Wij hebben gewoon met z'n drieeen de hele ochtend al zitten wachten!quote:Op zondag 5 december 2004 13:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
En we hebben het wél voorelkaar gekregen dat de 3 OUD modjes onderelkaar posten![]()
Daarna kun je onder hetzelfde kopje (online test) naar de vruchtbaarheidskalender gaan. Als je hier dan je cyclusduur ingeeft, rekent ie precies je vruchtbare dagen uit. Succes ermee!quote:Bereken nu je belangrijkste zwangerschaps- en ovulatiedatums
Met deze calculator krijg je meer inzicht in de tijdsduur van jouw cyclus. En berekenen wij voor jou de belangrijkste mijlpalen van je zwangerschap, zoals de datum dat de organen zijn gevormd, wanneer je kindje levensvatbaar is, of je uitgerekende datum een speciale feestdag is, en nog veel meer. Als enige calculator kan je hier meerdere datums van voorgaande cyclussen ingeven, waardoor je een duidelijker beeld krijgt over jouw cyclusduur, deze cyclusduur dient dan weer als basis voor het bereken van de data.
Tja, ik las net op de babybrabbel een berichtje van Linda die met de gewone CB wel positief testtte terwijl de digital negatief wasquote:Op zondag 5 december 2004 13:47 schreef heavenswoman het volgende:
ps slaapmeisje.....
geen bloed, houd moed!
ik had een kruidvattestquote:Op zondag 5 december 2004 13:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Tja, ik las net op de babybrabbel een berichtje van Linda die met de gewone CB wel positief testtte terwijl de digital negatief wasZulke berichtjes houden de moed er dan wel een klein beetje in. Wat voor test heb jij gebruikt hw?
dat word op zijn vroegst dinsdag pas... morgen gaan hier de winkels pas smiddags open en ik heb geen auto morgen om naar de apotheek te rijden.quote:Op zondag 5 december 2004 20:04 schreef Icaä het volgende:
Ik denk er het mijne van Heavenswoman...
Morgenochtend nogmaals testen, zou ik zeggen, met ochtendurine.
En dan tegen héél fel licht houden.
SUCCES!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |