dit terug te lezen... en dan vraag ik me af waarom ik de Grote Geduld Award heb gewonnen
Mn nod is 20 dec. ik heb vandaag, gisteren en eergisteren ge-ovutest. Maar ik heb geen idee of ik nu wel of niet regelmatig ben. Ik dacht het wel. maar ja, je weet het natuurlijk nooit zeker. Iig kan het niet aan het klussen liggen...quote:Op maandag 6 december 2004 13:09 schreef Merisse het volgende:
Balen dat die dingen zo duur zijn he Ingrid. Ik weet er alles van. Op welke cyclusdag ben je begonnen te testen, gedurende hoeveel dagen en hoe lang is je gemiddelde cyclus?
Misschien moet je dan maar op afscheiding en baarmoedermond gaan letten zoals beschreven op http://www.vruchtbaarheid.org Of temperaturen (heb ik zelf nooit gedaan overigens). Dat is in ieder geval gratis. Als je een beetje een idee hebt wanneer je eisprong ongeveer is kan je de ovulatietesten ook gerichter gaan gebruiken.
Een voordeel, je wordt zo wel een kei in over testen plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |