Dat heeft-ie het record wel verbroken, hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Zou machtig zijn als ze dan een flinke afstraffing krijgen of dat Gomes in de 89ste minuut een tegentreffer moet incasseren.
ahja, de spitsen van ajax zijn idd slechte spitsenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Tegen wie moeten ze volgende week?
Zou machtig zijn als ze dan een flinke afstraffing krijgen of dat Gomes in de 89ste minuut een tegentreffer moet incasseren. Zo'n slechte keeper hoort niet zo'n record achter zijn naam te krijgen..hij is hét voorbeeld van pure middelmaat maar PSV heeft gewoon een degelijke defensie die de belachelijk slechte aanvallers die de Mickey Mouse Competitie kent, een halt weet toe te roepen.
Tevens heeft hij zo'n rare kop, die Gomes...is dat jullie nooit opgevallen?
Zoetebierquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:24 schreef golfer het volgende:
Volgens mij wordt het record van Heinz ook niet verbroken, want ik dacht dat Lodewijks ook nog een wedstrijdje in deze reeks van PSV in het doel gestaan heeft,
whehequote:Op zaterdag 27 november 2004 23:24 schreef golfer het volgende:
Volgens mij wordt het record van Heinz ook niet verbroken, want ik dacht dat Lodewijks ook nog een wedstrijdje in deze reeks van PSV in het doel gestaan heeft, dus wordt hooguit het record van Ajax eventueel doorbroken, maar niet het record van minst gepasseerde keeper.
Niet als ze er nog 10 bij plakken met die gebochelde in de goalquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:24 schreef golfer het volgende:
Volgens mij wordt het record van Heinz ook niet verbroken, want ik dacht dat Lodewijks ook nog een wedstrijdje in deze reeks van PSV in het doel gestaan heeft, dus wordt hooguit het record van Ajax eventueel doorbroken, maar niet het record van minst gepasseerde keeper.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:28 schreef jerryx het volgende:
Zoetebier
Golfertje toch.Niet te veel Sherry op de zaterdagavond he kerel?
Het is gewoon uitstekend en uniek, wat al jaren door andere clubs niet gelukt is, doet PSV.quote:Op zondag 28 november 2004 10:00 schreef Suijk het volgende:
Best knap wel.
Ja, maar als Ajacied zeg ik dat zo natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 november 2004 10:09 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Het is gewoon uitstekend en uniek, wat al jaren door andere clubs niet gelukt is, doet PSV.
Je bent niet goed bij je hoofd, of je ziet nooit een wedstrijd van PSV.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo'n slechte keeper hoort niet zo'n record achter zijn naam te krijgen..hij is hét voorbeeld van pure middelmaat
quote:Op zondag 28 november 2004 20:57 schreef Djekko het volgende:
De 2000 moet ook nog wel lukken.
precies, maar dat zit dan ook wel heel degelijk in elkaar, en een slechte keeper is het niet...quote:Op maandag 29 november 2004 12:14 schreef Dos37 het volgende:
ligt meer aan de verdediging van PSV dan die braziliaanse ballenvanger
quote:OB: Stuy belooft bloemen voor tegentreffer PSV
Oud Ajax-doelman Heinz Stuy heeft bekend gemaakt een bloemetje te sturen naar de speler van De Graafschap die zaterdag binnen 62 minuten tegen PSV scoort. PSV heeft in de competitie al elf wedstrijden lang geen doelpunt tegen gekregen. De ploeg kan komend weekeinde het record van het legendarische Ajax uit 1971 breken. Doelman Heinz Stuy werd toen 1082 minuten niet gepasseerd. Het Ajax uit 1995 heeft PSV al ver achter zich gelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |