Ach pas gebeurd dusquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
@pos Check NOS TT P109
Keeping up appearances is goedquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:49 schreef tong80 het volgende:
Waar ken ik deze Engelse acteur ook al weer van.
Oh ja Keeping up Expearences
Prachtige rol, Clive Swift heet-iequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:51 schreef fotoloog het volgende:
Jah,de man van Hyacinth
photobucket.comquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wil ze ergens uploaden, maar ze saven alleen als bmp niet als jpg
Yep, dat is de beste die ik tot nu toe heb gebruiktquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kun je daar bmp's uploaden?
of foto's van een site?
die neemt idd bmpquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, dat is de beste die ik tot nu toe heb gebruikt
Nope.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...
is die van tong al geraden?
niet dat ik weet, het is een Amerikaanquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij speelt een engelse detective of zo?
Tja hij komt me wel bekend voor maar ik heb geen ideequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet dat ik weet, het is een Amerikaan
hij rijdt (reed, in de serie) motorquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja hij komt me wel bekend voor maar ik heb geen idee
Je hebt een schaap geslacht?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Stuy was goed, sorry had zin in Shoarma.
'Transferring data from...'quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wilde net vragen of je een 'normale' foto had, maar zie nu in de URL al wie het is
Zeg...quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Obli is toeter?
FOUT!!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zeg...Echt niet...
Zit aan de ice-tea...
![]()
![]()
Sophia Loren?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zeg...Echt niet...
Zit aan de ice-tea...
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Geboren 1970 in Bialystock, Noordoost van Polen...![]()
Is een zangeres.
Ik heb er weer 1 ergens vandaan geplukt, ik ken haar zelf niet eens...![]()
Ik heb nieuwe, veel te zoet...quote:
quote:
quote:The music was inspired by the captivating disco sound of the 1970’s. The hit album had a follow-up in 1991 when .......... recorded the single "Shame, Shame, Shame".
heb jj ge-googledquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:16 schreef Oblivion het volgende:
D. Heeft het goed!!![]()
Hoe weet jij dat?![]()
quote:
Het probleem is dat wanneer er hints gegeven worden de niet-googlelaars er net zo goed mee op kunnen houden en dat is niet de bedoeling. Bij de buren van RJP mag je google-en zoveel je wilt maar hier liever niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
anders had niemand het ooit geraden
je kende haar zelf niet eens
Het. mag. niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
anders had niemand het ooit geraden
je kende haar zelf niet eens
ok, excusesquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het probleem is dat wanneer er hints gegeven worden de niet-googlelaars er net zo goed mee op kunnen houden en dat is niet de bedoeling. Bij de buren van RJP mag je google-en zoveel je wilt maar hier liever niet.
Ik heb het eerste keer ook gedaan...quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb het eerste keer ook gedaan...![]()
niet zo snel jongedame, je mag nog een foto plaatsenquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef Oblivion het volgende:
I'm off to bed...![]()
Truste, en tot een andere keer weer!![]()
Dat is geen dwingende regel hierquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet zo snel jongedame, je mag nog een foto plaatsen
Ik weet niet eens wat dat voor een ding is wat ie heeft, laat staan dat hij mij enigzins bekend voorkomt zoquote:
Ja, ga nou maar weg.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Oblivion het volgende:
Wim T Schippers...![]()
Volgens mijn vent!![]()
Echt weg is nu...![]()
nu je het zegt, iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Oblivion het volgende:
Wim T Schippers...![]()
Volgens mijn vent!![]()
Echt weg is nu...![]()
Kent ze Paul Haenen ook?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:50 schreef Berkery het volgende:
Dat is Ernie volgens mijn buurmeisje
Wat doet jouw buurmeisje bij jou zaterdagavond om 23:50?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:50 schreef Berkery het volgende:
Dat is Ernie volgens mijn buurmeisje
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat die knakker die uit dat Starmakerbandje gestapt is?
sssst...quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat doet jouw buurmeisje bij jou zaterdagavond om 23:50?![]()
Het is wel een knakker, zijn naam doet er niet zoveel toe, maar hij is redelijk bekend in de muziekwereldquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het überhaupt wel een knakker? Of is het K.D. Lang?
ik dacht dat we juist zijn naam moesten radenquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is wel een knakker, zijn naam doet er niet zoveel toe, maar hij is redelijk bekend in de muziekwereld![]()
Het is meer een geval van "dit is de jongen van ...."quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn naam doet er niet zoveel toe? Wat doen we hier dan nog?
ok, maar we moeten toch zijn naam zien te raden, zonder google begreep ik?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is meer een geval van "dit is de jongen van ...."
hint: hij komt uit Ierland
Ik vind het wel genoeg als je weet waarvoor deze ierse jongeman eerder op de foto is gezet, in eenzelfde pose.quote:Op zondag 5 december 2004 00:02 schreef D.Rose het volgende:
ok, maar we moeten toch zijn naam zien te raden, zonder google begreep ik?
voor de Playgirl?quote:Op zondag 5 december 2004 00:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik vind het wel genoeg als je weet waarvoor deze ierse jongeman eerder op de foto is gezet, in eenzelfde pose.![]()
Overbuurjongen was het, en hij heet Peter Rowanquote:Op zondag 5 december 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Boy, het neefje van Bono Vox.
op Boy en op War?quote:Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Overbuurjongen was het, en hij heet Peter Rowan
Hij dus:
[afbeelding]
Ik niets met Hitler maar zou hem wel herkennen.quote:
Maar zou je de overbuurjongen van Hitler ook herkennen?quote:Op zondag 5 december 2004 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niets met Hitler maar zou hem wel herkennen.
quote:Op zondag 5 december 2004 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niets met Hitler maar zou hem wel herkennen.
quote:
nextquote:Op zondag 5 december 2004 10:18 schreef Bullpit het volgende:
Buster Keaton
van die kat weet ik de naam niet
nopequote:Op zondag 5 december 2004 10:55 schreef Oblivion het volgende:
Penelope Cruz?
ook nietquote:Op zondag 5 december 2004 11:12 schreef D.Rose het volgende:
Is dat Jennifer Lopez?
quote:Op zondag 5 december 2004 11:40 schreef D.Rose het volgende:
Salma Hayek?
niet dat ik weetquote:Op zondag 5 december 2004 11:55 schreef Bullpit het volgende:
lid van een van oorsprong Italiaanse criminele organisatie ?
quote:Op zondag 5 december 2004 12:03 schreef Oblivion het volgende:
Ja, je kan wel zoenen...![]()
HINTS willen we!!![]()
yepquote:Op zondag 5 december 2004 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Enzo Ferrari (Il Commendatore)
Nope, was al gezegd...quote:Op zondag 5 december 2004 12:24 schreef fotoloog het volgende:
Whitney?
quote:
Net als michael Jacksonquote:Op zondag 5 december 2004 12:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Is wel opeens wit geworden dan...![]()
Gloria Gaynorquote:
Het is bijna niet bij te houden voor een al zo oude kerel als ikquote:Op zondag 5 december 2004 12:35 schreef fotoloog het volgende:
Kolere ,wat een drukte hier...
is het een zanger?quote:Op zondag 5 december 2004 12:36 schreef Oblivion het volgende:
Verdomme was eerder dan loogje...![]()
NU MIJN FOTO!!!![]()
Huillie!!quote:Op zondag 5 december 2004 12:36 schreef Oblivion het volgende:
Verdomme was eerder dan loogje...![]()
NU MIJN FOTO!!!![]()
Nee hoor kijk maar naar de post onder je...quote:
IMNEWWquote:Op zondag 5 december 2004 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee hoor kijk maar naar de post onder je...![]()
![]()
Last van je capslock?quote:
Capslock is niets mis mee!quote:Op zondag 5 december 2004 12:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Last van je capslock?![]()
Ik was gewoon eerder! Was gewoon beter!![]()
ik weet niet eens wat knuffelig buffelig isquote:Op zondag 5 december 2004 12:41 schreef Oblivion het volgende:
Nope geen John...
Hij heeft een hele knuffelige buffelige naam...![]()
Nu vertrouw ik het niet meer...quote:Op zondag 5 december 2004 12:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Capslock is niets mis mee!
Je bent een Held!
Doe eens hintenquote:
Nee.quote:Op zondag 5 december 2004 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Garth Brooks?
nog nooit van gehoordquote:Op zondag 5 december 2004 13:03 schreef Oblivion het volgende:
Jimmy Buffett...![]()
Zo moeilijk was dat toch niet?![]()
Ja, D. Die ken ik wel.quote:Op zondag 5 december 2004 13:05 schreef D.Rose het volgende:
Zeg Obli,
die mensen die jij kiest, ken je die zelf wel?
Of zoek je gewoon plaatjes?
Ze had een wereldhit eind jaren '70quote:Op zondag 5 december 2004 13:09 schreef Oblivion het volgende:
Van deze tijd?
quote:Op zondag 5 december 2004 13:05 schreef D.Rose het volgende:
Zeg Obli,
die mensen die jij kiest, ken je die zelf wel?
Of zoek je gewoon plaatjes?
Hmmm... Kan je daar een hint over geven?quote:Op zondag 5 december 2004 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze had een wereldhit eind jaren '70
Bekend nummer, maar geen naam...quote:Op zondag 5 december 2004 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Pearl's a singer
Aha!quote:Op zondag 5 december 2004 13:21 schreef fotoloog het volgende:
Een jaar of 2 geleden gepost door Pyl,bleef toen 2 dagen openstaan.......
Ik zou hem deze verkocht hebbenquote:Op zondag 5 december 2004 13:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Schiet me opeens iets te binnen, is het wel leuk om te vertellen...
Ik heb 'm zelfs in het echt ontmoet...![]()
Werkte in een winkel in New York...En hij kwam laarzen uitzoeken...
![]()
Nee, man!quote:Op zondag 5 december 2004 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou hem deze verkocht hebben
[afbeelding]
Welke films heeft hij in gespeeld?quote:Op zondag 5 december 2004 13:33 schreef fotoloog het volgende:
Oostenrijker
Je weet toch wel wat laarzen zijn?quote:Op zondag 5 december 2004 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Die meest rechtse foto is wel een heel opmerkelijk model laars. Kun je daar überhaupt op lopen?
Ik kijk vandaag met één oog. Het rechteroog is ontstokenquote:Op zondag 5 december 2004 14:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat laarzen zijn?![]()
Velequote:Op zondag 5 december 2004 14:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Welke films heeft hij in gespeeld?![]()
Wat ben jij vroeg op vandaag!quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag met één oog. Het rechteroog is ontstoken![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 13:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, man!![]()
We verkochten deze...
[afbeelding]
o.a.![]()
Vanmiddag sinterklazen.quote:Op zondag 5 december 2004 14:22 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg op vandaag!![]()
Berger is fout
quote:Op zondag 5 december 2004 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de achternaam is Schwarzenegger
Deze is wel héél beroemd.quote:Op zondag 5 december 2004 15:24 schreef Oblivion het volgende:
Ik ken geen balletdanseressen bij naam...![]()
Nope...quote:Op zondag 5 december 2004 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Does the name Margot Fonteyn ring a bell?
Anita Wardquote:Op zondag 5 december 2004 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar bij deze vrouw gaat het belletje wel rinkelen
[afbeelding]
quote:
Bijna...quote:Op zondag 5 december 2004 16:08 schreef fotoloog het volgende:
Borsato
Ik zie geen coltrui, dus die zal het wel niet wezenquote:Op zondag 5 december 2004 16:08 schreef fotoloog het volgende:
Borsato
Jahquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Michael Bolton?
GiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:15 schreef fotoloog het volgende:
[..]
GiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Misschien kun je alvast een nieuw topic aanmaken. Of zou Oblivion ons ook daarin te snel af zijn?quote:Op zondag 5 december 2004 16:22 schreef fotoloog het volgende:
Ik kan nieteens op m'n gemak een plaat zoeken!
Grmmbll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |